Ο Έμινεμ τρομοκράτησε θεατές με ήχους «πυροβολισμών» - Νόμιζαν ότι δέχονται επίθεση - ΒΙΝΤΕΟ

Ο Έμινεμ τρομοκράτησε θεατές με ήχους «πυροβολισμών» - Νόμιζαν ότι δέχονται επίθεση - ΒΙΝΤΕΟ Facebook Twitter
EPA
0

Ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές δέχεται ο Έμινεμ για την εμφάνισή του στο φεστιβάλ του Μποναρού, στο Τενεσί, όπου χρησιμοποίησε ηχητικά εφέ που θύμιζαν πυροβόλα όπλα, με αποτέλεσμα αρκετοί θεατές να τρομοκρατηθούν.


Τα πλάνα από την ερμηνεία του κομματιού "Kill You" δείχνουν θεατές να ουρλιάζουν έντρομοι και να σκύβουν χαμηλά, ενώ από τα ηχεία ακούγονται έντονοι και ρυθμικοί κρότοι, στο τέλος του κομματιού.


Επηρεασμένοι από τις αλλεπάλληλες αιματηρές επιθέσεις στις ΗΠΑ, αρκετοί από τους παριστάμενους τρόμαξαν από τους θορύβους, νομίζοντας ότι δέχονται αληθινά πυρά ενόπλων.


Αρκετοί ήταν εκείνοι που χαρακτήρισαν απερίσκεπτη την επιλογή του καλλιτέχνη, θεωρώντας πως το κοινό θα έπρεπε να έχει ενημερωθεί στην αρχή του σόου για να αποφευχθεί ο πανικός.


Εκπρόσωπος του Έμινεμ απάντησε λίγο αργότερα πως ο δημοφιλής καλλιτέχνης δεν είχε χρησιμοποιήσει εφέ πυροβολισμών αλλά πυροτεχνημάτων.


«Χρησιμοποιούμε αυτό το εφέ για περισσότερα από 10 χρόνια - όπως έχουν κάνει και εκατοντάδες άλλοι καλλιτέχνες, χωρίς να έχει παραπονεθεί κανείς στο παρελθόν», δήλωσε εκπρόσωπος του συνθέτη, στιχουργού και ερμηνευτή.


Στον απόηχο του περιστατικού πάντως, ένας από τους θεατές παραδέχθηκε πως το έβαλε στα πόδια όταν άκουσε τους «πυροβολισμούς».


«Το να παρακολουθεί κανείς φεστιβάλ και συναυλίες σε αυτούς τους καιρούς, συνοδεύεται από ανησυχία και φόβο. Αναγκάστηκα να φύγω από την εμφάνιση του Έμινεμ, μετά τον τρίτο κρότο καθώς ο πανικός επικράτησε στο σημείο που βρισκόμουν. Υπερβολικά ρεαλιστικό και τρομακτικό. Θα ήταν καλό να είχαμε προειδοποιηθεί στην αρχή».


Με αφορμή το περιστατικό, ο καθηγητής του πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, Ρον Άβι Άστορ, σχολίασε ότι οι τραγουδιστές θα πρέπει να επανεκτιμήσουν ορισμένες λεπτομέρειες στις ζωντανές εκτελέσεις τους.


«Οι καλλιτέχνες πρέπει να αναρωτηθούν για την ευθύνη που έχουν όταν οι νόρμες μιας κουλτούρας αλλάζουν και οι θεατές φοβούνται ότι μπορεί να πυροβοληθούν».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ερωτικές αναζητήσεις και περιπέτειες στη Βόρεια Ελλάδα από αύριο στους κινηματογράφους

Σε μια «μεταβατική» εβδομάδα για τον κινηματογραφικό προγραμματισμό ξεχωρίζουν το καλόψυχο «Big Bold Beautiful Journey» με τον Κόλιν Φάρελ και τη Μάργκο Ρόμπι, το «My Friend Eva» του πάντα αξιόπιστου Σεσκ Γκάι και το «Τin Soldier», επειδή έφερε στην Ελλάδα για γυρίσματα τον Ντε Νίρο, τον υιό Ίστγουντ και τον Τζέιμι Φοξ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM
Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Η Σουηδέζα ηθοποιός, θα αποσυρθεί σε ηλικία μόλις 36 χρόνων από το σινεμά, όταν βρισκόταν στην κορυφή, ζώντας τα υπόλοιπα 49 χρόνια, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τροφοδοτώντας μία ασυγκράτητη μυθολογία γύρω από την προσωπικότητά της, με φήμες, ιστορίες, πληροφορίες, για τη ζωή της, τους πολυάριθμους έρωτές της, την αθεράπευτη προσμονή μίας επιστροφής της στα πλατό
LIFO NEWSROOM
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ