Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Αποστάσεις από το Netflix - Την «εξαφάνισαν» από την καμπάνια της ταινίας

Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Αποστάσεις από το Netflix - Την «εξαφάνισαν» από την καμπάνια της ταινίας Facebook Twitter
Φωτογραφία: EPA
0

Την ώρα που η Κάρλα Σοφία Γκασκόν προσπαθεί να εκτονώσει την κατάσταση για τις παλιές, ρατσιστικές αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Netflix, σιωπηλά αλλά αποφασιστικά, κρατά αποστάσεις από την ίδια και τη διαδικτυακή φασαρία.

Η Κάρλα Σοφία Γκασκόν παλαιότερα και ιδίως μέσω Twitter, είχε ανεβάσει προσβλητικές απόψεις που θεωρήθηκαν ισλαμοφοβικές και ρατσιστικές και  καθώς τώρα επιχειρεί να αποκρούσει τα πλήγματα, το κάνει μόνη της, χωρίς την καθοδήγηση του γίγαντα του streaming ή της ομάδας δημοσίων σχέσεων της.

Η Γκασκόν, η οποία έγραψε ιστορία ως το πρώτο ανοιχτά τρανς άτομο που προτάθηκε για Όσκαρ καλύτερης ηθοποιού, αναμενόταν να ταξιδέψει από το σπίτι της στην Ισπανία στο Λος Άντζελες για την κρίσιμη δεύτερη φάση της καμπάνιας των Όσκαρ. Το προγραμματισμένο ταξίδι της περιελάμβανε σημαντικές εκδηλώσεις της βιομηχανίας ψυχαγωγίας, όπως το μεσημεριανό γεύμα των βραβείων AFI, τα Βραβεία Επιλογής Κριτικών την Παρασκευή, τα Βραβεία Σωματείου Σκηνοθετών της Αμερικής και τα Βραβεία Σωματείου Παραγωγών της Αμερικής, και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σάντα Μπάρμπαρα. Ωστόσο, η Κάρλα Σοφία Γκασκόν δεν αναμένεται πλέον να παρευρεθεί σε κανένα από αυτά τα events.

Η απουσία της έχει περιπλέξει περαιτέρω τις προσπάθειες της καμπάνιας για το Netflix και την ομάδα των βραβείων της ταινίας. 

Δεν της πληρώνουν τα έξοδα για τα γκαλά

Για να ανέβει ακόμη περισσότερο στα ύψη η ένταση, η Γκασκόν και η συμπρωταγωνίστριά της Ζόι Σαλντάνα μοιράζονται την ίδια εταιρεία δημοσίων σχέσεων, The Lede Company. Πηγές λένε στο Variety ότι το Netflix και το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων έχουν σταματήσει να μιλούν απευθείας με τη Γκασκόν και επικοινωνούν μόνο μέσω του εκπροσώπου της United Talent Agency, Jeremy Barber. Πηγές είπαν επίσης ότι το Netflix δεν καλύπτει πλέον τα έξοδα για το ταξίδι της στα διάφορα βραβεία ή το στυλ της για τυχόν εμφανίσεις σε αυτές τις εκδηλώσεις.

Αν σκοπεύει να κάνει αυτές τις στάσεις, θα έπρεπε η Γκασκόν να πληρώσει για τα πάντα, από τα αεροπορικά εισιτήρια μέχρι τα ξενοδοχεία της. Η ηθοποιός ήταν σχετικά άγνωστη όταν πήρε τον ρόλο που άλλαξε τη ζωή της στην ταινία «Emilia Pérez», που σήμαινε ότι πληρώθηκε περίπου 100.000 ευρώ (104.000 $) για τον ρόλο της στην ταινία, σύμφωνα με μια πηγή με γνώση της συμφωνίας της. Η Γκασκόν δεν απάντησε στα αιτήματα για σχολιασμό.

«Χάθηκε» από τη νέα διαφήμιση του Emilia Perez

Νέα διαφήμιση που έκανε το ντεμπούτο της τη Δευτέρα επισημαίνει τις 13 υποψηφιότητες για Όσκαρ της Emilia Pérez, συμπεριλαμβανομένων των βραβείων καλύτερης ταινίας, διεθνούς μεγάλου μήκους, σκηνοθεσίας (Jacques Audiard), δεύτερου γυναικείου ρόλου (Σαλντάνα) και πρωτότυπου τραγουδιού («El Mal»). 

Ωστόσο, ο τίτλος της ταινίας καθώς και οποιεσδήποτε εικόνες της Γκασκόν έχουν αφαιρεθεί από μεγάλο μέρος του υλικού της καμπάνιας. 

Αντίθετα, το μάρκετινγκ εμφανίζει τη Ζόι Σαλντάνα και τις συμπρωταγωνίστριες Σελένα Γκόμεζ και Αντριάνα Παζ, καμία από τις οποίες δεν προτάθηκε για Όσκαρ. 

Η αλλαγή υποδηλώνει ότι το Netflix προσπαθεί να ελαχιστοποιήσει τις συνεισφορές της Γκασκόν, έτσι ώστε η διαμάχη γύρω από τα σχόλιά της να μην επισκιάσει την ταινία ή το έργο των συμπρωταγωνιστών και των συνεργατών της. Η επίσημη σελίδα της ταινίας διαθέτει μια εξέχουσα φωτογραφία της Σαλντάνα αλλά όχι εικόνες της Γκασκόν.

Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Αποστάσεις από το Netflix - Την «εξαφάνισαν» από την καμπάνια της ταινίας Facebook Twitter
Η αρχική σελίδα του ιστότοπου της ταινίας Emilia Perez

Η κούρσα των Όσκαρ έχει πλέον εισέλθει στη φάση μετά τις υποψηφιότητες. Είναι μια περίοδος που συχνά βλέπει το μάρκετινγκ να στοχεύει περισσότερο στις κατηγορίες που οι καμπάνιες πιστεύουν ότι έχουν τις καλύτερες πιθανότητες να οδηγήσουν σε πραγματικές νίκες. Η Σαλντάνα και η ταινία θεωρήθηκαν ως ισχυρότεροι υποψήφιοι για κορυφαία βραβεία από τη Κάρλα Σοφία Γκασκόν, που πολλοί θεωρούν πως θα χάσει το Όσκαρ καλύτερης ηθοποιού από την Ντέμι Μουρ («The Substance») πριν ακόμη ξεσπάσει το σκάνδαλο. Ωστόσο, η παράλειψη της πρωταγωνίστριας της ταινίας και του τίτλου της ταινίας από το διαφημιστικό υλικό έχει κεντρίσει προκαλέσει αντιδράσεις.

«Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς μια καμπάνια που αποκλείει τον χαρακτήρα του τίτλου, ενώ εξακολουθεί να στοχεύει να πάρει το βραβείο», λέει στο Variety ένας σύμβουλος βραβείων.

Η Γκασκόν, η οποία ζήτησε συγγνώμη λίγες ώρες μετά τη δημοσιοποίηση των ειδήσεων για τις αναρτήσεις της και στη συνέχεια έκανε μια συνέντευξη στο CNN en Español το Σαββατοκύριακο -όπου έκανε κράτηση χωρίς τη συμμετοχή του Netflix- αναφέρθηκε στην κατάσταση (για άλλη μια φορά) σε μια ανάρτηση στο Instagram. Σε αυτό, επισήμανε πολλά ρεπορτάζ για την υπόθεσή της, λέγοντας εν μέρει: «Θέλουν να με υποβάλουν σε "cancel culture"», έγραψε. «Ρωτώ τους ειδικούς του Χόλιγουντ, τους δημοσιογράφους που με γνωρίζουν και έχουν παρακολουθήσει την καριέρα μου — Πώς μπορώ να προχωρήσω;».

Απομακρύνονται οι πιθανότητες για Όσκαρ

Ωστόσο, ορισμένοι ψηφοφόροι των Όσκαρ, που ζήτησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, είπαν ότι παρά τις συγγνώμες και τις εκκλήσεις της Κάρλα Σοφία Γκασκόν, απομακρύνονται από αυτήν και την ταινία που την έβαλε στο ραντάρ τους. 
«Διάολε, κόντεψα να τη λυπηθώ στην αρχή, αλλά τώρα λέω "Γαμώ το"», είπε ένα μέλος της Ακαδημίας.

Ένας άλλος βετεράνος ψηφοφόρος των Όσκαρ απέρριψε τον αντίκτυπο της διαμάχης, λέγοντας: «Δεν νομίζω ότι επηρεάζει τίποτα. Κρίνω την ταινία βάσει της αξίας της. Δεν μπορώ να κρίνω τι κάνουν οι άλλοι έξω από αυτό».

Ωστόσο, ένας τρίτος ψηφοφόρος προέβλεψε ότι θα είχε επιπτώσεις για την ταινία και εξέφρασε τη συμπάθειά του για τη Σαλντάνα. «Πιστεύω ότι θα έχει τεράστιο αποτέλεσμα. Άφησε μια άσχημη γεύση στο στόμα των ανθρώπων», είπε ο ψηφοφόρος. «Οι άνθρωποι επιτρέπεται να έχουν τη γνώμη τους, αλλά δεν θέλω να ζω σε έναν κόσμο όπου ένας ρατσιστής και μεγαλομανής επιβραβεύεται. Θα την ψήφιζα γιατί πραγματικά πίστευα ότι ήταν εξαιρετική, αλλά πώς θα μπορούσα τώρα; Ελπίζω να μην επηρεάσει τη Ζόι. Πραγματικά δεν πρέπει. Δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι τόσο ανόητοι».

Το αν η «Emilia Pérez» μπορεί να αντέξει τις συνέπειες από τα μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης της Γκασκόν μένει να φανεί. Αλλά με λίγες μόνο εβδομάδες να απομένουν μέχρι να τελειώσει η ψηφοφορία για τα Όσκαρ, η μοίρα της ταινίας - και οι προοπτικές των βραβείων του Γκασκόν - κρέμονται σε μια λεπτή κλώστή.

Mε πληροφορίες από Variety


 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Οθόνες / Κάρλα Σοφία Γκασκόν: Πώς μια ιστορική πρωτιά μετατράπηκε σε ιστορικό εφιάλτη

Το να είσαι τρανς είναι ζήτημα προσωπικής ταυτότητας, όχι πολιτικών πεποιθήσεων. Και το να προϋποθέτουμε ότι τα τρανς άτομα είναι μονολιθικά στις απόψεις τους ή ανίκανα να έχουν συντηρητικές ή αντιδραστικές απόψεις, είναι απλά παράλογο.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέδρο Πασκάλ, Λίντσεϊ Λόχαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Πέδρο Πασκάλ, Λίντσεϊ Λόχαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Το «Μaterialists» της Σελίν Σονγκ, με τον ευφάνταστο ελληνικό τίτλο «Ταιριάζουμε;», το sequel «Freakier Friday», η αναβίωση των περιπετειών της «Red Sonja» και ο χιτσκοκικός κοσμοπολιτισμός του «To Catch a Thief» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Πολιτισμός / Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Το Ειδικό Βραβείο «Honorary Heart of Sarajevo» θα απονεμηθεί στον σπουδαίο ηθοποιό στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο, όπου θα δώσει και masterclass για την τέχνη της υποκριτικής
LIFO NEWSROOM
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Κατά την τελετή των εγκαινίων, η Λίνα Μενδώνη δήλωσε: «Η απόδοση ενός μουσείου σε μια τοπική κοινωνία δεν είναι απλώς ένα χαρμόσυνο γεγονός. Είναι μια πράξη με την οποία τιμάται η μακρά ιστορική διαχρονία του τόπου»
LIFO NEWSROOM
Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών», η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν, η horror-έκπληξη που λέγεται «Together» και το απολαυστικό «Ηow to Steal a Million» του Γουίλιαμ Γουάιλερ είναι μερικές από τις ταινίες που θα προβληθούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τερζόπουλος

Πολιτισμός / Η επιστροφή του Θεόδωρου Τερζόπουλου στους Δελφούς

Το κοινό παρακολούθησε με ευλαβική προσοχή την πρώτη συνεργασία του Τερζόπουλου με το Εθνικό Θέατρο, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Onassis Ready: «You are invited» - Η έκθεση που εγκαινιάζει τον νέο χώρο του Ιδρύματος στου Ρέντη

Πολιτισμός / «You are invited»: Με έκθεση του διάσημου φωτογράφου Γιούργκεν Τέλερ ξεκινάει το Onassis Ready

Στην καρδιά του Αγίου Ιωάννη Ρέντη το Ίδρυμα Ωνάση μεταμορφώνει ένα παλιό εργοστάσιο πλαστικών σε χώρο πολιτισμού και ξεκινά τη λειτουργία του με μια σπουδαία έκθεση
LIFO NEWSROOM