Ο Σαντάνα προκάλεσε οργή με τα προσβλητικά σχόλια εναντίον της Beyoncé: Δεν είναι τραγουδίστρια

Ο Σαντάνα προκάλεσε οργή με τα προσβλητικά σχόλια εναντίον της Beyoncé: Δεν είναι τραγουδίστρια Facebook Twitter
5

Στην τελετή απονομής των Γκράμι το βράδυ της Κυριακής, η Adele έφυγε με το βραβείο για το άλμπουμ της χρονιάς κερδίζοντας το φαβορί Beyoncé όμως από το βήμα της τελετής, η νικήτρια δήλωσε πως η Beyoncé άξιζε αυτό το βραβείο.

Ωστόσο ο Carlos Santana υποστήριξε πως η Αdele άξιζε απόλυτα το βραβείο και με δηλώσεις του καταφέρθηκε εναντίον της αντιπάλου του.

«Νομίζω ότι η Adele κέρδισε γιατί μπορεί να τραγουδήσει», δήλωσε ο Santana  στο πρακτορείο Associated Press.

«Με όλο το σεβασμό προς την αδελφή μας Beyoncé, είναι πολύ όμορφη να τη βλέπουμε, αλλά αυτό που κάνει μοιάζει θυμίζει περισσότερο μόντελινγκ μετά μουσικής. Μουσική για να προβάρεις ένα φόρεμα. Αυτή δεν είναι τραγουδίστρια...» πρόσθεσε ο Μεξικανό-Αμερικανός μουσικός.

«Η Adele μπορεί να τραγουδήσει πραγματικά. Δεν χρειάζεται όλους αυτούς τους χορευτές και τα σκηνικά, μπορεί να σταθεί μόνη εκεί και απλά να τραγουδήσει και αυτός είναι ο λόγος που κερδίζει», είπε ο Santana.

Τα σχόλια του σημαντικού μουσικού θεωρήθηκαν προσβλητικά και προκάλεσαν μεγάλες αντιδράσεις. Λίγες ώρες αργότερα και ενώ οι τίτλοι των δημοσιευμάτων έκαναν λόγο για επίθεση του Santana στην Beyoncé, o ίδιος προέβη σε νέα σχόλια με τα οποία επιχειρούσε να χαμηλώσει τους τόνους της αρχικής του δήλωσης. «Η πρόθεσή μου ήταν να συγχαρώ την Adele για την καταπληκτική βραδιά της στα Γκράμι. Το σχόλιό μου σχετικά με Beyonce παρερμηνεύθηκε». έγραψε στο Facebook.

Πολιτισμός
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

To μοναδικό Λιοντάρι που αναπαύεται του Ρέμπραντ σε δημοπρασία

Πολιτισμός / To μοναδικό Λιοντάρι που αναπαύεται του Ρέμπραντ σε δημοπρασία

Το μοναδικό σχέδιο ζώου του Ρέμπραντ που βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών βγαίνει σε δημοπρασία την άνοιξη προερχόμενο από μια από τις σημαντικότερες συλλογές στον κόσμο ολλανδικής ζωγραφικής
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΥΠΠΟ: Το ταφικό μνημείο του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη φωτίζεται με νέα χρώματα

Πολιτισμός / ΥΠΠΟ: Το ταφικό μνημείο του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη φωτίζεται με νέα χρώματα

Το Υπουργείο αναθέτει σε δύο ερευνητικά κέντρα την υλοποίηση του έργου «AmphiPoly», που στοχεύει στην επιστημονικά τεκμηριωμένη ανασύσταση της αρχικής όψης του διακόσμου του μνημείου, συμπεριλαμβανομένων της πολυχρωμίας και της εικονογραφίας, σε όλες τις χρονολογικές τους φάσεις
LIFO NEWSROOM
Το ρεσιτάλ της Ρόουζ Μπερν, το τρυφερό «Renoir» κι ένας αιμοβόρος Αι-Βασίλης από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Το ρεσιτάλ της Ρόουζ Μπερν, το τρυφερό «Renoir» κι ένας αιμοβόρος Άι-Βασίλης από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Ρόουζ Μπερν στο «If I Had Legs I’d Kick you» αποτελεί τη βασική κινηματογραφική ατραξιόν της εβδομάδας, αν και υπάρχουν κι άλλες ενδιαφέρουσες επιλογές, όπως το «Renoir», που θυμίζει το σινεμά του Κόρε Έντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

4 σχόλια
Δε φέρω γνώμη για το αν η Β. είναι καλή λάηβ, γιατί δεν έχω δει βιντεο από συναυλίες. (Εκτός από το απόσπασμα των βραβείων, όπου προσωπικά βρήκα εντυπωσιακότερη την παρουσίαση του τραγουδιού από το ίδιο το τραγούδι κ την ερμηνεία της)Όμως, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι εν μέρει έχει δίκιο ο S. Με το σχόλιό του θίγει τον τρόπο που λειτουργεί γενικώς η βιομηχανία της ποπ μουσικής.Νομίζω πως πλεον δίνεται προσοχή κατά 90% στο σόου, χορό, ρουχο, βίντεο κλιπ που συνοδεύει ένα τραγούδι κ κατά 10% στις φωνητικές ικανότητες του καλλιτέχνη, στη μουσική κ το στίχο. Ως αποτέλεσμα, αποθεώνονται άτομα που δηλώνουν τραγουδιστές, αλλά οι φωνές τους είναι από ικανοποιητικές μέχρι κακές. Επόμενο ήταν η εμφάνιση στο χώρο μιας καλλιτέχνιδας όπως η Adele, που στηρίζεται 100% στη φωνή της να επισκιάσει τους προαναφερθέντες συναδέλφους.Θεμιτό το σόου, τα σκηνικά, η εντυπωσιακή χορογραφία, αλλά σε βραβεία ΜΟΥΣΙΚΗΣ παίζουν δευτερεύοντα ρόλο. (Στα vma φαντάζομαι πως θα σαρώσει η B.)