Όσκαρ 2020: Η διαφήμιση που κόπηκε ως υπερβολικά «ωμή» -Για την πραγματικότητα μετά τη γέννα

Όσκαρ 2020: Η διαφήμιση που κόπηκε ως υπερβολικά «ωμή» -Για την πραγματικότητα μετά τη γέννα Facebook Twitter
Διαφήμιση κόπηκε από τα Όσκαρ ως υπερβολικά «ωμή»
0

Μια διαφήμιση, που ουσιαστικά δείχνει την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει μια γυναίκα μετά τον τοκετό, κόπηκε από τα φετινά Όσκαρ, ως υπερβολικά «ωμή».

Στη διαφήμιση, μια κουρασμένη, ατημέλητη μαμά ξυπνά μέσα στη νύχτα, σηκώνεται με κόπο από το κρεβάτι και προσπαθεί να κάνει κάτι απόλυτα φυσικό, αλλά τόσο δύσκολο για εκείνη, λόγω της κατάστασής της: να πάει στην τουαλέτα. Στο βάθος, ακούγεται το μωρό της να κλαίει.

Πρόκειται για διαφήμιση εταιρείας με προϊόντα για την προσωπική περιποίηση των γυναικών μετά τον τοκετό. Η Frida Mom υποστηρίζει ότι το ABC είπε στην εταιρεία- επικαλούμενο τις κατευθυντήριες γραμμές της Ακαδημίας- ότι δεν δέχεται τη διαφήμιση για τα Όσκαρ, επειδή είναι «υπερβολικά ωμή, με μερικό γυμνό και επίδειξη προϊόντος». Εκπρόσωπος του ABC είπε στο CNN ότι το δίκτυο δεν κάνει σχόλια για την πολιτική που ακολουθεί σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις.

Τελικά, η εταιρεία ανέβασε την επίμαχη διαφήμιση στο YouTube, μαζί με ένα μήνυμα. Σε αυτό αναφέρει ότι το βίντεο δεν είναι πολιτικό, βίαιο ή σεξουαλικής φύσης. «Είναι απλά μια νέα μαμά, στο σπίτι με το μωρό της και το νέο σώμα της, για πρώτη φορά. Και αναρωτιόμαστε γιατί οι νέες μαμάδες αισθάνονται απροετοίμαστες», αναφέρει ακόμη.

Σύμφωνα με την εταιρεία, από το ABC τους είπαν ότι η Ακαδημία θέτει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις διαφημίσεις που προβάλλονται τη βραδιά της απονομής των Όσκαρ. Αυτές δεν επιτρέπουν διαφημίσεις για: πολιτική, θρησκεία, όπλα, προϊόντα γυναικείας υγιεινής, πάνες ενηλίκων, προφυλακτικά ή φάρμακα για αιμορροΐδες. Πηγή από το ABC, που επικαλείται το CNN, ανέφερε ότι το ζήτημα ήταν πως η εταιρεία κατέθεσε τη διαφήμιση μία εβδομάδα πριν από την απονομή των Όσκαρ και όταν της ζητήθηκε να κάνει κάποιες αλλαγές, δεν ανταποκρίθηκε.

 
Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Πολιτισμός / Κοστούμια και αναμνηστικά του «Downton Abbey» βγαίνουν σε δημοπρασία για καλό σκοπό

Από μια τραπεζαρία σε στυλ 18ου αιώνα και την εντυπωσιακή τουαλέτα της Μάγκι Σμιθ μέχρι το ασημένιο ρολόι του μπάτλερ, τα αναμνηστικά αντικείμενα θα προσφερθούν σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει παιδιά με απειλητικές για τη ζωή τους παθήσεις και τις οικογένειές τους
LIFO NEWSROOM
Τρόμος, Ιμπρεσιονισμός και 5 αριστουργήματα του παρελθόντος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Έχει συμβεί ξανά τον Αύγουστο; Μάλλον όχι. 13 ταινίες από αύριο στα σινεμά της πόλης

Οι νέες ταινίες του Ζακ Κρέγκερ και των Ελληνοαυστραλών αδερφών Φιλίππου, η ωραιότατη έκπληξη που μας επιφύλασσε ο Σεντρίκ Κλαπίς και πέντε μεγάλες δόξες σε επανέκδοση κάνουν τον προγραμματισμό των θεατών σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο Τέρενς Σταμπ, ο θρυλικός «Στρατηγός Ζοντ» του Superman, σε ηλικία 87 ετών

Ο βρετανός ηθοποιός Τέρενς Σταμπ, γνωστός για τον ρόλο του ως General Zod στις ταινίες Superman, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 87 ετών - Η καριέρα του περιλαμβάνει περισσότερες από 60 ταινίες και μία υποψηφιότητα για Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Tι να δείτε στα σινεμά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου

Πολιτισμός / Tι να δείτε στα σινεμά το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου

Από την πρώτη κινηματογραφική εξόρμηση του πράκτορα 007 στη θριλερική διαδικασία εκλογής νέου Πάπα στο «Κονκλάβιο» κι από τη δοκιμασμένη χιτσκοκική συνταγή του «Man who knew too Much» στην συναρπαστική αγωνιστική δράση του «F1: The Movie», μερικές επιλογές για όσους αποφάσισαν να περάσουν την αργία στο Κλεινόν Άστυ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ