Γκουαντανίνο, Πάντινγκτον και «αληθινός πόνος» από αύριο στους κινηματογράφους

A Real Pain Facebook Twitter
Ο Κίεραν Κάλκιν θεωρείται φαβορί για το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στο «A Real Pain».
0

Καθώς τα παλαμάκια στις αίθουσες που παίζουν το «Υπάρχω» υποχωρούν, οι εταιρείες διανομής αρχίζουν σιγά-σιγά να βγάζουν πιο δυνατούς τίτλους.

Στο Queer του Λούκα Γκουαντανίνο, ο βασανισμένος Αμερικανός ήρωας περιπλανιέται σε μια τεχνητή Πόλη του Μεξικού, καμωμένη στα στούντιο της Τσινετσιτά, και πνίγει τα κρίματά του στο αλκοόλ, στην ηρωίνη και στο ψωνιστήρι, όταν η πλατωνική ιδέα του έρωτα και μιας βαθύτερης σύνδεσης παρουσιάζεται με τη μορφή πρώην στρατιώτη. 

Κάδρα αλά Χόπερ, αναχρονιστική tracklist, η χαμένη τέχνη του κινηματογραφικού μουσικού θέματος –μπράβο στους Τρεντ Ρέζνορ και Άτικους Ρος–, ανατριχιαστική ερμηνεία από τον Ντάνιελ Κρεγκ, μια ψυχεδελική τρίτη πράξη αλά Μπάροουζ, στο μυθιστόρημα του οποίου βασίζεται η ταινία, κι ένα φινάλε από εκείνα που κουβαλάς μαζί σου για μια ζωή, αν βέβαια δεν σε έχει πετάξει εκτός κλίματος η προαναφερθείσα τριπαρισμένη ενότητα. Θα μπορούσε να έχει εναλλακτικό τίτλο «Θάνατος στην Πόλη του Μεξικού».

Στο Real Pain ο Τζέσε Άιζενμπεργκ έρχεται για να μας θυμίσει ότι καθένας μας δεν μπορεί παρά να είναι τουρίστας στον πόνο του άλλου, είτε αυτός αφορά μια χαμένη έξοδο Σαββάτου είτε το… Ολοκαύτωμα. Αυτή η υπό άλλες συνθήκες εξοργιστική εξίσωση εδώ εξομαλύνεται από την εβραϊκότητα των δύο κεντρικών χαρακτήρων, σε μια δραματική κομεντί από εκείνες που έβλεπες συχνά στα ‘00s. Ο Κίεραν Κάλκιν θεωρείται φαβορί για το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου, αλλά ακόμα έχουμε πολύ δρόμο μέχρι την οσκαρική απονομή.

Στο Paddington in Peru ο πολυαγαπημένος αρκούδος επιστρέφει, άνευ Πολ Κινγκ στη σκηνοθεσία αυτήν τη φορά, κάτι που φέρνει φύρα στη σπιρτάδα, αλλά μετά πολλών ευρημάτων, ανεξάντλητης καλοσύνης και την ακαταμάχητη αρετή του καλοφτιαγμένου, ευγενούς οικογενειακού θεάματος που τα στούντιο σχεδόν έχουν ξεχάσει να κάνουν. Μια πραγματικά καλή πρόταση για τις οικογένειες.

Τέλος, το Den of Thieves 2 αποτελεί συνέχεια απρόσμενης εισπρακτικής επιτυχίας του Τζέραρντ Μπάτλερ και γεννά μια χαριτωμένη συνθήκη στον ελληνικό τίτλο – αφού είδαμε ήδη τη «Ληστεία του Αιώνα», τι στον κόρακα σημαίνει η «Ληστεία του Αιώνα 2»;

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM