Η Μαντόνα ακύρωσε συναυλία 45 λεπτά πριν την έναρξή της - «Πρέπει να ακούσω το σώμα μου»

Η Μαντόνα ακύρωσε συναυλία 45 λεπτά πριν την έναρξή της - «Πρέπει να ακούσω το σώμα μου» Facebook Twitter
Τι είπε η Μαντόνα για την ακύρωση άλλης μιας συναυλίας
1

Η Μαντόνα ακύρωσε άλλο ένα σώου της περιοδείας της «Madame X», μόλις 45 λεπτά πριν την έναρξή του, ενώ προσπαθεί να ξεπεράσει έναν ακαθόριστο τραυματισμό.

«Με λύπη μας σας ενημερώνουμε πως η Μαντόνα δεν είναι σε θέση να βγει στη σκηνή απόψε» ενημέρωνε το σχετικό μέιλ τους κατόχους εισιτηρίων στις 19.45, με τη συναυλία στη Λισαβόνα να είναι προγραμματισμένη για τις 20.30.

«Συγγνώμη, πρέπει να ακυρώσω το αποψινό» έγραψε η σταρ στο Instagram προσθέτοντας πως «πρέπει να ακούσω το σώμα μου και να ξεκουραστώ».


Πρόκειται για την όγδοη ακύρωση συναυλίας της στη φετινή παγκόσμια περιοδεία που παρουσιάζεται σε μικρότερους, πιο οικείους συναυλιακούς χώρους.

Η ίδια δεν έχει αποκαλύψει τη φύση του τραυματισμού της. Ωστόσο, τον περασμένο Νοέμβριο, σε συναυλία στο Σαν Φραντσίσκο, έκανε λόγο για «ρήξη συνδέσμου» και «τραυματισμένο γόνατο».

Μόλις πριν από μία εβδομάδα, πόσταρε στα social media βίντεο στο οποίο εμφανιζόταν να κάνει πρόβα φορώντας επιγονατίδες: «Να πώς μία τραυματισμένη Madame X κάνει ζέσταμα για συναυλία. Πολύ προσεκτικά» έγραφε η ίδια...

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια