Σας ικετεύω, επανεκλέξτε τον άνδρα μου!

Σας ικετεύω, επανεκλέξτε τον άνδρα μου! Facebook Twitter
0

Οι πολιτικές διαφημίσεις στις προεκλογικές περιόδους συνήθως καταλήγουν να λειτουργούν αντίθετα απ' ό,τι θα επιθυμούσαν οι υποψήφιοι. Η συχνή επανάληψη, τα επιθετικά σλόγκαν, τα άνοστα αστεία και η υπερβολική ωραιοποίηση των πολιτικών έχουν την τάση να κουράζουν και να ενοχλούν τους πολίτες που καταλήγουν να αδημονούν για τις εκλογές για τους τελείως λάθος λόγους. 

Στην περίπτωση, όμως, της διαφήμισης του Ρεπουμπλικανού υποψηφίου επιτρόπου κομητείας του Τέξας (κάτι σαν νομαρχιακός σύμβουλος) Τζέραλντ Ντόχερτυ, η διαφήμιση είναι απρόσμενα ήσυχη και προβάλλει τα υποτιθέμενα προσόντα του, που είναι η σχεδόν ψυχαναγκαστική εμμονή του για πολιτειακά θέματα, με έναν αυτοσαρκαστικό τρόπο. Πρωταγωνίστρια του βίντεο είναι η σύζυγος του, την οποία πρήζει ακατάπαυστα, μαζί και τους καλεσμένους τους, για ζητήματα φορολογίας, σωφρονιστικού συστήματος κ.λπ.

Η Σαρλύν απευθύνεται στο κοινό με μια χαμηλών τόνων απόγνωση λέγοντας "Ο Τζέραλντ πραγματικά δεν έχει καθόλου χόμπυ" και "Θέλει μόνο να διορθώνει καταστάσεις". Μετά από μία κουραστική ημέρα η χαριστική βολή για την συμπαθή σύζυγο του πολιτικού άνδρα έρχεται όταν εκείνος της λέει "Ξέρεις, τελικά μου αρέσει να σε βοηθάω στο σπίτι."

Το βλέμμα ικεσίας της Σαρλύν, όταν διατυπώνει το αίτημα "Σας παρακαλώ, επανεκλέξτε τον Τζέραλντ, σας παρακαλώ" νομίζω πως θα μπορούσε να λυγίσει ακόμα και ορκισμένο Δημοκρατικό.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM