Η Adele "μαλώνει" θαυμάστρια: Σταμάτα να με τραβάς με την κάμερα. Είμαι εδώ. Απόλαυσέ με στην πραγματικότητα

Η Adele "μαλώνει" θαυμάστρια: Σταμάτα να με τραβάς με την κάμερα. Είμαι εδώ. Απόλαυσέ με στην πραγματικότητα Facebook Twitter
13

Η Adele "μαλώνει" θαυμάστρια: Σταμάτα να με τραβάς με την κάμερα. Είμαι εδώ. Απόλαυσέ με στην πραγματικότητα Facebook Twitter

Αίσθηση έχει προκαλέσει σήμερα για την αντίδραση της Adele όταν κατά τη διάρκεια συναυλίας της στο Άμστερνταμ αντιλήφθηκε μέσα στο πλήθος του κόσμου που ήταν εκεί για να την παρακολουθήσει μια θαυμάστρια να την τραβάει βίντεο με το κινητό της τηλέφωνο.

Εμφανώς ενοχλημένη με αυτό που είδε, όπως φαίνεται και στο βίντεο, και κρίνοντας κι από τον τόνο της φωνής της, όταν εντόπισε την κάμερα ανάμεσα στον κόσμο της είπε από το μικρόφωνο: "Θα ήθελα να πω επίσης σε αυτήν την κοπέλα, μπορείς να σταματήσεις να με τραβάς με την βιντεοκάμερα, είμαι στ' αλήθεια εδώ στην πραγματική ζωή, μπορείς να το απολαύσεις στην πραγματικότητα παρά μέσα από την κάμερά σου".

"Μπορείς να αφήσεις κάτω το τρίποδό σου, αυτό δεν είναι DVD είναι αληθινό σόου και θα ήθελα πραγματικά να το απολαύσεις γιατί υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που δεν κατάφεραν να μπουν" ακούγεται να λέει η Adele στο βίντεο, με το πλήθος να ζητωκραυγάζει και να χειροκροτά την παρατήρησή της. 

Πολιτισμός
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νόμπελ Λογοτεχνίας 2025: Ο Ούγγρος συγγραφέας Λάσλο Κρασναχορκάι τιμήθηκε με το βραβείο

Πολιτισμός / Νόμπελ Λογοτεχνίας 2025: Ο Ούγγρος συγγραφέας Λάσλο Κρασναχορκάι τιμήθηκε με το βραβείο

Η επιτροπή σημείωσε ότι ο Κρασναχορκάι βραβεύεται «για τη μαγνητική, εκτενή πρόζα του που με υπομονετική ένταση και φιλοσοφική οξύτητα αποκαλύπτει το χάος, την ειρωνεία και τη μοναξιά του ανθρώπινου πολιτισμού»
LIFO NEWSROOM
Ξεχασμένη συνέντευξη του Τζον Λένον προβάλεται ξανά μετά από 50 χρόνια

Πολιτισμός / «Με παρακολουθούν»: Η ξεχασμένη συνέντευξη του Τζον Λένον που βρέθηκε 50 χρόνια μετά

Μια συνέντευξη του Τζον Λένον που χάθηκε για 50 χρόνια, όπου μιλά για την παρακολούθηση από την κυβέρνηση Νίξον και αποκαλύπτει σκέψεις για τη μουσική και τη ζωή του, προβάλλεται στο Boom Radio για τα 85α γενέθλιά του
LIFO NEWSROOM
To Χειμερινό Αυγό Φαμπερζέ αναμένεται να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε δημοπρασία

Πολιτισμός / To Χειμερινό Αυγό Φαμπερζέ αναμένεται να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε δημοπρασία

Ο οίκος Christie's το κατατάσσει στις πιο πολυτελείς αυτοκρατορικές δημιουργίες των Φαμπερζέ. Το σχεδίασε μια γυναίκα και δικαίως η προσθήκη του σε οποιαδήποτε συλλογή θεωρείται ανεκτίμητη.
LIFO NEWSROOM
Μια καλόψυχη Α.Ι. κι ένας αλαφροΐσκιωτος σκύλος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Μια ταινία τρόμου με πρωταγωνιστή ένα σκύλο, Τζάρεντ Λέτο αλλά και Έμα Τόμσον από αύριο στα σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ντόλι Πάρτον: Η αδελφή της ζητά προσευχές για την υγεία της βασίλισσας της country

Πολιτισμός / Ντόλι Πάρτον: Η αδελφή της ζητά προσευχές για την υγεία της βασίλισσας της country

Η Ντόλι Πάρτον αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας και αναβάλει τη μεγάλη της περιοδεία στο Λας Βέγκας. Η αδελφή της ζητά προσευχές από τους θαυμαστές, ενώ η τραγουδίστρια παραμένει αισιόδοξη πως «ο Θεός απλώς της ζητά να επιβραδύνει»
LIFO NEWSROOM
Τέιλορ Σουίφτ: Eκτός υποψηφιοτήτων στα Grammy για πρώτη φορά μετά από 18 χρόνια

Πολιτισμός / Τέιλορ Σουίφτ: Η απάντησή της στα σχόλια για το νέο της άλμπουμ

«Ο καθένας έχει δικαίωμα να νιώθει ακριβώς όπως θέλει, ο στόχος μας ως καλλιτέχνες είναι να λειτουργούμε σαν καθρέφτης», αναφέρει για τα σχόλια που απέσπασε το νέο της άλμπουμ, «The Life of a Showgirl»
LIFO NEWSROOM
Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Πολιτισμός / Yohji Yamamoto: «Η μόδα έχει γίνει αστείο, όλα περιστρέφονται γύρω από τα χρήματα»

Ο αντισυμβατικός Ιάπωνας που εξυμνεί την avant-garde αισθητική μέσα από υπερμεγέθεις, ασύμμετρες σιλουέτες και τη διαχρονική του αφοσίωση στο μαύρο, συνεχίζει στα 82 του χρόνια να παλεύει «θυμωμένος αλλά ακούραστος» για την ουσία και την αλήθεια της μόδας
LIFO NEWSROOM
Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Πολιτισμός / Βασίλης Μπισμπίκης: Επιστρέφει η παράσταση «Άνθρωποι και Ποντίκια» μετά από 5 χρόνια

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναβιώνει το αριστούργημα του Τζον Στάινμπεκ στο νέο Cartel στο Αιγάλεω, υπογράφοντας μια ωμή, ρεαλιστική και συναισθηματικά φορτισμένη σκηνοθεσία που φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον αγώνα των απλών ανθρώπων για αξιοπρέπεια και ελπίδα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

10 σχόλια
Παρομοίως θεωρώ ανόητο να βρίσκεσαι σε μια συναυλία και να την παρακολουθείς μέσα από την οθόνη του κινητού/κάμερας με τα οποία βιντεοσκοπείς, όχι για να διατηρήσεις την ανάμνηση, αλλά για να μπορέσεις μετά να το μοιραστείς στο διαδίκτυο, αλλά μου φαίνεται κάπως "τραμπουκικό" να απευθύνεται ο/η καλλιτέχνης-ις από σκηνής στον "παραβάτη" με υφάκι. Ειδικά όταν ο θεατής έχει πληρώσει εισιτήριο, δεν είναι δηλαδή ότι ο καλλιτέχνης εμφανίζεται δωρεάν και οι αγενέστατοι θεατές τον ενοχλούν με τα φλας τους. Επίσης δεν θα υποδείξει κανένας σε κάποιον πώς θα διασκεδάσει και πώς θα απολαύσει το θέαμα, στην τελική αν προτιμάς να μην προσλαμβάνεις αδιαμεσολάβητη από οθόνες την εμπειρία, δικό σου θέμα. Μπορείς, ως καλλιτέχνης, να μοιραστείς στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσής σου κάποια επιστολή με τις απόψεις σου επί του θέματος -και να περιμένεις από τους θαυμαστές σου να τις σεβαστούν, αλλά να "μαλώνεις" από σκηνής τον "ατίθασο" θεατή μου φαίνεται κάπως αγενές. Θυμάμαι ως έφηβη, παρά τον έρωτά μου με τον frontman των Placebo, βλέποντας βίντεο από συναυλίες τους δύο περιπτώσεις στις οποίες έβρισε τη μία και την άλλη εκτόξευσε μπουκαλάκι με νερό σε θεατή που τραβούσε με κάμερα το σόου και πόσο μου είχε κακοφανεί αυτό. Και δεν έχω ποτέ βγάλει κάμερα/κινητό σε συναυλία η ίδια...
Αν είχες ποτέ βγάλει κάμερα/κινητό σε συναυλία ή άλλη διοργάνωση θα καταλάβαινες τι χάνεις.Μετά από επανειλημμένες βιντεοσκοπήσεις/φωτογραφήσεις του γιου μου σε αγώνες, τού δήλωσα ότι προτιμώ να πληρώνω για τις φωτογραφίες από τον επαγγελματία φωτογράφο που βρίσκεται στο στάδιο παρά να χάνω την απόλαυση να τον παρακολουθώ να αγωνίζεται.
Αυθόρμητη και αυθεντική ή Αdele ως συνήθωςπαρά την κορυφή στην οποία βρίσκεται, συμπεριφέρεται και αντιδρά φυσικά χωρίς να αυτό περιορίζεται κ να αυτολογοκρίνεται κ χωρίς να μασάει στην παπαριά της πολιτικής ορθότητας, όπως το fuck you που είπε στον Leo.Για μένα προτιμότερο ισως υπερβολική αλλά αληθινή, παρά προσεκτική κ ψεύτικη όπως τόσες άλλες.
Δεν την συμπαθώ ούτε μ' αρέσουν τα τραγούδια της, αλλά καλά είπε. Και δεν νομίζω καν ότι όσοι τραβάνε συνέχεια με το κινητό το κάνουν επειδή «θέλουν να θυμούνται» (σιγά μη τα ξαναβλέπουν μετά και τόσο). Θέλουν να τα μοιραστούν, να τα στείλουν σε άλλους, να τα δείξουν στα social media για να πουν "Να, δείτε με που είμαι!"
Ακριβώς. Ο ναρκισσισμός έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Ο σύγχρονος νάρκισσος ψοφάει για likes. Ποζάρει και ποστάρει αντί να ζει. Τα είπε ωραία η J vs the machine. Καλά έκανε η adele. Θεωρώ χρέος των καλλιτεχνών να το αλλάξουν αυτό, γιατί ο λόγος τους έχει πέραση ειδικά στον νεανικό κοινό...
Δεν είμαι φαν της Adele, αλλά η κοπέλα έχει απόλυτο δίκιο. Όπως λέει και ο/η J vs the machine, το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται όλοι είναι να τραβήξουν ένα καλό βίντεο για το youtube. Είναι σαν κανείς να μην ενδιαφέρεται πλέον για τη δημιουργία μίας καλής ανάμνησης.
Ποτέ δεν κατάλαβα αυτούς που πληρώνουν εισιτήριο, περνάνε όλη την ταλαιπωρία της αναμονής κ του να στηθείς μπροστά με τόσο κόσμο μόνο κ μόνο για να βιντεοσκοπήσουν ΟΛΗ τη συναυλία. (Δεν αναφέρομαι σε όσους τραβούν κάποια κομμάτια ή μερικές φωτογραφίες. Αυτό είναι απόλυτα κατανοητό. Θες να έχεις κάποια στιγμιότυπα.) Μένουν καθόλη τη διάρκεια της βραδιάς μπροστά από την οθόνη. Ποιο το νόημα; Μείνε σπίτι κ δες τα βίντεο του καλλιτέχνη. :Ρ Χάνεις αυτό που συμβαίνει μπροστά σου. Σε αυτό νομίζω στόχευε η παρατήρησή της. Για να είσαι εκεί, λογικά σου αρέσει οπότε απόλαυσέ το.Πάντως, δεν έχω κατασταλάξει για το αν ο τρόπος που έγινε είναι άκομψος ή όχι.
Εύγε στην Adele. Χρόνια τώρα βλέπω αυτή την κατάντια στους συναυλιακούς χώρους με κάποιους να βλέπουν ολόκληρη σχεδόν τη συναυλία μέσα από μία οθόνη κινητού. Ακίνητοι (για να μην βγει κουνημένο το βιντεάκι), με το χέρι να έχει πάθει αγκύλωση, αντί να διασκεδάζουν και να χορεύουν με τα αγαπημένα τους τραγούδια. Λες και η καταγραφή της πραγματικότητας είναι πιο σημαντική από την ίδια την πραγματικότητα. Pathetic....