Ο Καζάκος δίνει εξηγήσεις για τους «προδότες νέους που μεταναστεύουν» και καταγγέλλει τα social media

Ο Καζάκος δίνει εξηγήσεις για τους «προδότες νέους που μεταναστεύουν» και καταγγέλλει τα social media Facebook Twitter
5

Εξηγήσεις για τους νέους που φεύγουν στο εξωτερικό και διαπράττουν «προδοσία», έδωσε ο Κώστας Καζάκος σε ραδιόφωνο της Πάτρας, ο οποίος υποστηρίζει τώρα ότι δεν είπε προδότες τους ίδιους τους νέους αλλά αυτούς που «τους οδήγησαν να φύγουν».

Ο γνωστός ηθοποιός και διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας είπε σε σημερινή συνέντευξή του στο Ράδιο Γάμμα, κατηγορώντας μάλιστα τα social media ότι «βυσσοδομούν» πάνω στη δήλωση του:

«Δεν είπα προδότες τους νέους που φεύγουν. Είπα προδότες αυτούς που τους οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, με αποτέλεσμα να φύγουν».

«Πως λέγεται αυτό το φαινόμενο; Εξανδραποδισμός δεν λέγεται; Όταν οι στατιστικές της Ευρώπης λένε ότι 500.000 νέοι επιστήμονες έχουν φύγει για μεροκάματο στην Ευρώπη και έχουν κοστίσει στην Ελλάδα 12 δισ. ευρώ και οι χώρες υποδοχής έχουν επωφεληθεί με 65 δισ. ευρώ, αυτό δεν είναι εξανδραποδισμός για τον τόπο; Οι νέοι πρέπει να μένουν και να αγωνίζονται στον τόπο τους», τόνισε ο πρώην βουλευτής του ΚΚΕ.

Τι ακριβώς είχε πει ο κ. Καζάκος στον Alpha

Πηγή: patrastimes.gr.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εναλλακτική Σκηνή

Πολιτισμός / Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ ετοιμάζει ένα #έπικ comeback

Η πιο ανήσυχη φωνή του σύγχρονου μουσικού θεάτρου στη χώρα ετοιμάζει ένα πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας με περισσότερες από 30 παραγωγές, δύο φεστιβάλ, περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και συμμετοχή στο 60ό Φεστιβάλ Δημητρίων.
LIFO NEWSROOM
Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Το καλαίσθητο δράμα μυστηρίου «When the Fall is Coming», η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby», ο οργισμένος «Rebel Without a Cause», η «Malena» του Τζουζέπε Τορνατόρε και τέσσερις ακόμα επιλογές απαρτίζουν το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πέθανε σε ηλικία 49 ετών η Andrea Gibson,η ποιήτρια που ύμνησε την ταυτότητα, τον θάνατο και την αγάπη

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 49 ετών η Andrea Gibson, η ποιήτρια που ύμνησε την ταυτότητα, τον θάνατο και την αγάπη

Την τελευταία της περίοδο, η Gibson αποτέλεσε το κεντρικό πρόσωπο του ντοκιμαντέρ Come See Me in the Good Light, που βραβεύτηκε φέτος στο Sundance και αναμένεται να μεταδοθεί μέσα στο φθινόπωρο από το Apple TV+
LIFO NEWSROOM
Emmy 2025: Aνακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες ανακοινώθηκαν –  Σάρωσε το «Severance», ξεχώρισε το «The Studio»

Πολιτισμός / Emmy 2025: Aνακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες – Σάρωσε το «Severance», ξεχώρισε το «The Studio»

Ανάμεσα στους φετινούς διεκδικητές ξεχωρίζουν και νέες αφίξεις, όπως τα «The Pitt», «Paradise», «Nobody Wants This» και «The Studio», που κατάφεραν να προταθούν στις βασικές κατηγορίες Καλύτερης Δραματικής και Κωμικής Σειράς.
LIFO NEWSROOM
Hotel Amour: Το νέο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη

Πολιτισμός / Hotel Amour: Το νέο μιούζικαλ των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη

Από 20 Οκτωβρίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο Θέατρο Ακροπόλ, η νέα μουσικοθεατρική πρόταση των Γεράσιμου Ευαγγελάτου και Θέμη Καραμουρατίδη, σε σκηνοθεσία Σμαράγδας Καρύδη
LIFO NEWSROOM
H Kylie Minogue στο Release είναι η πιο ποπ εμπειρία που μπορείς να ζήσεις φέτος στην Αθήνα

Οδηγός Μουσικής / H Kylie Minogue στο Release είναι η πιο ποπ εμπειρία που μπορείς να ζήσεις τώρα στην Αθήνα

Την Παρασκευή 18 Ιουλίου, στην Πλατεία Νερού την σκηνή του Release Athens καταλαμβάνει το σόου της Αυστραλής superstar που ταξιδεύει στην Αθήνα στο πλαίσιο της σαρωτικής Tension Tour
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Καζάκος. Μετά την Αφροδίτη Μάνου, δεύτερο απανωτό "χτύπημα" από ένα "αριστερό" μυαλό.Κοινός παρονομαστής : Η Αριστερά γεννήθηκε αθώα και συνεχίζει πάντα να είναι αθώα, σε ένα δικό της φαντασιακό παράδεισο. Κρίνει, πάντα οι άλλοι φταίνε, επικρίνει. Η διαφορά μεταξύ Μάνου και Καζάκου είναι ότι η Μάνου δεν πήρε ποτέ δημόσια θέση και πορεύεται επικίνδυνα τον προσωπικό της δρόμο, ενώ ο Καζάκος μετείχε και μετέχει των δομών της καταραμένης αστικής δημοκρατίας (π.χ. βουλευτής, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας) και αμείβεται από αυτές. Συνεπώς, η "παρερμηνεία" των δηλώσεών του και "άλλο εννοούσα", κρίνονται αυστηρά για την σοβαρότητα του ατόμου τελικά (ή την πομπώδη σοβαροφάνεια που πάντα τον διέκρινε).
Ήθελα να ήξερα, δεν έχουν βαρεθεί όλοι αυτοί οι ανόητοι, πολιτικοί και καλλιτέχνες, να μυξοκλαίνε μετά από μια παπαριά που πετάνε και να επαναλαμβάνουν μονότονα ότι παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις τους; Καταντάει αηδία πια.