ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε το αληθινό τέλος του «Pretty Woman» και δεν είναι χαρούμενο

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε το αληθινό τέλος του «Pretty Woman» και δεν είναι χαρούμενο Facebook Twitter
0

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε πως το αρχικό σενάριο του «Pretty Woman» σε καμία περίπτωση δεν προέβλεπε happy ending.

Η διάσημη ηθοποιός αποκάλυψε στην Πατρίσια Αρκέτ, στη διάρκεια του Actors on Actors του Variety πως το αρχικό σενάριο με το οποίο είχε κάνει οντισιόν για την ταινία, που εκτόξευσε την φήμη της στο 1990 παίζοντας στο πλευρό του Ρίτσαρντ Γκιρ, απείχε πολύ από το χαρούμενο τέλος της ρομαντικής κωμωδίας που αγαπήθηκε από το κοινό.

«Πριν από πολλά, πολλά, πολλά χρόνια, μια από τις πρώτες μου οντισιόν ήταν για μια ταινία που ονομαζόταν "3,000". Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πως το "3,000" ήταν το αρχικό σενάριο για το "Pretty Woman". Και το τέλος ήταν πραγματικά πολύ βαρύ», σχολίασε η Πατρίσια Αρκέτ, με την Τζούλια Ρόμπερτς να προσθέτει πως εκείνο το σενάριο τελείωνε με τον χαρακτήρα της «να πετιέται έξω από ένα αυτοκίνητο, πριν ο οδηγός μου πετάξει τα λεφτά και απλώς να φύγει, αφήνοντάς με σε ένα βρώμικο στενό». 

Η Τζούλια Ρόμπερτς είπε επίσης πως παρόλο που κέρδισε τελικά τον ρόλο στο «3,000», θεωρεί πως δεν είχε «καμία δουλειά σε μια τέτοια ταινία». Ωστόσο εκείνη η εκδοχή της ταινίας δεν γυρίστηκε ποτέ, καθώς «η μικρή κινηματογραφική εταιρία από πίσω άλλαξε γνώμη μες στο σαββατοκύριακο και μέχρι την Δευτέρα δεν είχα δουλειά», είπε η Τζούλια Ρόμπερτς.

Τελικά το σενάριο της ταινίας και ο μοναδικός παραγωγός της που είχαν απομείνει, κατέληξε στην Disney, κάτι που στην αρχή της φάνηκε περίεργο. «Αναρωτιόμουν τι θα το κάνουν, κινούμενα σχέδια; Τότε ζήτησε να με δει ο σκηνοθέτης Γκάρι Μάρσαλ και άλλαξαν εντελώς γνώμη για όλα. Έγινε κάτι περισσότερο στα μέτρα μου. Ευτυχώς που το "3,000" δεν έγινε ποτέ. Ούτε τότε θα μπορούσα να το είχα κάνει, ούτε τώρα», κατέληξε η ηθοποιός.

Πολιτισμός
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέδρο Πασκάλ, Λίντσεϊ Λόχαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Πέδρο Πασκάλ, Λίντσεϊ Λόχαν και Κριστιάν Κλαβιέ από αύριο στους κινηματογράφους

Το «Μaterialists» της Σελίν Σονγκ, με τον ευφάνταστο ελληνικό τίτλο «Ταιριάζουμε;», το sequel «Freakier Friday», η αναβίωση των περιπετειών της «Red Sonja» και ο χιτσκοκικός κοσμοπολιτισμός του «To Catch a Thief» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Πολιτισμός / Στο Σαράγεβο τιμάται ο Γουίλεμ Νταφόε για το σύνολο του έργου του στον κινηματογράφο

Το Ειδικό Βραβείο «Honorary Heart of Sarajevo» θα απονεμηθεί στον σπουδαίο ηθοποιό στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαράγεβο, όπου θα δώσει και masterclass για την τέχνη της υποκριτικής
LIFO NEWSROOM
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το αποκατεστημένο Αρχαιολογικό Μουσείο Λήμνου

Κατά την τελετή των εγκαινίων, η Λίνα Μενδώνη δήλωσε: «Η απόδοση ενός μουσείου σε μια τοπική κοινωνία δεν είναι απλώς ένα χαρμόσυνο γεγονός. Είναι μια πράξη με την οποία τιμάται η μακρά ιστορική διαχρονία του τόπου»
LIFO NEWSROOM
Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών», η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν, η horror-έκπληξη που λέγεται «Together» και το απολαυστικό «Ηow to Steal a Million» του Γουίλιαμ Γουάιλερ είναι μερικές από τις ταινίες που θα προβληθούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τερζόπουλος

Πολιτισμός / Η επιστροφή του Θεόδωρου Τερζόπουλου στους Δελφούς

Το κοινό παρακολούθησε με ευλαβική προσοχή την πρώτη συνεργασία του Τερζόπουλου με το Εθνικό Θέατρο, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ