Καμίλα - Νταϊάνα: Οι δολοφονικές απειλές και η άγνωστη παράλληλη ζωή των δύο γυναικών

Καμίλα - Νταϊάνα: Οι δολοφονικές απειλές και η άγνωστη παράλληλη ζωή των δύο γυναικών Facebook Twitter
2

Μία διαφορετική εκδοχή για τους παράλληλους βίους της πρόωρα χαμένης λαίδης Νταϊάνα και της σημερινής συζύγου του πρίγκιπα Κάρολου, Καμίλα, φαίνεται ότι δίνει μία νέα βιογραφία -της Καμίλα, αυτή τη φορά- που επιχειρεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και έστω και σε προχωρημένη ηλικία πια να βγάλει από πάνω της τη "ρετσινιά" της σατανικής γυναίκας που χώρισε το "βασιλικό ζευγάρι". 

Τη βιογραφία υπογράφει η συγγραφέας του παλατιού Penny Junor και κυκλοφορεί όλως τυχαίως στα φετινά 70ά γενέθλια της Καμίλα και τη στιγμή που πλέον συμπληρώνονται 12 χρόνια κοινού βίου με τον Κάρολο, σίγουρα περισσότερα απ' όσα υπήρξε σύζυγος του η Νταϊάνα, όπως υπογραμμίζεται. Επίσης, το βιβλίο έρχεται σε μία χρονική στιγμή κατά την οποία αναμένονται δύο τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ με θέμα τους τη αδικοχαμένη πριγκίπισσα και, όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει ο Βρετανικός Τύπος, η Δούκισσα της Κορνουάλης κάπως έπρεπε να πάρει το αίμα της πίσω για όλα αυτά τα χρόνια που η σκιά της Νταϊάνα την κυνηγά και δυσφημίζει. 

Γι' αυτό και στο βιβλίο αναφέρονται πλέον ξεκάθαρα οι απειλές κατά της ζωής της Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς από την πριγκίπισσα Νταϊάνα, οι οποίες συνεχίζονταν αμείωτες και όσο εκείνη προσπαθούσε να σώσει τον γάμο της από τη γυναίκα που υπήρξε ο πρώτος μεγάλος έρωτας του συζύγου της. «Έχω στείλει κάποιον να σε σκοτώσει. Σε περιμένουν στον κήπο», ανέφεραν συχνά τα τηλεφωνήματα της πριγκίπισσας προς την Καμίλα, αναφέρεται στη νέα βιογραφία της στην οποία τονίζεται ότι πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν επισημάνει την κυκλοθυμία του χαρακτήρα της και ζούσαν μαζί της στον φόβο μη γνωρίζοντας ποια θα είναι η επόμενη κίνησή της. 

Κατά τον ίδιο τρόπο γίνονται σαφείς αναφορές στις εκρήξεις θυμού της Νταϊάνα ακόμη και κατά τη διάρκεια του μήνα μέλιτος, όπου εκείνη έσκισε οργισμένη τους πίνακες του, άρχισε να κλωτσάει τα έπιπλα, να κλαίει και να βρίζει οποιονδήποτε βρισκόταν μπροστά, σε ένα ντελίριο ζήλιας, το οποίο διήρκεσε περίπου 6 ώρες. Κατά τον ίδιο τρόπο, εκείνος ο οποίος παρουσιάζεται ισοπεδωμένος από τον γάμο του μαζί της ήταν ο Κάρολος, ο οποίος έπρεπε να αντέχει όλα αυτά τα ξεσπάσματα, αναγνωρίζοντας βέβαια το μερίδιο ευθύνης του, καθώς δεν έπαψε ποτέ να αγαπά την Καμίλα. Παράλληλα, έπρεπε να υπομένει και το παιχνίδι γοητείας, που περιγράφεται να παίζει η Νταϊάνα με δημοσιογράφους και επίδοξους μνηστήρες, σε μία προσπάθεια της να ανταποδώσει τα ίσα.

Η νέα αυτή βιογραφία, που πρακτικά είναι ο λόγος της Καμίλα εναντίον της νεκρής Νταϊάνα, έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις και σχόλια, ενώ αναμένονται και οι αντιδράσεις των γιων της Νταϊάνα, των πριγκίπων Χάρι και Ουίλιαμ, μετά τα όσα θα δουν το φως της δημοσιότητας για τη μητέρα τους. 

Με στοιχεία από Mirror, Daily Mail

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Πολιτισμός / Η Chanel μεταμόρφωσε έναν εγκαταλελειμμένο σταθμό του μετρό σε πασαρέλα στη Νέα Υόρκη

Η επίδειξη Métiers d’Art, που η Chanel παρουσιάζει κάθε Δεκέμβριο σε κάποιον εντυπωσιακό προορισμό, από την Ιαπωνία μέχρι τη Σενεγάλη, είναι αφιερωμένη στα ιστορικά ατελιέ που έχει εντάξει στο δυναμικό της για να διατηρήσει ζωντανή την παραδοσιακή τεχνική
LIFO NEWSROOM
Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Πολιτισμός / Είδαμε την έκθεση με τα 83 αριστουργήματα στο Μουσείο Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή

Η εξέλιξη της τέχνης από τον ιμπρεσιονισμό έως την ποπ αρτ ξεδιπλώνεται μέσα από έργα 45 κορυφαίων δημιουργών της νεότερης και σύγχρονης τέχνης, συνθέτοντας ένα μοναδικό και συναρπαστικό εικαστικό πανόραμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Μαλλουρής: An Evening Botanist

Πολιτισμός / An Evening Botanist: Θεραπεία, επιθυμία και απόλαυση σε μια έκθεση

Στην έκθεση An Evening Botanist ο Ανδρέας Μαλλουρής εξετάζει πώς διαφορετικές πρακτικές που συνδέονται με τη θεραπεία, τη σωματική επιθυμία και την απόλαυση, ενεργοποιούν υλικότητες και μέσω αυτών, το κοινωνικό σώμα. Η έκθεση αναπτύσσεται στο όριο ανάμεσα στο χειρουργικό και το ερωτικό, μεταφέροντας κλινικές διαδικασίες σε ένα γλυπτικό λεξιλόγιο.
LIFO NEWSROOM
Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ελληνικός …Ντίκενς, Μάικλ Κέιν και μια ταινία-σοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» που αφήνει τους θεατές συγκλονισμένους, η τελευταία παράσταση του Μάικλ Κέιν και της Γκλέντα Τζάκσον, μια ελληνική διασκευή της «Χριστουγεννιάτικης Ιστορίας» και μια ιρλανδική ιστορία ενηλικίωσης, υποψήφια για βραβείο LUX, στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Σταύρος Ξαρχάκος: Η δήλωσή του υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι αναφορικά με την περιοδεία αφιέρωμα στον Μάνο Χατζιδάκι

Πολιτισμός / Σταύρος Ξαρχάκος: «Η συζήτηση για τις συναυλίες πρέπει να τελειώνει εδώ - Τα υπόλοιπα είναι απλώς κουτσομπολιό»

Η δήλωση του Σταύρου Ξαρχάκου υπέρ του Γιώργου Χατζιδάκι, ο οποίος αντιδρά νομικά στην περιοδεία-αφιέρωμα στον πατέρα του, χωρίς την άδειά του
LIFO NEWSROOM
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Πολιτισμός / 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου – τα βραβεία

Με 77 ελληνικά και ξένα ντοκιμαντέρ, 32 ταινίες μικρού μήκους και μεγάλη προσέλευση κοινού ολοκληρώθηκε την Κυριακή στην Καλαμάτα το 11ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου (21-30/11).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Πολιτισμός / Το CoMuseum του Μουσείου Μπενάκη γιορτάζει τα 15 χρόνια του με ελπίδα για το μέλλον

Με τον τίτλο «Μουσεία και Ελπίδα», το πετυχημένο διεθνές συνέδριο θα διερευνήσει τον ρόλο των μουσείων στη διαμόρφωση ενός πιο συμπεριληπτικού, δημοκρατικού και με περισσότερη ενσυναίσθηση κόσμου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η Σκάρλετ Γιόχανσον δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Πολιτισμός / Σκάρλετ Γιόχανσον: Δέχεται πιέσεις ώστε να αποκλείσει αναφορές στο Ολοκαύτωμα από την ταινία της

Η Γιόχανσον ανέφερε ότι κατά τη φάση της προπαραγωγής ένας από τους χρηματοδότες της ταινίας απείλησε να αποσυρθεί, εκτός αν αφαιρούνταν τα στοιχεία της πλοκής που σχετίζονταν με το Ολοκαύτωμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δηλαδή το άτομο που πρωταγωνιστούσε σε μια ακραία ιστορία συζυγικής εξαπάτησης κουνάει , μετά θάνατο, το δάχτυλο στη σύζυγο γιατί δεν αντέδρασε ψύχραιμα σε μια ιστορία βασανιστική για την ίδια στην οποία την έσερναν ο Κάρολος και η Καμίλα και πιθανότατα και άλλοι κύκλοι στο παλάτι... Πόσο θράσος!
Δεν έχω της γούνας μου μανίκι καμιά απ´τις δυο. Αλλά θεωρώ ότι έπρεπε να κάνει μόκο για δύο λόγους : πρώτον, επειδή η άλλη είναι στο χώμα και δεν μπορεί να απαντήσει και δεύτερον, επειδή υπάρχουν τα παιδιά της, που αν και μεγάλα, η απώλεια της μάνας τους είναι κάτι που τους έχει σημαδέψει.