Η Κλερ Ντέινς απέρριψε τον ρόλο στον «Τιτανικό» απέναντι στον Λεονάρντο Ντι Κάπριο: «Δεν το ήθελα»

Η Κλερ Ντέινς απέρριψε τον ρόλο στον «Τιτανικό» απέναντι στον Λεονάρντο Ντι Κάπριο: «Δεν το ήθελα» Facebook Twitter
0

Η Κλερ Ντέινς παραλίγο να πρωταγωνιστήσει μαζί με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο στην ταινία «Τιτανικός», ρόλος που ωστόσο αρνήθηκε και εξηγεί τους λόγους.

Η 40χρονη ηθοποιός, μιλώντας για τον ρόλο που τελικά πήγε στην Κέιτ Γουίνσλετ, παραδέχθηκε ότι δεν θυμάται καλά πώς ακριβώς της είχε προσφερθεί. «Νομίζω μου τον προσέφεραν. Δεν είμαι απολύτως βέβαιη γι' αυτό. Υπήρχε έντονο ενδιαφέρον», ανέφερε στην εκπομπή του Νταξ Σέπαρντ.

Η Κλερ Ντέινς είχε ήδη πρωταγωνιστήσει ως Ιουλιέτα στο «Romeo + Juliet» του Baz Luhrmann, 1996, με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο στον ρόλο του Ρωμαίου.

Η Κλερ Ντέινς απέρριψε τον ρόλο στον «Τιτανικό» απέναντι στον Λεονάρντο Ντι Κάπριο: «Δεν το ήθελα» Facebook Twitter
Η Κλερ Ντέινς είχε πρωταγωνιστήσει ως Ιουλιέτα στο «Romeo + Juliet» του Baz Luhrmann με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο στον ρόλο του Ρωμαίου.

«Μόλις είχα κάνει αυτή την επική ρομαντική ταινία με τον Λίο στο Μεξικό, όπου επρόκειτο να γυρίσουν τον Τιτανικό. Και απλώς δεν το είχα μέσα μου», εξήγησε η ηθοποιός. Παρόλο που η ίδια γνώριζε ότι δεν ήθελε τον ρόλο, λέει πως ο Ντι Κάπριο «πάλευε με την απόφαση αν θα κάνει την ταινία ή όχι».

«Θυμάμαι έκανε κύκλους έξω από το γραφείο του μάνατζέρ του με ένα κόκκινο κάμπριο, όταν με κοίταξε και μου είπε, "Θα το κάνω! Θα το κάνω!". Το έβλεπα όμως πως δεν είναι σίγουρος», πρόσθεσε η ηθοποιός. «Τον κοίταξα και του είπα, "Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί θα το κάνεις. Εγώ δεν είμαι έτοιμη γι' αυτό. Και νομίζω πως ούτε αυτός ήταν. Θυμάμαι μετά την κυκλοφορία αυτής της ταινίας, απλώς μπήκε σε άλλη στρατόσφαιρα», ανέφερε η Κλερ Ντέινς. 

Η Κλερ Ντέινς απέρριψε τον ρόλο στον «Τιτανικό» απέναντι στον Λεονάρντο Ντι Κάπριο: «Δεν το ήθελα» Facebook Twitter
«Θυμάμαι μετά την κυκλοφορία της ταινίας, ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο απλώς μπήκε σε άλλη στρατόσφαιρα», ανέφερε η Κλερ Ντέινς.

Όπως εξήγησε, ήδη διαισθανόταν μια αλλαγή στον τρόπο που οι άλλοι αντιμετώπιζαν τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, κάτι που χαρακτήρισε «λίγο τρομακτικό». «Νομίζω πως ένιωσα ότι φλέρταρα με αυτό το επίπεδο φήμης ή πως πλησίαζα. Απλώς δεν μπορούσα να το κάνω. Δεν το ήθελα», τόνισε η ίδια.

Σήμερα λέει πως δεν έχει μετανιώσει στο ελάχιστο που απέρριψε τον ρόλο, προσθέτοντας ότι «ήμουν πολύ ξεκάθαρη με αυτό. Δεν βρέθηκα σε δίλημμα». «Θα με έριχνε σε κάτι που γνώριζα ότι δεν είχα τα κότσια να διαχειριστώ», κατέληξε η ηθοποιός.

Για την ιστορία, ο «Τιτανικός» απέφερε έσοδα 2.1 δισ. δολαρίων στο παγκόσμιο box office και παραμένει η τρίτη πιο επικερδής ταινία όλων των εποχών.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM