Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε το αληθινό τέλος του «Pretty Woman» και δεν είναι χαρούμενο

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε το αληθινό τέλος του «Pretty Woman» και δεν είναι χαρούμενο Facebook Twitter
0

Η Τζούλια Ρόμπερτς αποκάλυψε πως το αρχικό σενάριο του «Pretty Woman» σε καμία περίπτωση δεν προέβλεπε happy ending.

Η διάσημη ηθοποιός αποκάλυψε στην Πατρίσια Αρκέτ, στη διάρκεια του Actors on Actors του Variety πως το αρχικό σενάριο με το οποίο είχε κάνει οντισιόν για την ταινία, που εκτόξευσε την φήμη της στο 1990 παίζοντας στο πλευρό του Ρίτσαρντ Γκιρ, απείχε πολύ από το χαρούμενο τέλος της ρομαντικής κωμωδίας που αγαπήθηκε από το κοινό.

«Πριν από πολλά, πολλά, πολλά χρόνια, μια από τις πρώτες μου οντισιόν ήταν για μια ταινία που ονομαζόταν "3,000". Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πως το "3,000" ήταν το αρχικό σενάριο για το "Pretty Woman". Και το τέλος ήταν πραγματικά πολύ βαρύ», σχολίασε η Πατρίσια Αρκέτ, με την Τζούλια Ρόμπερτς να προσθέτει πως εκείνο το σενάριο τελείωνε με τον χαρακτήρα της «να πετιέται έξω από ένα αυτοκίνητο, πριν ο οδηγός μου πετάξει τα λεφτά και απλώς να φύγει, αφήνοντάς με σε ένα βρώμικο στενό». 

Η Τζούλια Ρόμπερτς είπε επίσης πως παρόλο που κέρδισε τελικά τον ρόλο στο «3,000», θεωρεί πως δεν είχε «καμία δουλειά σε μια τέτοια ταινία». Ωστόσο εκείνη η εκδοχή της ταινίας δεν γυρίστηκε ποτέ, καθώς «η μικρή κινηματογραφική εταιρία από πίσω άλλαξε γνώμη μες στο σαββατοκύριακο και μέχρι την Δευτέρα δεν είχα δουλειά», είπε η Τζούλια Ρόμπερτς.

Τελικά το σενάριο της ταινίας και ο μοναδικός παραγωγός της που είχαν απομείνει, κατέληξε στην Disney, κάτι που στην αρχή της φάνηκε περίεργο. «Αναρωτιόμουν τι θα το κάνουν, κινούμενα σχέδια; Τότε ζήτησε να με δει ο σκηνοθέτης Γκάρι Μάρσαλ και άλλαξαν εντελώς γνώμη για όλα. Έγινε κάτι περισσότερο στα μέτρα μου. Ευτυχώς που το "3,000" δεν έγινε ποτέ. Ούτε τότε θα μπορούσα να το είχα κάνει, ούτε τώρα», κατέληξε η ηθοποιός.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ