Ο Καζάκος δίνει εξηγήσεις για τους «προδότες νέους που μεταναστεύουν» και καταγγέλλει τα social media

Ο Καζάκος δίνει εξηγήσεις για τους «προδότες νέους που μεταναστεύουν» και καταγγέλλει τα social media Facebook Twitter
5

Εξηγήσεις για τους νέους που φεύγουν στο εξωτερικό και διαπράττουν «προδοσία», έδωσε ο Κώστας Καζάκος σε ραδιόφωνο της Πάτρας, ο οποίος υποστηρίζει τώρα ότι δεν είπε προδότες τους ίδιους τους νέους αλλά αυτούς που «τους οδήγησαν να φύγουν».

Ο γνωστός ηθοποιός και διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας είπε σε σημερινή συνέντευξή του στο Ράδιο Γάμμα, κατηγορώντας μάλιστα τα social media ότι «βυσσοδομούν» πάνω στη δήλωση του:

«Δεν είπα προδότες τους νέους που φεύγουν. Είπα προδότες αυτούς που τους οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα, με αποτέλεσμα να φύγουν».

«Πως λέγεται αυτό το φαινόμενο; Εξανδραποδισμός δεν λέγεται; Όταν οι στατιστικές της Ευρώπης λένε ότι 500.000 νέοι επιστήμονες έχουν φύγει για μεροκάματο στην Ευρώπη και έχουν κοστίσει στην Ελλάδα 12 δισ. ευρώ και οι χώρες υποδοχής έχουν επωφεληθεί με 65 δισ. ευρώ, αυτό δεν είναι εξανδραποδισμός για τον τόπο; Οι νέοι πρέπει να μένουν και να αγωνίζονται στον τόπο τους», τόνισε ο πρώην βουλευτής του ΚΚΕ.

Τι ακριβώς είχε πει ο κ. Καζάκος στον Alpha

Πηγή: patrastimes.gr.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Πολιτισμός / UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Η εξέλιξη συνιστά τη διεθνή αναγνώριση της εξέχουσας οικουμενικής αξίας των έξι εξαιρετικά σημαντικών αρχαιολογικών χώρων της Κρήτης: της Κνωσού, της Φαιστού, των Μαλίων, της Ζάκρου, της Ζωμίνθου και της Κυδωνίας
LIFO NEWSROOM
Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάικλ Ντάγκλας: «Δεν έχω καμία πρόθεση να ξαναπαίξω – Έπρεπε να σταματήσω»

Πολιτισμός / Μάικλ Ντάγκλας: «Δεν έχω καμία πρόθεση να ξαναπαίξω – Έπρεπε να σταματήσω»

Ο 80χρονος ηθοποιός και παραγωγός δηλώνει ότι είναι ευτυχισμένος μακριά από το κινηματογραφικό πλατό, μετά από σχεδόν 60 χρόνια αδιάκοπης δουλειάς – «Μου αρκεί να βλέπω τη σύζυγό μου να παίζει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Καζάκος. Μετά την Αφροδίτη Μάνου, δεύτερο απανωτό "χτύπημα" από ένα "αριστερό" μυαλό.Κοινός παρονομαστής : Η Αριστερά γεννήθηκε αθώα και συνεχίζει πάντα να είναι αθώα, σε ένα δικό της φαντασιακό παράδεισο. Κρίνει, πάντα οι άλλοι φταίνε, επικρίνει. Η διαφορά μεταξύ Μάνου και Καζάκου είναι ότι η Μάνου δεν πήρε ποτέ δημόσια θέση και πορεύεται επικίνδυνα τον προσωπικό της δρόμο, ενώ ο Καζάκος μετείχε και μετέχει των δομών της καταραμένης αστικής δημοκρατίας (π.χ. βουλευτής, ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας) και αμείβεται από αυτές. Συνεπώς, η "παρερμηνεία" των δηλώσεών του και "άλλο εννοούσα", κρίνονται αυστηρά για την σοβαρότητα του ατόμου τελικά (ή την πομπώδη σοβαροφάνεια που πάντα τον διέκρινε).
Ήθελα να ήξερα, δεν έχουν βαρεθεί όλοι αυτοί οι ανόητοι, πολιτικοί και καλλιτέχνες, να μυξοκλαίνε μετά από μια παπαριά που πετάνε και να επαναλαμβάνουν μονότονα ότι παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις τους; Καταντάει αηδία πια.