ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Η Άμπερ Χερντ «ούρλιαζε» στον Τζόνι Ντεπ, του «όρμηξε» -Τι είπαν στη δίκη οι υπάλληλοι του ηθοποιού

Η Άμπερ Χερντ «ούρλιαζε» στον Τζόνι Ντεπ, του «όρμηξε» -Τι είπαν στη δίκη οι υπάλληλοι του ηθοποιού Facebook Twitter
EPA
0

Άνθρωποι που εργάζονται για τον Τζόνι Ντεπ- και δούλευαν για τον ηθοποιό όσο εκείνος ήταν ζευγάρι με την Άμπερ Χερντ- κατέθεσαν ότι ποτέ δεν τον είδαν να είναι βίαιος απέναντί της.

Ο σωματοφύλακας του Τζόνι Ντεπ, μία στιλίστρια, η οικονόμος του και η διαχειρίστρια του σπιτιού του κατέθεσαν στη δίκη που συνεχίζεται στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου, για τη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση που έχει κάνει ο ηθοποιός στη Sun, έπειτα από δημοσίευμα που τον παρουσίαζε ως άνθρωπο που χτυπούσε την Άμπερ Χερντ κατά τη διάρκεια του γάμου τους.

«Του όρμηξε βίαια»

Η Τάρα Ρόμπερτς, διαχειρίστρια του σπιτιού του Ντεπ σε ιδιωτικό νησί στις Μπαχάμες, κατέθεσε ότι η Χερντ προσέβαλε ουρλιάζοντας τον ηθοποιό, όπως και ότι ήταν επιθετική προς τον Ντεπ, όταν είχαν πάει εκεί για τα Χριστούγεννα.

Η Ρόμπερτς κατέθεσε ότι είδε την Χερντ «να ουρλιάζει και να κατσαδιάζει» τον Ντεπ, ενώ εκείνος της φώναζε «φύγε» και είπε ότι είδε μια κόκκινη πληγή στη μύτη του ηθοποιού. Ο Ντεπ της είπε ότι η Xερντ του πέταξε ένα δοχείο στο πρόσωπο, σημείωσε η Ρόμπερτς.

Η γυναίκα, που εργάζεται για τον ηθοποιό από τον Δεκέμβριο του 2008, τον περιέγραψε ως «ασυνήθιστα ευγενικό άνθρωπο» και ανέφερε ότι δεν τον είδε ποτέ να είναι «επιθετικός ή βίαιος» προς τη Χερντ ή οποιονδήποτε άλλον.

Είπε ότι έχει δει την Χερντ να «ορμά βίαια στον Τζόνι, να του τραβά τα μαλλιά και να κάνει άλλες επιθετικές ενέργειες εναντίον του». Αναφερόμενη σε έναν καβγά του ζευγαριού, η Ρόμπερτς είπε: «Αν και δεν μπορούσα να ακούσω τι προκάλεσε τον καβγά, η Άμπερ επανειλημμένα τον επέπληξε με αυξανόμενη σφοδρότητα».

«Τον προσέβαλε, τον έβριζε και στα μισά αυτού του καβγά την άκουσα συγκεκριμένα να λέει "η καριέρα σου έχει τελειώσει", "κανένας δεν θα σε προσλάβει", "είσαι ξοφλημένος", "χοντρός", "θα πεθάνεις μόνος σου" και ούρλιαζε ακατάληπτα πράγματα», κατέθεσε ακόμη.

Σύμφωνα με την Ρόμπερτς, ο Τζόνι Ντεπ προσπαθούσε να φύγει και ζήτησε επανειλημμένα από την Άμπερ Χερντ το κλειδί για ένα όχημα, το οποίο εκείνη αρνούνταν να του δώσει. Ακόμη, είπε ότι δεν είδε σημάδια τραυματισμού στο πρόσωπο ή το σώμα της Χερντ, κατά τη διάρκεια αυτού του ταξιδιού.


«Δεν είχε μελανιές»

Η Σαμάνθα ΜακΜίλαν- στιλίστρια που εργαζόταν για το ζευγάρι και εξακολουθεί να δουλεύει για τον Τζόνι Ντεπ- απέρριψε τον ισχυρισμό της Άμπερ Χερντ ότι είχε εμφανιστεί με μαυρισμένα μάτια σε εκπομπή, την επομένη της ημέρας που της επιτέθηκε- σύμφωνα με την ίδια- ο ηθοποιός.

Η ΜακΜίλαν κατέθεσε ότι το απόγευμα και νωρίς το βράδυ της 16ης Δεκεμβρίου 2015 ήταν με την Χερντ, καθώς εκείνη προετοιμαζόταν να εμφανιστεί στο The Late Late Show του Τζέιμς Κόρντεν. Είπε ότι μπορούσε να δει «σε καλό φωτισμό, από κοντά και χωρίς μακιγιάζ» μπορούσε να δει «ξεκάθαρα» ότι η Χερντ δεν είχε σημάδια, κοψίματα ή μελανιές.

«Μετά το σόου, η κ. Χερντ μου είπε "μπορείς να πιστέψεις ότι μόλις έκανα αυτό το σόου με δύο μαυρισμένα μάτια;". Η κ. Χερντ δεν είχε μαυρισμένα μάτια και δεν είχε τραυματιστεί κατά τη διάρκεια της ημέρας», είπε η ΜακΜίλαν και ανέφερε ότι αργότερα έμαθε πως η Χερντ είχε κατηγορήσει τον Ντεπ ότι της επιτέθηκε βίαια την προηγούμενη νύχτα.

«Συχνά ούρλιαζε στον Ντεπ»

Στη δίκη κατέθεσε και η Χίλντα Βάργκας, η οικονόμος που εργάζεται για τον Ντεπ εδώ και 30 χρόνια. Είπε ότι με «τρόμο και αηδία» ανακάλυψε ένα «μεγάλο σωρό κοπράνων» στο κρεβάτι του ηθοποιού και της Χερντ. Σημείωσε ότι επρόκειτο ξεκάθαρα για ανθρώπινα περιττώματα που δεν μπορούσε να είναι από τα δύο μικρά σκυλιά του ζευγαριού.

Το περιστατικό αυτό- που έγινε μία ημέρα μετά τον καβγά του ζευγαριού επειδή ο Ντεπ έφτασε αργοπορημένος στα 30ά γενέθλια της Χερντ- υπήρξε ένα ακόμη αντικείμενο διαμάχης ανάμεσά τους. Η Χερντ είπε ότι επρόκειτο για περιττώματα των δύο σκυλιών τους ενώ ο Ντεπ δήλωσε βέβαιος ότι η Χερντ ή «κάποιος από την κουστωδία της» εμπλέκεται στο «περιστατικό αφόδευσης». Καταθέτοντας, η Βάργκας είπε ότι έβγαλε φωτογραφίες για να τις δείξει στον προϊστάμενό της, όπως και ότι το θεώρησε «έλλειψη σεβασμού».

Ακόμη, κατέθεσε ότι συχνά άκουγε την Χερντ «να ουρλιάζει στον Ντεπ ή σε άλλους ανθρώπους». «Κατά την άποψή μου ήταν οξύθυμη και δεν ήθελα να μου φωνάξει. Αντιθέτως, στα 30 χρόνια που έχω δουλέψει για τον κ. Ντεπ, ποτέ δεν τον έχω δει να είναι βίαιος ή να ουρλιάζει σε κάποιον», κατέθεσε η Βάργκας.

Το κομμένο δάχτυλο

Στη δίκη κατέθεσε και ο σωματοφύλακας του Τζόνι Ντεπ, Μάλκομ Κόνολι, αναφερόμενος στο περιστατικό που- σύμφωνα με τον ηθοποιό- η Άμπερ Χερντ του έκοψε το δάχτυλο, κατά τη διάρκεια καβγά.

Το περιστατικό έγινε το 2015, όταν το ζευγάρι ήταν στην Αυστραλία, για τα γυρίσματα μίας εκ των ταινιών της σειράς «Οι πειρατές της Καραϊβικής». Ο Ντεπ έχει κατηγορήσει την Χερντ ότι του έκοψε την άκρη του δαχτύλου όταν του εκσφενδόνισε ένα μπουκάλι βότκα, αλλά αρχικά είχε υποστηρίξει ότι αυτοτραυματίστηκε. Προτού πάει στο νοσοκομείο, είπε στον σωματοφύλακά του- σύμφωνα με τον Κόνολι- «Απλά μου έκοψε το δάχτυλο».

Ο σωματοφύλακας επέμεινε ότι δεν έχει δει ποτέ τον Ντεπ να χτυπά την Χερντ. «Δεν θα ανεχόμουν ποτέ έναν άνδρα που χτυπά μια γυναίκα. Ανεξάρτητα του ποιος είναι. Ούτε καν αν είναι το αφεντικό μου. Ούτε αν ήταν ο πάπας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Σάσα Γουάς, εκπροσωπώντας τη Sun, διάβασε στο δικαστήριο απόσπασμα από το ημερολόγιο που κρατούσε η Χερντ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του μέλιτος που είχε κάνει το ζευγάρι στη νοτιοανατολική Ασία. Σύμφωνα με το απόσπασμα, οι δυο τους είχαν έναν «τρομερό καβγά» και κάποια στιγμή η Χερντ βρέθηκε με την μπλούζα του Ντεπ τυλιγμένη γύρω από τον λαιμό της. Ο Κόνολι, που είχε συνοδεύσει το ζευγάρι στο ταξίδι, είπε ότι δεν είδε ποτέ τον Ντεπ να χτυπά την Χερντ, ούτε εκείνη ποτέ του είπε κάτι τέτοιο.

Με πληροφορίες από Guardian, BBC

 

 

Πολιτισμός
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού

Πολιτισμός / Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στο ΚΠΙΣΝ

Η Άννα Κοκκίνου συνεργάζεται με τον Νίκο Βελιώτη και διαβάζει το τελευταίο και, κατά γενική παραδοχή, σπουδαιότερο διήγημά του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στον Φάρο του ΚΠΙΣΝ.
NEWSROOM
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM