«Δεύτερη ευκαιρία» για τα κατασχεμένα βιβλία ζητά το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού

«Δεύτερη ευκαιρία» για τα κατασχεμένα βιβλία ζητά το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού Facebook Twitter
0

«Δεύτερη ευκαιρία» ζητά για τα κατασχεμένα  βιβλία, που βρίσκονται σε αποθήκες και απειλούνται με πολτοποίηση, ενώ μπορούν να εμπλουτίσουν βιβλιοθήκες πολλών  περιοχών της χώρας μας, θέλει να δώσει το ΥΠΠΟΑ.

Με επίκεντρο την ανάληψη της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη, δήλωσε: 

«Το βιβλίο αποτελεί στοιχείο της ταυτότητας, του δείκτη πολιτισμού μιας κοινωνίας. Αποτελεί προέκταση της μνήμης και της φαντασίας του ανθρώπου και ως πνευματικό έργο επιβάλλει τον σεβασμό μας προς τον δημιουργό, αλλά και τον ίδιο τον αναγνώστη.

Η καταστροφή ενός βιβλίου αντιβαίνει σε κάθε προσπάθεια ανάδειξης, διαφύλαξης και διάσωσης των έργων του λόγου που αποτελούν κομμάτι της ανθρώπινης έκφρασης και πολιτισμικής δημιουργίας. Κάθε βιβλίο θα πρέπει να φθάνει στα χέρια του βιβλιόφιλου κοινού και να διασώζεται.

Το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού, οργανισμός εποπτευόμενος από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού,  με απόφασή μας, ως ο αρμόδιος φορέας για την προαγωγή του βιβλίου και των ελληνικών γραμμάτων αναλαμβάνει να ανοίξει τον δρόμο της δεύτερης ευκαιρίας σε βιβλία που κινδυνεύουν με πολτοποίηση με στόχο να βρουν τη θέση τους σε μια βιβλιοθήκη και στα χέρια κάποιων αναγνωστών».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού

Πολιτισμός / Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στο ΚΠΙΣΝ

Η Άννα Κοκκίνου συνεργάζεται με τον Νίκο Βελιώτη και διαβάζει το τελευταίο και, κατά γενική παραδοχή, σπουδαιότερο διήγημά του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στον Φάρο του ΚΠΙΣΝ.
NEWSROOM
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM