Ηθικό που σέρνεται

Ηθικό που σέρνεται Facebook Twitter
0

Δυοκατηγορίες περιοδικών φαίνεται να έχουνκαταρρεύσει στο δελτίο Δεκεμβρίου: τααντρικά και τα lifestyle.Iδούένα δείγμα: «Μax»:9.100, «Esquire»:3.500, «Status»:11.160, «Nitro»:17.110. Πρόκειται για πανελλαδικέςκυκλοφορίες, πράγμα που σημαίνει ότιστην Αθήνα τα πήραν 2 έως 8 χιλιάδεςάνθρωποι, στην καλύτερη περίπτωση. Ωςσυνήθως, οι διαφημιζόμενοι θα το μάθουντελευταίοι Με την κατάρρευσηόμως φλερτάρει ολόκληρο το σύστημα τωνελληνικών εντύπων. Τώρα που όλοι κοιτάνεπού θα κάτσει η μπίλια, ανακαλύπτουνέκπληκτοι δύο πράγματα: πρώτον, ότι οι«παχιές αγελάδες» δεν διαβάζονται απόκανέναν και συντηρούνται από την αδράνειατης αγοράς. Δεύτερον, ότι ελάχιστοιείναι αυτοί που πραγματικά διαβάζονται-κυρίως απροσδόκητοι (π.χ. το «Sporty»πουλάει 40.030 και το «Αstra»36.830!) Με 8% προβάδισμα βρίσκεταιη Όλγα Τρέμη στα δελτία ειδήσεωνΙανουαρίου. Δικαίως. Είναι η καλύτερη Όντως πιθανή είναι η«συνταξιοδότηση» της Άννας Γουίντουραπό την αμερικανική «Vogue».Στο τεύχος Ιανουαρίου η διαφημιστικήδαπάνη πέρσι είχε πτώση 44%! Παρόμοιες είναι οι πτώσεις στα glossyπεριοδικά και ένθετα εφημερίδων, στηνΑθήνα Απαραίτητο πλέον αξεσουάρκάθε τηλεοπτικού πάνελ μια ενίοτε καιδύο φτερούδες. Οι οποίες κάποια στιγμήανοίγουν το στόμα τους και φέρνουν σε«δύσκολη θέση» τους ευγενικούςοικοδεσπότες τους. Αηδές και προβλέψιμο Τις Κυριακές, η ενδιαφέρουσατιτανομαχία γίνεται στα μετόπισθεν,μεταξύ «RealNews»και «Ελεύθερου Τύπου». Τελευταίαστοιχεία: 35.749 ο πρώτος, 33.922 ο δεύτερος Ριάλιτι πορνό τις νύχτες στονΣκάι. Ενδιαφέρον! Στη γενικήπεποίθηση ότι οι κυριακάτικες είναικούφιες, παρά τις προσφορές τους, η μόνηπου πάντα έχει λίγο, γέρικο ζουμί είναιτο «Βήμα» της Κυριακής. Η πιο καλοσχεδιασμένη,όμως, είναι η «Καθημερινή» του Σαββάτου.Το Σάββατο, τα «Νέα» παίζουν χωρίςαντίπαλο - κυρίως για το Βιβλιοδρόμιο Στα εκτροχιασμένα χνάρια του«Θέματος» η «Real»,όσον αφορά την «αποκάλυψη» με τον σεφ.Ο αυριανισμός είναι στίγμα - τατουάζ! Σχεδόν ως παιδεραστή σκιτσάρισετον Λαζόπουλο ο Κούγιας σε νέα τουσυνέντευξη στο χοιροστάσιο της ΆνναςΔρούζα. Η μεγάλη παραγωγός αναμετάδωσετις αηδίες, ψιθυρίζοντας «Σε παρακαλώ,μη με φέρνεις σε δύσκολη θέση». Δενκρίθηκε σκόπιμο να κοκκινίσει, διότιτο πλάνο ήταν κατακίτρινο και δεν θαφαινόταν Ευτυχώς ξεκινάει ηΚαλομοίρα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM
Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM