E-boys: Τα queer αγόρια του TikTok έχουν στιλ και βγάζουν λεφτά (πολλά λεφτά!)

E-boys: Τα queer αγόρια του TikTok έχουν στιλ και βγάζουν λεφτά (πολλά λεφτά!) Facebook Twitter
Ο αριθμός των followers τους αυξάνεται διαρκώς χάρη στο στιλ που έχουν, το οποίο συνδυάζει στοιχεία από την κουλτούρα του σκέιτ, το χιπ-χοπ, τα anime, τα cosplays, το BDSM, την γκοθ αισθητική και τα '90s.
0

Tα e-boys, δηλαδή οι έφηβοι influencers της νέας γενιάς, δεν είναι γνωστοί τόσο για το ταλέντο τους στη μουσική ή την υποκριτική, όπως οι «παραδοσιακοί» celebrities, αλλά κυρίως για τα lip-syncing βίντεο που ανεβάζουν στο TikTok.


Πρόκειται για μια νέα μορφή διαδικτυακής υποκουλτούρας που γνωρίζει τεράστια απήχηση στην πλατφόρμα από πέρυσι, όπου επιλέγουν να αναρτούν κατά βάση ειρωνικά και σαρκαστικά βίντεο. Στα βίντεο αυτά φορούν συνήθως oversized ρούχα ή πράγματα που έχουν αγοράσει από thrift shops.

@thehypehouse

charlidamelio lilhuddy

♬ My Oh My - Camila Cabello feat. DaBaby

Βέβαια, η απήχησή τους είναι πλέον τόσο μεγάλη που μεγάλες εταιρείες μόδας επενδύουν στα συγκεκριμένα πρόσωπα για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Ένα από αυτά τα πρόσωπα-παραδείγματα είναι ο 17χρονος Chase Hudson, ο οποίος έχει 9 εκ. followers στο TikTok και πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε η συνεργασία του με το WME, ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία για μόντελινγκ, κινηματογράφο, μουσική κ.λπ.


Πέρα όμως από τον Hudson, ένα ακόμη παράδειγμα είναι και ο 18χρονος TikToker, Noen Eubanks, ο οποίος χάρη στα 7,5 εκ. followers έκλεισε ως το πρόσωπο για τη νέα καμπάνια του γνωστού brand, Celine.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram

roses are red, violets are blue- some birds brought me a fish. his name is peter.

A post shared by Noen Eubanks (@notnoen) on


Ο αριθμός των followers αυξάνεται διαρκώς χάρη στο στιλ που έχουν, το οποίο συνδυάζει στοιχεία από την κουλτούρα του σκέιτ, το χιπ-χοπ, τα anime, τα cosplays, το BDSM, την γκοθ αισθητική και τα '90s. Φυσικά, ακόμη μεγαλύτερη απήχηση έχουν τα βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούν δύο ή περισσότεροι TikTokers, με τον αριθμό των likes και των views να είναι αισθητά πιο αυξημένος. 

Το στιλ των περισσότερων, αν και υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές, είναι κοινό, ενώ σχεδόν όλοι τους είναι αδύνατοι, λευκοί και ανήκουν στη μεσαία ή την ανώτερη τάξη. Σημαντική ώθηση στην κουλτούρα των e-boys έδωσε και η απόφαση του TikTok τον περασμένο Νοέμβριο, σύμφωνα με την οποία τους δίνεται τη δυνατότητα να προσθέτουν links στα βίντεό τους κι έτσι να προωθούν διάφορα προϊόντα.

Επομένως, με δεδομένη την επιρροή που έχουν αυτοί οι influencers στο TikTok, είναι λογικό ότι μέσα στα επόμενα χρόνια θα δούμε ακόμη περισσότερους από αυτούς να μπαίνουν πιο δυναμικά στη βιομηχανία της μόδας και του entertainment. 

Με πληροφορίες από Vox

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM
Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM