«Σκότωσαν την καριέρα μου», λέει το μοντέλο της διαφήμισης των Dolce & Gabbana που εξόργισε

«Σκότωσαν την καριέρα μου», λέει το μοντέλο της διαφήμισης των Dolce & Gabbana που εξόργισε Facebook Twitter
0

Το μοντέλο που εμφανίζεται στη διαφήμιση των Dolce & Gabbana που κατηγορήθηκε για ρατσισμό στην Κίνα, δήλωσε ότι η διαμάχη κατέστρεψε την καριέρα της.

Τρία βίντεο, που κυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο, έδειχναν τη Zuo Ye να αγωνίζεται να φάει ιταλικό φαγητό με τσόπστικς.

Τα σποτάκια οδήγησαν σε θύελλα αντιδράσεων στην Κίνα με πολλούς λιανοπωλητές να αποσύρουν τα προϊόντα του οίκου Dolce & Gabbana.

Η Zuo δήλωσε ότι αισθάνθηκε «ενοχή και ντροπή», αλλά ζήτησε κατανόηση.

«Σκότωσαν την καριέρα μου», λέει το μοντέλο της διαφήμισης των Dolce & Gabbana που εξόργισε Facebook Twitter

Μετά τη δήλωση της, μια νέα συζήτηση ξεκίνησε με μερικούς να λένε ότι ελπίζουν ότι θα καταφέρει να συνεχίσει την καριέρα της ως μοντέλο.

Η Zuo είπε ότι συνήθως το να εργάζεται κανείς για ένα διεθνές εμπορικό σήμα όπως το D&G θα ήταν ένα συναρπαστικό βήμα σταδιοδρομίας, αλλά σε αυτή την περίπτωση «σχεδόν σκότωσε τη σταδιοδρομία της».

Εξηγεί ότι αντιλαμβάνεται ότι «πρόκειται για την εκπροσώπηση της εθνικής εικόνας της Κίνας και της κινεζικής κουλτούρας» και ότι «αισθάνεται ακόμα πιο ένοχη και ντροπιασμένη».

Επίσης, ορκίστηκε πως θα «βελτιώσω τη συμπεριφορά μου» στο μέλλον.

 

Σύμφωνα με τη δήλωση της, γνώριζε περίπου το κόνσεπτ, αλλά ότι αισθάνθηκε πολύ άβολα όταν της ζητήθηκε να φάει φαγητό όπως πίτσα και ζυμαρικά με τα παραδοσιακά ξυλάκια.

Το μοντέλο εξηγεί ότι δεν είδε τη διαφήμιση προτού κυκλοφορήσει. Γράφει επίσης ότι δεν έλαβε καμία υποστήριξη κατά τη διάρκεια της αντίδρασης, ακόμα και όταν αυτή, η οικογένειά της και ο πράκτοράς της δέχθηκαν εκτεταμένες επιθέσεις στα social media.

Ενώ μερικοί την βλέπουν ως θύμα της ιταλικής μάρκας και συμπάσχουν με την εμπειρία της, άλλοι παραμένουν επικριτικοί απέναντί της λέγοντας ότι είχε ευθύνη.

Ολόκληρη η εκστρατεία κατηγορήθηκε για εσφαλμένη κατανόηση του κινεζικού πολιτισμού και την προώθηση κακών στερεοτύπων.

Η διαμάχη κλιμακώθηκε περαιτέρω όταν κυκλοφόρησαν μηνύματα που έδειξαν ότι ο σχεδιαστής Stefano Gabbana φέρεται να προσβάλει την Κίνα σε μια συνομιλία Instagram. Η D&G επέμεινε ότι ο λογαριασμός είχε χακαριστεί και ζήτησε συγγνώμη δημοσίως για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM
Αλέξης Ακριθάκης, Χωρίς τίτλο, 1970, 45 Χ 71 εκ., λάδι σε καμβά © The Estate of Alexis Akrithakis

Πολιτισμός / Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Αλέξη Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη

Μετά από 30 χρόνια θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό σημαντικά έργα από ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, αναδεικνύοντας το εύρος μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιδιοσυγκρασιακές μορφές της νεοελληνικής τέχνης.
THE LIFO TEAM