Κάρλα Σοφία Γκασκόν: «Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από όλους»

Κάρλα Σοφία Γκασκόν: «Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από όλους» Facebook Twitter
0

Συγγνώμη ζήτησε η Κάρλα Σοφία Γκασκόν, έπειτα από τις αντιδράσεις που προκάλεσαν οι ρατσιστικές αναρτήσεις της, οι οποίες μπορούν να της στοιχίσουν μέχρι και το Όσκαρ.

Η Κάρλα Σοφία Γκασκόν σε νέα ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ζήτησε συγγνώμη από όλους, τονίζοντας πως από εδώ και στο εξής υπόσχεται πως θα «αφήσει τη δουλειά της να μιλήσει από μόνη της».

Η υποψήφια για Όσκαρ πρωταγωνίστρια της ταινίας «Emilia Pérez», για ακόμη μία φορά ζητά συγγνώμη, μετά τις θυελλώδεις αντιδράσεις που προκάλεσαν ρατσιστικές αναρτήσεις της από το παρελθόν, οι οποίες επανεμφανίστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Αποφάσισα, για την ταινία, για τον Ζακ, για το καστ, για το απίστευτο συνεργείο που το αξίζει, για την όμορφη περιπέτεια που ζήσαμε όλοι μαζί, να αφήσω το έργο να μιλήσει μόνο του, ελπίζοντας ότι η σιωπή μου θα επιτρέψει στην ταινία να εκτιμηθεί γι' αυτό που είναι, μια όμορφη ωδή στην αγάπη και τη διαφορετικότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή της η ηθοποιός, κλείνοντας με τη φράση «Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από όλους όσους πληγώθηκαν στην πορεία».

Η ανάρτηση της τρανς ηθοποιού συνοδεύεται από μια φωτογραφία του καστ της ταινίας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών 2024. Μάλιστα η ανάρτηση αυτή, φαίνεται πως είναι απάντηση σε συνέντευξη που έδωσε ο σκηνοθέτης της ταινίας Ζακ Οντιάρ, στο Deadline την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, χαρακτήρισε τις παλιές αναρτήσεις της «ασυγχώρητες» και ξεκαθάρισε ότι δεν είχε μιλήσει μαζί της. «Βρίσκεται σε μια αυτοκαταστροφική προσέγγιση στην οποία δεν μπορώ να παρέμβω και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζει», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γάλλος σκηνοθέτης, προσθέτοντας ότι «βλάπτει ανθρώπους που ήταν πολύ κοντά της», συμπεριλαμβανομένου του καστ και του συνεργείου της ταινίας.

«Δεν έρχομαι σε επαφή μαζί της γιατί αυτή τη στιγμή χρειάζεται χώρο για να σκεφτεί και να αναλάβει την ευθύνη για τις πράξεις της», κατέληξε.

Με πληροφορίες από People

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Oscar Stories: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Pulp Fiction / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Οσκαρικό σκάνδαλο, χωρίς ελαφρυντικά

Οι οσκαρικές φιλοδοξίες του Netflix για το Emilia Pérez έπεσαν στο κενό, καθώς η πρώτη τρανς υποψήφια στην ιστορία του θεσμού κατηγορείται για πολιτική ανορθογραφία και εξοστρακίζεται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Οθόνες / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Το να είσαι τρανς είναι ζήτημα προσωπικής ταυτότητας, όχι πολιτικών πεποιθήσεων. Και το να προϋποθέτουμε ότι τα τρανς άτομα είναι μονολιθικά στις απόψεις τους ή ανίκανα να έχουν συντηρητικές ή αντιδραστικές απόψεις, είναι απλά παράλογο.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM