Το Netflix αλλάζει πρόσωπο: Νέος σχεδιασμός με επίκεντρο τα live events και τα video games

Το Netflix αλλάζει πρόσωπο: Νέος σχεδιασμός με επίκεντρο τα live events και τα video games Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Σε ένα σημαντικό βήμα προς τη μετατροπή της σε πολυμορφική πλατφόρμα ψυχαγωγίας, η Netflix προχωρά σε επανασχεδιασμό της αρχικής της σελίδας, δίνοντας προτεραιότητα στα live προγράμματα και στα video games. Η νέα εμπειρία χρήστη υπόσχεται να είναι πιο ευέλικτη, απλοποιημένη και προσαρμοσμένη στις εξελισσόμενες ανάγκες του κοινού.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η ανανεωμένη αρχική σελίδα θα ενοποιεί το υλικό προώθησης για επιμέρους τίτλους και θα παρέχει προτάσεις περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Παράλληλα, οι χρήστες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις για επερχόμενα ζωντανά γεγονότα και ενημερώσεις σχετικά με παιχνίδια της πλατφόρμας.

Η αλλαγή έρχεται σε μια περίοδο που η Netflix επεκτείνεται σε νέα είδη περιεχομένου. Ήδη έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στον χώρο των video games και των ζωντανών μεταδόσεων, όπως αγώνες του NFL και διοργανώσεις επαγγελματικής πάλης. Η αύξηση αυτών των επιλογών, ωστόσο, έχει οδηγήσει και σε παράπονα από συνδρομητές που δυσκολεύονται να βρουν τι να παρακολουθήσουν. Η εταιρεία απαντά σε αυτές τις ανησυχίες με ένα πιο καθαρό, απλό περιβάλλον πλοήγησης και με νέες ετικέτες που διευκρινίζουν στοιχεία όπως υποψηφιότητες για βραβεία.

«Η νέα τηλεοπτική αρχική σελίδα είναι πιο απλή, πιο διαισθητική και αντικατοπτρίζει καλύτερα την ποικιλία του περιεχομένου που διαθέτει σήμερα η Netflix», δήλωσε η Chief Product Officer, Eunice Kim, κατά την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας σε εκπροσώπους του Τύπου.

Ο σχεδιασμός της νέας διεπαφής δίνει στη Netflix τη δυνατότητα να ενσωματώσει μελλοντικές δυνατότητες, όπως η διαφήμιση, και να υποστηρίξει πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Παράλληλα, αναβαθμίζεται και το εργαλείο αναζήτησης, το οποίο πλέον λειτουργεί με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, προσφέροντας πιο στοχευμένες και προσωποποιημένες προτάσεις.

Η Netflix, που παραμένει το πρότυπο της αγοράς στη συνδρομητική streaming ψυχαγωγία, συνεχίζει να επενδύει στον μετασχηματισμό της εμπειρίας του θεατή, με στόχο όχι μόνο να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της, αλλά και να διαμορφώσει το μέλλον της ψηφιακής ψυχαγωγίας.

Με πληροφορίες από Bloomberg


 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

TV & Media / Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Η ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία του Γεράσιμου Μιχελή που πέθανε σε ηλικία 60 ετών - Όσα είχε μοιραστεί στα social media ο αγαπημένος «κακός» της ελληνικής τηλεόρασης
LIFO NEWSROOM
YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM