Γούντι Άλεν: «Έχω κάνει όλα όσα το κίνημα #MeToo θα ήθελε να πετύχει»

Γούντι Άλεν: «Έχω κάνει όλα όσα το κίνημα #MeToo θα ήθελε να πετύχει» Facebook Twitter
2

Εν όψει της πρεμιέρας της νέας του ταινίας στη Γαλλία, ο 83χρονος δημιουργός δηλώνει ότι στηρίζει το κίνημα #MeToo παρά τις κατηγορίες εναντίον του για σεξουαλική κακοποίηση από τη θετή του κόρη Ντίλαν Φάροου.

Τα σχόλια του υπέρ του κινήματος #MeToo έγιναν μια μέρα αφότου η Ντίλαν Φάροου, πουτον έχει κατηγορήσει επανειλημμένα ότι την κακοποίησε όταν ήταν παιδί, άσκησε έντονη κριτική στην Σκάρλετ Γιοχάνσον για τις δηλώσεις θερμής υποστήριξης προς τον σκηνοθέτη.

Μιλώντας στο France 24 πριν την παρισινή πρεμιέρα της νέας του ταινίας "A Rainy Day in New York", ο Άλεν ερωτήθηκε αν μετανιώνει για τη δήλωσή του το 2018 ότι όχι μόνο δεν έχει κάνει τίποτα μεμπτό αλλά θα έπρεπε ο ίδιος να είναι «η αφίσα του #MeToo κινήματος».

«Καθόλου», απάντησε. «Έχω συνεργαστεί με εκατοντάδες γυναίκες ηθοποιούς και καμιά ποτέ δεν εξέφρασε κανένα παράπονο. Ούτε μία. Επίσης ήμουν πάντα ένας από τους ελάχιστους εργοδότες που πλήρωναν την ίδια αμοιβή με τους άντρες στις γυναίκες. Έχω κάνει όλα όσα το κίνημα #MeToo θα ήθελε να πετύχει».

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, η Σκάρλετ Γιοχάνσον είχε δηλώσει πίστη στην αθωότητα του Γούντι Άλεν σε σχέση με τις κατηγορίες της Ντίλαν Φάροου εναντίον του, προσθέτοντας: «Τον αγαπώ τον Γούντι. Τον πιστεύω».
Την Πέμπτη όμως η Ντίλαν Φάροου αντέδρασε με δήλωσή της στη θερμή υποστήριξη του θετού πατέρα της από την ηθοποιό λέγοντας ότι «έχει πολύ δρόμο για να καταλάβει το ζήτημα στο οποίο αναφέρεται και τον άνθρωπο που υποστηρίζει».

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ο φεμινισμός έχει σύγχυση. Δυσκολεύεται ακόμα και να περιγράψει τα πραγματικά περιστατικά. Πόσο δε μάλλον να προτείνει λύσεις.Και για να μη φανεί αυτό προς τα έξω γίνεται πιο ακραίος. Σε θέσεις, απόψεις και μέσα που χρησιμοποιεί. Για να μην φανεί αυτό γίνεται σταθερά αγωνιστικοτερος. Πιο "φωνακλαδικος".Δεν έχει καν συγκεκριμένους στόχους. Μόνο εκφράζει συναίσθημα. Καταδικάζει την πολιτική επιστήμη στην οχλοκρατια. Αυτός που συγκινεί περισσότερο τα πλήθη τα σπρώχνει εδώ κι εκεί κερδάει.Η λογική βγαίνει από το παράθυρο. Και για να γίνει αυτό πρέπει να μην υπάρχει αντίλογος. Γι'αυτό η λογοκρισία του αντιλογου είναι συστημικό κομμάτι του φεμινισμού. Θα βαφτιστεί σεξισμός ή οτιδήποτε άλλο. Δεν πρέπει να ακουστεί ότι ο φεμινισμός είναι γεμάτος λογικά σφάλματα.Και αυτή είναι η κληρονομιά του από το ακροαριστερό παρελθόν του. Την οποία πασχίζει να κρύψει.Μέχρι την τελική επικράτηση Γούντι Άλεν είναι ένα ακόμη θύμα. Χωρίς τύψεις.
«Έχω συνεργαστεί με εκατοντάδες γυναίκες ηθοποιούς και καμιά ποτέ δεν εξέφρασε κανένα παράπονο.»Λέει ψέμματα, πάλι.Βλέπω έχει βολικά ξεχάσει την ηθοποιό Mariel Hemingway (www.wmagazine.com/story/mariel-hemingway-woody-allen-teenage-girls-first-kiss).