Πάπας: Θα ήθελα να φάω πίτσα και να μην με ξέρει κανείς

Πάπας: Θα ήθελα να φάω πίτσα και να μην με ξέρει κανείς Facebook Twitter
5

Σε συνέντευξη του ο πάπας Φραγκίσκος δηλώνει ότι αυτό που τον δυσκολεύει περισσότερο από την ημέρα της εκλογής του είναι οι περιορισμοί στις κινήσεις του για λόγους ααφαλείας.
«Το μόνο πράγμα που θα ήθελα, είναι να βγω έξω για μια μέρα, χωρίς να με αναγνωρίσει κανείς και να πάω σε μια πιτσαρία για να φάω πίτσα» δήλωσε σε μεξικανικό κανάλι με την ευκαιρία της συμπλήρωσης δυο χρόνων από την ημέρα της εκλογής του.

«Στο Μπουένος Άιρες ήμουν σαν πρόσκοπος. Μετακόμιζα μεταξύ ενοριών και σίγουρα αυτή η συνήθεια έχει αλλάξει. Απαιτήθηκε σκληρή δουλειά. Αλλά το συνηθίζεις», είπε.

Οταν ρωτήθηκε  αν του αρέσει που είναι ποντίφικας,  απάντησε: «Δεν με πειράζει». Παράλληλα εξέφρασε την αίσθηση του ότι η θητεία του θα είναι μικρή λόγω ηλικίας.

 «Έχω την αίσθηση ότι θα παραμείνω στη θέση του Πάπα για σύντομο χρονικό διάστημα: Τέσσερα ή πέντε χρόνια, ακόμη και δύο ή τρία. Τα δύο έχουν ήδη περάσει. Είναι κάπως περίεργη η αίσθηση. Είναι ίσως σαν την ψυχολογία ενός παίκτη που πείθει τον εαυτό του ότι θα χάσει για να μην απογοητευτεί, και όταν κερδίζει, χαίρεται», είπε ο 78χρονος πάπας.

Πρίν από λίγες ημέρες σε άλλη συνέντευξη του, όταν ρωτήθηκε αν φοβάται μήπως τον δολοφονήσουν, είχε απαντήσει: Το μόνο που θέλω είναι να μην πονέσω.

Πολιτισμός
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια