Μία επιπλέον παράσταση για τον Οθέλλο του Βέρντι, με την υπογραφή του Ρόμπερτ Ουίλσον, στις 19 Μαρτίου.  

Μία επιπλέον παράσταση για τον Οθέλλο του Βέρντι, με την υπογραφή του Ρόμπερτ Ουίλσον, στις 19 Μαρτίου.   Facebook Twitter
0

Καθώς τα εισιτήρια για τις επτά παραστάσεις έχουν εξαντληθεί, η Εθνική Λυρική Σκηνή ανακοινώνει μία επιπλέον παράσταση για τον Οθέλλο στις 19 Μαρτίου 2022 στις 19.30, σε μουσική διεύθυνση Στάθη Σούλη και σκηνοθεσία, σκηνικά και φωτισμούς του Ρόμπερτ Ουίλσον.  

Ο Ρόμπερτ Ουίλσον, ο πολυβραβευμένος κορυφαίος αβανγκάρντ σκηνοθέτης που άλλαξε τη σκηνοθεσία της όπερας μέσα από την απόλυτα αναγνωρίσιμη προσωπική του γλώσσα –στην πρώτη του συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή– δίνει τον πρώτο λόγο στη μουσική και προτείνει για τον Οθέλλο έναν μινιμαλιστικό σκηνικό κόσμο, με εικόνες αισθητικά εντυπωσιακές και συναισθηματικά φορτισμένες, επιβλητικούς φωτισμούς, στιλιζαρισμένη κινησιολογία, ιδιαίτερα κοστούμια και έντονο μακιγιάζ.  

Η προπώληση των εισιτηρίων για την επιπλέον παράσταση της 19/3 θα ξεκινήσει αύριο Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 στις 09.00 το πρωί στην ticketservices.gr και στα Ταμεία της ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ (2130885700, καθημερινά 09.00-21.00).  

Ο Οθέλλος είναι μια συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με το Πασχαλινό Φεστιβάλ του Μπάντεν-Μπάντεν, η οποία υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) [www.SNF.org] για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.  

Στον ρόλο του τίτλου ο «καλύτερος Οθέλλος της εποχής μας» Αλεξάντρς Αντονένκο και στους βασικούς ρόλους οι διεθνούς ακτινοβολίας πρωταγωνιστές της ΕΛΣ Τσέλια Κοστέα και Τάσης Χριστογιαννόπουλος. Μαζί τους οι Μονωδοί της ΕΛΣ Δημήτρης Πακσόγλου, Γιάννης Καλύβας, Πέτρος Μαγουλάς, Μαρίνος Ταρνανάς, Παύλος Σαμψάκης, Βιολέττα Λούστα.  

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αποκαλύφθηκε μια κρυμμένη τοιχογραφία του Γκέρχαρντ Ρίχτερ

Πολιτισμός / Μια κρυμμένη τοιχογραφία του Γκέρχαρντ Ρίχτερ μόλις αποκαλύφθηκε

Το έργο προγραμματίζεται να εκτεθεί σταδιακά αφού πρόκειται για μια τοιχογραφία άνω των 200 τετραγωνικών μέτρων στο φουαγιέ και στα σκαλοπάτια Γερμανικού Μουσείου Υγιεινής στη Δρέσδη.
NEWSROOM
ΕΠΕΞ Η συναρπαστική ζωή της Λίζα Πόντι και τα σχέδιά της που θα δούμε στην Αθήνα

Εικαστικά / Η συναρπαστική ζωή της Λίζα Πόντι και τα σχέδιά της που θα δούμε στην Αθήνα

Ακολουθώντας το μότο της ζωής της «δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά», η κόρη του διάσημου Ιταλού αρχιτέκτονα και εκδότη Τζίο Πόντι έκανε σχέδια που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην γκαλερί The Breeder.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το θεατρικό έργο του Μ. Μαλανδράκη, κήποι- καταφύγια στο ΕΜΣΤ, το Άβατον του Αγίου Όρους και ένα έργο με έμπνευση τον Αϊνστάιν

Πολιτισμός / Το θεατρικό έργο του Μ. Μαλανδράκη, κήποι- καταφύγια στο ΕΜΣΤ, το Άβατον του Αγίου Όρους και ένα έργο με έμπνευση τον Αϊνστάιν

Το θεατρικό έργο του Μ. Μαλανδράκη «Όνειρα γλυκά», μια σπονδυλωτή βραδιά αφιερωμένη στους κήπους-καταφύγια, το Άγιο όρος στο ντοκιμαντέρ της Ειρήνης Καραγιαννοπούλου και της Sandrine Cheyrol και ένα έργο βασισμένο στο βιβλίο του Alan Lightman «Τα Όνειρα του Αϊνστάιν».
NEWSROOM
Επιστροφή στον Πλανήτη Αράκις, queer ερωτικά τρίγωνα και Αμερικανίδες στα Μπολσόι από αύριο στις αίθουσες

Πολιτισμός / Επιστροφή στον Πλανήτη Αράκις, queer ερωτικά τρίγωνα και Αμερικανίδες στα Μπολσόι από αύριο στις αίθουσες

Το θεαματικό «Dune: Μέρος Δεύτερο», το πολυσυζητημένο «Passages» του Άιρα Σακς, η ήρεμη δύναμη του «Πάγου που Καίει» και η καλογυρισμένη «Πρίμα Μπαλαρίνα» ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αναπαραστάσεις της αρρενωπότητας, τα τραγούδια της Σαββίνας και της Φένιας και μια θλιβερή ιστορία αγάπης

Πολιτισμός / Αναπαραστάσεις της αρρενωπότητας, τα τραγούδια της Σαβίνας και ο τρόπος που ερωτεύονταν κάποτε οι Αθηναίοι

Νέες παραστάσεις και μουσικές για τον Μάρτιο: Η Σαβίνα Γιαννάτου τραγουδά Χατζιδάκι, στο Από Μηχανής Θέατρο ανεβαίνει μια ψευδώς ρομαντική ιστορία αγάπης, μία ξεχωριστή ξενάγηση στην Εθνική Πινακοθήκη μας μεταφέρει σε μια Αθήνα όπου ακουγόντουσαν καντάδες.
NEWSROOM
Υπέφερε ο Ελ Γκρέκο από αστιγματισμό; Ένα ντιμπέιτ χωρίς λύση

Πολιτισμός / Υπέφερε ο Ελ Γκρέκο από αστιγματισμό;

Το 1914 προέκυψε μια θεωρία ότι ο λόγος για την χαρακτηριστική επιμηκυμένη προοπτική του δεν ήταν μια στυλιστική επιλογή, αλλά η πραγματικότητα του καλλιτέχνη που ζούσε με μια πάθηση των ματιών. Και από τότε μέχρι σήμερα υπάρχει ένα ντιμπέιτ μεταξύ των ειδικών.
NEWSROOM