Η Adele "μαλώνει" θαυμάστρια: Σταμάτα να με τραβάς με την κάμερα. Είμαι εδώ. Απόλαυσέ με στην πραγματικότητα

Η Adele "μαλώνει" θαυμάστρια: Σταμάτα να με τραβάς με την κάμερα. Είμαι εδώ. Απόλαυσέ με στην πραγματικότητα Facebook Twitter
13

Η Adele "μαλώνει" θαυμάστρια: Σταμάτα να με τραβάς με την κάμερα. Είμαι εδώ. Απόλαυσέ με στην πραγματικότητα Facebook Twitter

Αίσθηση έχει προκαλέσει σήμερα για την αντίδραση της Adele όταν κατά τη διάρκεια συναυλίας της στο Άμστερνταμ αντιλήφθηκε μέσα στο πλήθος του κόσμου που ήταν εκεί για να την παρακολουθήσει μια θαυμάστρια να την τραβάει βίντεο με το κινητό της τηλέφωνο.

Εμφανώς ενοχλημένη με αυτό που είδε, όπως φαίνεται και στο βίντεο, και κρίνοντας κι από τον τόνο της φωνής της, όταν εντόπισε την κάμερα ανάμεσα στον κόσμο της είπε από το μικρόφωνο: "Θα ήθελα να πω επίσης σε αυτήν την κοπέλα, μπορείς να σταματήσεις να με τραβάς με την βιντεοκάμερα, είμαι στ' αλήθεια εδώ στην πραγματική ζωή, μπορείς να το απολαύσεις στην πραγματικότητα παρά μέσα από την κάμερά σου".

"Μπορείς να αφήσεις κάτω το τρίποδό σου, αυτό δεν είναι DVD είναι αληθινό σόου και θα ήθελα πραγματικά να το απολαύσεις γιατί υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που δεν κατάφεραν να μπουν" ακούγεται να λέει η Adele στο βίντεο, με το πλήθος να ζητωκραυγάζει και να χειροκροτά την παρατήρησή της. 

Πολιτισμός
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Παρομοίως θεωρώ ανόητο να βρίσκεσαι σε μια συναυλία και να την παρακολουθείς μέσα από την οθόνη του κινητού/κάμερας με τα οποία βιντεοσκοπείς, όχι για να διατηρήσεις την ανάμνηση, αλλά για να μπορέσεις μετά να το μοιραστείς στο διαδίκτυο, αλλά μου φαίνεται κάπως "τραμπουκικό" να απευθύνεται ο/η καλλιτέχνης-ις από σκηνής στον "παραβάτη" με υφάκι. Ειδικά όταν ο θεατής έχει πληρώσει εισιτήριο, δεν είναι δηλαδή ότι ο καλλιτέχνης εμφανίζεται δωρεάν και οι αγενέστατοι θεατές τον ενοχλούν με τα φλας τους. Επίσης δεν θα υποδείξει κανένας σε κάποιον πώς θα διασκεδάσει και πώς θα απολαύσει το θέαμα, στην τελική αν προτιμάς να μην προσλαμβάνεις αδιαμεσολάβητη από οθόνες την εμπειρία, δικό σου θέμα. Μπορείς, ως καλλιτέχνης, να μοιραστείς στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσής σου κάποια επιστολή με τις απόψεις σου επί του θέματος -και να περιμένεις από τους θαυμαστές σου να τις σεβαστούν, αλλά να "μαλώνεις" από σκηνής τον "ατίθασο" θεατή μου φαίνεται κάπως αγενές. Θυμάμαι ως έφηβη, παρά τον έρωτά μου με τον frontman των Placebo, βλέποντας βίντεο από συναυλίες τους δύο περιπτώσεις στις οποίες έβρισε τη μία και την άλλη εκτόξευσε μπουκαλάκι με νερό σε θεατή που τραβούσε με κάμερα το σόου και πόσο μου είχε κακοφανεί αυτό. Και δεν έχω ποτέ βγάλει κάμερα/κινητό σε συναυλία η ίδια...
Αν είχες ποτέ βγάλει κάμερα/κινητό σε συναυλία ή άλλη διοργάνωση θα καταλάβαινες τι χάνεις.Μετά από επανειλημμένες βιντεοσκοπήσεις/φωτογραφήσεις του γιου μου σε αγώνες, τού δήλωσα ότι προτιμώ να πληρώνω για τις φωτογραφίες από τον επαγγελματία φωτογράφο που βρίσκεται στο στάδιο παρά να χάνω την απόλαυση να τον παρακολουθώ να αγωνίζεται.
Αυθόρμητη και αυθεντική ή Αdele ως συνήθωςπαρά την κορυφή στην οποία βρίσκεται, συμπεριφέρεται και αντιδρά φυσικά χωρίς να αυτό περιορίζεται κ να αυτολογοκρίνεται κ χωρίς να μασάει στην παπαριά της πολιτικής ορθότητας, όπως το fuck you που είπε στον Leo.Για μένα προτιμότερο ισως υπερβολική αλλά αληθινή, παρά προσεκτική κ ψεύτικη όπως τόσες άλλες.
Δεν την συμπαθώ ούτε μ' αρέσουν τα τραγούδια της, αλλά καλά είπε. Και δεν νομίζω καν ότι όσοι τραβάνε συνέχεια με το κινητό το κάνουν επειδή «θέλουν να θυμούνται» (σιγά μη τα ξαναβλέπουν μετά και τόσο). Θέλουν να τα μοιραστούν, να τα στείλουν σε άλλους, να τα δείξουν στα social media για να πουν "Να, δείτε με που είμαι!"
Ακριβώς. Ο ναρκισσισμός έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Ο σύγχρονος νάρκισσος ψοφάει για likes. Ποζάρει και ποστάρει αντί να ζει. Τα είπε ωραία η J vs the machine. Καλά έκανε η adele. Θεωρώ χρέος των καλλιτεχνών να το αλλάξουν αυτό, γιατί ο λόγος τους έχει πέραση ειδικά στον νεανικό κοινό...
Δεν είμαι φαν της Adele, αλλά η κοπέλα έχει απόλυτο δίκιο. Όπως λέει και ο/η J vs the machine, το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται όλοι είναι να τραβήξουν ένα καλό βίντεο για το youtube. Είναι σαν κανείς να μην ενδιαφέρεται πλέον για τη δημιουργία μίας καλής ανάμνησης.
Ποτέ δεν κατάλαβα αυτούς που πληρώνουν εισιτήριο, περνάνε όλη την ταλαιπωρία της αναμονής κ του να στηθείς μπροστά με τόσο κόσμο μόνο κ μόνο για να βιντεοσκοπήσουν ΟΛΗ τη συναυλία. (Δεν αναφέρομαι σε όσους τραβούν κάποια κομμάτια ή μερικές φωτογραφίες. Αυτό είναι απόλυτα κατανοητό. Θες να έχεις κάποια στιγμιότυπα.) Μένουν καθόλη τη διάρκεια της βραδιάς μπροστά από την οθόνη. Ποιο το νόημα; Μείνε σπίτι κ δες τα βίντεο του καλλιτέχνη. :Ρ Χάνεις αυτό που συμβαίνει μπροστά σου. Σε αυτό νομίζω στόχευε η παρατήρησή της. Για να είσαι εκεί, λογικά σου αρέσει οπότε απόλαυσέ το.Πάντως, δεν έχω κατασταλάξει για το αν ο τρόπος που έγινε είναι άκομψος ή όχι.
Εύγε στην Adele. Χρόνια τώρα βλέπω αυτή την κατάντια στους συναυλιακούς χώρους με κάποιους να βλέπουν ολόκληρη σχεδόν τη συναυλία μέσα από μία οθόνη κινητού. Ακίνητοι (για να μην βγει κουνημένο το βιντεάκι), με το χέρι να έχει πάθει αγκύλωση, αντί να διασκεδάζουν και να χορεύουν με τα αγαπημένα τους τραγούδια. Λες και η καταγραφή της πραγματικότητας είναι πιο σημαντική από την ίδια την πραγματικότητα. Pathetic....