Οι άνεργοι, πρωταγωνιστές στη νέα καμπάνια της Benetton

Οι άνεργοι, πρωταγωνιστές στη νέα καμπάνια της Benetton Facebook Twitter
0

 

Οι άνεργοι, πρωταγωνιστές στη νέα καμπάνια της Benetton Facebook Twitter

Μετά την εκστρατεία με τους θρησκευτικούς ηγέτες και τις αντιδράσεις που προκάλεσαν τα φωτοσοπαρισμένα φιλιά τους, η Benetton και το project Unhate στρέφουν το ενδιαφέρον τους στους ανέργους. Με τη νέα καμπάνια της εταιρίας, ο 48χρονος πρόεδρος του ομίλου Αλεσάντρο Μπένετον απευθύνει κάλεσμα στα περίπου 100 εκατομμύρια των ανέργων ηλικίας κάτω των 30 ετών, να προτείνουν ιδέες για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Το νέο εγχείρημα του ομίλου θα υποστηριχθεί από διαφημιστική καμπάνια σε περιοδικά και τηλεοράσεις, στην οποία νέοι γεμάτοι αποφασιστικότητα και δύναμη θα λαμβάνουν μέρος σε διαδηλώσεις ή θα εμφανίζονται να διεκδικούν μια θέση εργασίας.

 

Οι άνεργοι, πρωταγωνιστές στη νέα καμπάνια της Benetton Facebook Twitter

Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 30 ετών και άνεργοι. Θα πρέπει να καταθέσουν την ιδέα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση unhate.benetton.com και θα επιλεγούν μέσω διαδικτυακής ψηφοφορίας από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους στην ίδια ιστοσελίδα. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ως τις 14 Οκτωβρίου και οι 100 που θα επιλεγούν θα αμειφθούν με 5 χιλιάδες ευρώ.

 

Οι άνεργοι, πρωταγωνιστές στη νέα καμπάνια της Benetton Facebook Twitter

Ο επικεφαλής του ομίλου ξεκίνησε την καμπάνια λέγοντας ότι πρέπει να ακούμε τους νέους και αναφέρθηκε στα δεινά τους καθώς προσπαθούν καθημερινά να βρουν μια ουσιαστική δουλειά. Η Benetton πιστεύει σύμφωνα με τον ίδιο, ότι το οικονομικό μοντέλο του παρελθόντος το οποίο εκτίναξε την ανάπτυξη, έχει ξεπεραστεί από τη νέα τεχνολογία και θα πρέπει να προταθούν φρέσκιες ιδέες για το μέλλον. "Στην ιστορία του κόσμου ... οι μεγάλες εφευρέσεις, οι μεγάλες ηγεσίες, πάντα ερχόταν από ανθρώπους κάτω των 30 ετών»,  σημείωσε ο Μπένετον.

"Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σκεφτούμε», είπε παρουσιάζοντας την καμπάνια. "Πρέπει να δεχθούμε ότι το ΑΕΠ δεν είναι η μόνη μονάδα που θα χρησιμοποιήσουμε. Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά των baby boomers που μας έφεραν την ελεύθερη αγάπη στη δεκαετία του 1960, τη ντίσκο στη δεκαετία του 1970, το «η απληστία είναι καλή" στη δεκαετία του '80…, θα πρέπει να σφυρηλατήσουν μια πολύ διαφορετική πορεία για τον εαυτό τους», σημείωσε ακόμη.

Είπε επίσης ότι ένα λειτουργικό παράδειγμα του οικονομικού μέλλοντος θα μπορούσε να είναι η Ιαπωνία, η οποία επέζησε μιας τεράστιας κρίσης στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και έχει μια οικονομία που έχει συρρικνωθεί τα τελευταία 20 χρόνια. "Την ίδια στιγμή κατάφεραν να την κάνουν καθαρότερη οικονομία. Πηγαίνεις στο Τόκιο και βλέπεις ότι ο θόρυβος είναι μικρότερος, κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεν υπάρχει ατμοσφαιρική ρύπανση ή τουλάχιστον είναι μικρότερη", είπε ο Benetton.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM