Giorgio Armani: «Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την ηθική της μόδας»

Giorgio Armani: «Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την ηθική της μόδας» Facebook Twitter
«Μου φαίνεται αδιανόητο ένα μου τζάκετ ή ένα κοστούμι, μόλις 3 εβδομάδες μετά την τοποθέτησή τους στα μαγαζιά, να θεωρούνται ξεπερασμένα. Δεν μου αρέσει και το θεωρώ ανήθικο».
0

Ο «πάπας» της ιταλικής μόδας και δισεκατομμυριούχος Τζόρτζιο Αρμάνι με επιστολή του στην έγκριτη εφημερίδα WWD («Women's Wear Daily») καλεί τους ανθρώπους της μόδας να επαναπροσδιορίσουν τη σημασία της επαγγελματικής τους ιδιότητας.

Στην επιστολή o Αρμάνι, ο οποίος πρόσφερε 2 εκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της ιατρικής έρευνας και των νοσοκομείων της χώρας του κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, αποκαλύπτει ότι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες εργάζεται με την ομάδα του ώστε με το τέλος της υποχρεωτικής καραντίνας η καλοκαιρινή κολεξιόν που θα προκύψει να μην έχει τον χαρακτήρα μιας στυλιστικής πρότασης με ημερομηνία λήξης, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα, αλλά να μπορεί να διατίθεται μόνιμα στα μαγαζιά του ανά τον κόσμο. Αυτό, κατά τον διάσημο μόδιστρο, θα έπρεπε να γίνει η σταθερή συνήθεια όλων των οίκων στο μέλλον.

«Η παρούσα κατάσταση δείχνει ότι ο μόνος τρόπος για να βγούμε από το αδιέξοδο είναι η προσεκτική και έξυπνη επιβράδυνση. Αυτός ο τρόπος θα επαναφέρει στη δουλειά μας τις αξίες, φανερώνοντας την ουσιαστική και πραγματική σημασία της» λέει παίρνοντας σαφή θέση εναντίον του τρέχοντος συστήματος, μόνος στόχος του οποίου είναι η πώληση προϊόντων.

  

Η εφημερίδα «Corriere della Sera», σε σχόλιό της, απομονώνει τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της επιστολής, όπου ο Αρμάνι υποστηρίζει: «Μου φαίνεται αδιανόητο ένα μου τζάκετ ή ένα κοστούμι, μόλις 3 εβδομάδες μετά την τοποθέτησή τους στα μαγαζιά, να θεωρούνται ξεπερασμένα. Δεν μου αρέσει και το θεωρώ ανήθικο». Και συνεχίζει: «Ζούμε εποχές μεγάλης αναστάτωσης, αλλά μας δίνεται μια μοναδική ευκαιρία να διορθώσουμε όσα είναι λάθος και να επαναφέρουμε τις ανθρώπινες διαστάσεις».

Σημειωτέον ότι η Ιταλική Ομοσπονδία Μόδας προβλέπει πτώση τουλάχιστον 50% των πωλήσεων για φέτος, καθώς η βιομηχανία ρούχων έχει χτυπηθεί σοβαρά λόγω της κρίσης που σαρώνει τη χώρα και κυρίως τον ιταλικό Βορρά, όπου βρίσκονται και τα περισσότερα εργοστάσια που σχετίζονται με τη μόδα.

Εντούτοις, σε ανάλυση του «Commerce Insight» σχετικά με τις επιπτώσεις του Covid-19 και σύμφωνα με ετήσιες στατιστικές, παρότι τον Μάρτιο η ιταλική μόδα κατέρρευσε, παρατηρείται μια αργή, αλλά σταθερή ανάκαμψη. Σύμφωνα με τη διεθνή πλατφόρμα 365retail, στις 28 Μαρτίου τα στατιστικά στοιχεία έδειξαν ότι στο διαδικτυακό εμπόριο παρατηρείται σταθερή άνοδος στις παραγγελίες της τάξης του 18%, ενώ τα έσοδα ανέρχονται στο 13%.

Με πληροφορίες από The Italian Insider.

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM