Η Μέγκαν Μαρκλ «κερδισμένη» από τον εμπορικό πόλεμο του Τραμπ

Η Μέγκαν Μαρκλ «κερδισμένη» από τον εμπορικό πόλεμο του Τραμπ Facebook Twitter
0

Σε μια περίοδο έντονης ανησυχίας για τις παγκόσμιες επιπτώσεις των νέων δασμών που προωθεί ο Ντόναλντ Τραμπ, η Μέγκαν Μαρκλ φαίνεται να είναι μία από τις λίγες επιχειρηματίες που δεν έχουν λόγο να ανησυχούν. Όπως εξηγεί σε συνέντευξή της στο Fortune, τα προϊόντα της νεοσύστατης lifestyle εταιρείας της, As Ever, κατασκευάζονται εξολοκλήρου στις Ηνωμένες Πολιτείες και διατίθενται σε «ανθεκτικές σε ύφεση» τιμές.

«Δεν περιμένουμε οι δασμοί να μας επηρεάσουν άμεσα», δήλωσε η Δούκισσα του Σάσσεξ, προσθέτοντας ότι η στρατηγική επιλογή να διατηρηθεί η τιμή των προϊόντων σε χαμηλά επίπεδα (οκτώ από τα εννέα προϊόντα κυκλοφόρησαν με τιμή κάτω των 15 δολαρίων) ενισχύει την ανθεκτικότητα του brand απέναντι σε πιθανές οικονομικές αναταράξεις.

Η πρώτη σειρά προϊόντων της As Ever έκανε ντεμπούτο στις 2 Απριλίου και εξαντλήθηκε μέσα σε μόλις μία ώρα. Σύμφωνα με το Fortune, η εταιρεία διέθεσε «δεκάδες χιλιάδες τεμάχια» που έγιναν ανάρπαστα. Στη συλλογή περιλαμβάνονταν σπιτική μαρμελάδα βατόμουρου, μέλι με κηρήθρα, τρία βοτανικά τσάγια, μείγματα για κρέπες και μπισκότα, αλλά και διακοσμητικά πέταλα λουλουδιών – μερικά εκ των οποίων είχαν εμφανιστεί στη σειρά του Netflix With Love, Meghan.

Η σειρά έχει ήδη ανανεωθεί για δεύτερη σεζόν που θα προβληθεί το φθινόπωρο, ενώ τα προϊόντα αναμένεται να εμπλουτίζονται εποχικά, σε συνδυασμό με τα επεισόδια της εκπομπής.

Η συνεργασία με τη Netflix και το «δώρο»  που έφερε το «πράσινο φως»

Η Μέγκαν αποκάλυψε επίσης ότι το concept του With Love, Meghan γεννήθηκε από ένα… χειροποίητο δώρο που έστειλε στους επικεφαλής της Netflix: «Έστειλα μαρμελάδες και μέλια για τις γιορτές. Η Μπέλα Μπατζάρια (διευθύντρια περιεχομένου) μου είπε: "Πρέπει να δείξεις στους ανθρώπους πώς να το κάνουν αυτό" και από εκεί ξεκίνησαν όλα». Στη συνέχεια, πρότεινε συνεργασία με την ομάδα καταναλωτικών προϊόντων της πλατφόρμας.

Αν και το λανσάρισμα της As Ever δεν ήταν χωρίς προβλήματα – η περιορισμένη έκδοση του μελιού εξαντλήθηκε μέσα σε πέντε λεπτά, προκαλώντας ακυρώσεις παραγγελιών – η εταιρεία ανέκαμψε γρήγορα. Η Μέγκαν είχε την υποστήριξη διασήμων όπως η Κρις Τζένερ, η Κρίσι Τάιγκεν, η Ζόε Σαλντάνα και η Μίντι Κάλινγκ, που ανήρτησαν φωτογραφίες με τα καλάθια δώρων της As Ever στους λογαριασμούς τους στα social media.

Την ώρα που ο παγκόσμιος εμπορικός πόλεμος δημιουργεί αβεβαιότητα και ανασφάλεια στις αγορές, η Μέγκαν Μαρκλ ποντάρει στη φιλικότητα, την προσβασιμότητα και την αμερικανική παραγωγή για να δημιουργήσει ένα brand με διαχρονική αντοχή και pop culture δυναμική.

Με πληροφορίες από Vanity Fair

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Εφετείο ανακαλεί τη συμφωνία ομολογίας ενοχής για τον «εγκέφαλο» της 11ης Σεπτεμβρίου

Διεθνή / ΗΠΑ: Εφετείο ανακαλεί τη συμφωνία ομολογίας ενοχής για τον «εγκέφαλο» της 11ης Σεπτεμβρίου

Ο πρώην υπουργός Άμυνας Λόιντ Όστιν είχε ακυρώσει τις συμφωνίες που επέτρεπαν στον Χαλίντ Σεΐχ Μοχάμεντ και δύο συγκατηγορούμενούς του να ομολογήσουν την ενοχή τους προκειμένου να αποφύγουν τη θανατική ποινή
LIFO NEWSROOM
Πλημμύρες στο Τέξας: Επίσκεψη Τραμπ και Μελάνια στις πληγείσες περιοχές - Στους 120 οι νεκροί

Διεθνή / Πλημμύρες στο Τέξας: Επίσκεψη Τραμπ και Μελάνια στις πληγείσες περιοχές - Στους 120 οι νεκροί

Η επίσκεψη γίνεται σε μια στιγμή που πληθαίνουν τα ερωτήματα για τον ρόλο που έπαιξαν οι περικοπές δαπανών - τις οποίες προώθησε ο Τραμπ - στη λειτουργία των συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης και διάσωσης
LIFO NEWSROOM
ΕΕ: Το σχέδιο για νέο φόρο στις επιχειρήσεις με τζίρο άνω των €50 εκατ - Στο στόχαστρο οι εισαγωγές από την Κίνα

Διεθνή / ΕΕ: Το σχέδιο για νέο φόρο στις επιχειρήσεις με τζίρο άνω των €50 εκατ - Στο στόχαστρο οι εισαγωγές από την Κίνα

Οι νέες δημοσιονομικές απαιτήσεις, όπως η χρηματοδότηση της ευρωπαϊκής άμυνας, εντείνουν την ανάγκη για πιο φιλόδοξες λύσεις, υποστηρίζει η Κομισιόν
LIFO NEWSROOM
Μοντέlο με Πάρκινσον περπάτησε στην πασαρέλα της Balenciaga, αφήνοντας «άφωνες» Νικόλ Κίντμαν και Άννα Γουίντουρ

Διεθνή / Μοντέλο με Πάρκινσον περπάτησε στην πασαρέλα του οίκου Balenciaga

Η 62χρονη Sonja Junoso από το Βερολίνο εμφανίστηκε στην πασαρέλα φορώντας ένα μακρύ καφέ παλτό πάνω από total black σύνολο και κέρδισε τον θαυμασμό των Νικόλ Κίντμαν και Άννα Γουίντουρ που βρίσκονταν στις πρώτες σειρές
LIFO NEWSROOM