Mε οργή απαντά η Emily Ratajkowski στο λεύκωμα με τις γυμνές της πολαρόιντς

Mε οργή απαντά η Emily Ratajkowski στο λεύκωμα με τις γυμνές της πολαρόιντς Facebook Twitter
0
Mε οργή απαντά η Emily Ratajkowski στο λεύκωμα με τις γυμνές της πολαρόιντς Facebook Twitter

Πριν μερικές ημέρες επανακυκλοφόρησε μια συλλογή αδημοσίευτων φωτογραφιών της Emily Ratajkowski, οι οποίες είχαν τραβηχτεί από τον Jonathan Leder σε ένα σπίτι στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκειά συνάντησής τους το 2012, αρκετό καιρό πριν το διάσημο σήμερα μοντέλο αρχίσει να φλερτάρει με την φήμη και την κορυφή της μόδας.

Η φωτογράφηση που πολλοί χαρακήρισαν πορνογραφική και περιέχει γυμνά και ημίγυμνα ενσταντανέ, αν και είχε ξαναδημοσιευτεί παλιότερα, προκάλεσε τόση αίσθηση που η Emily Ratajkowski αποφάσισε να πάρει δημοσίως θέση, σπεύδοντας να ξεκαθαρίσει πως δεν θέλει να έχει καμία σχέση με όλο αυτό. 

Σε πολλαπλές αναρτήσεις της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter, η ίδια δήλωσε πως η συλλογή εκδόθηκε χωρίς την άδειά της και την αποκάλεσε «παραβίαση», λέγοντας πως αντίκειται σε όλα όσα παλεύει: το δικαίωμα μιας γυναίκας να χρησιμοποιεί το σώμα της με τους δικούς της όρους. 

Το λεύκωμα με τίτλο «Leder/Ratajkowski» περιλαμβάνει συνολικά 71 φωτογραφίες που δεν έχουν ξαναδημοσιευθεί. «Τραβούσαμε φωτογραφίες για δύο νύχτες...Μόνο εγώ κι εκείνη. Ήταν πολύ, ας το πούμε, άνετη με το σώμα της», αναφέρει ο Leder ο οποίος χαρακτήρισε τη συνάντηση τους παιχνιδιάρικη και διασκεδαστική. Ο Leder, που ειδικεύεται στις ερωτικές φωτογραφήσεις, χρησιμοποίησε κάμερα Polaroid και ο εκδοτικός οίκος Imperial Publishing χαρακτηρίζει το βιβλίο «μια σπάνια ματιά σε μια γεννημένη σταρ λίγο πριν την έκρηξη».

Η Ratajkowski έγραψε την Τετάρτη πως αρχικά σκέφτηκε να μη σχολιάσει τίποτα και να μην δώσει καμία σημασία στον Leder, ωστόσο «έφτασε στα όριά της» και ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει. «Το βιβλίο και οι εικόνες μέσα συνιστούν παραβίαση» είπε η ίδια, συμπληρώνοντας σε άλλο μήνυμα πως οι 5 από τις 100 φωτογραφίες που τώρα έχουν βγει στην δημοσιότητα τραβήχτηκαν στο πλαίσιο φωτογράφησης για περιοδικό και χρησιμοποιήθηκαν για αυτόν ακριβώς τον λόγο. «Αυτές οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται χωρίς την άδειά μου αποτελούν παράδειγμα για ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρεσβεύω: Οι γυναίκες να επιλέγουν πότε και πως θέλουν να μοιραστούν την σεξουαλικότητά τους και τα σώματά τους».


Το βιβλίο πωλείται στην τιμή των 80 δολαρίων και τον επόμενο Φεβρουάριο, η γκαλερί Castor στη Νέα Υόρκη θα φιλοξενήσει έκθεση με όλη τη συλλογή. 

* Με πληροφορίες από Harper's Bazaar

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM