«#TrumpIsDead»: Τέσταραν τον αλγόριθμο του Twitter για τα fake news «πεθαίνοντας» τον Τραμπ

«#TrumpIsDead»: Τέσταραν τον αλγόριθμο του Twitter για τα fake news «πεθαίνοντας» τον Τραμπ Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images.
0

Το χάσταγκ «TrumpIsDead» (= ο Τραμπ είναι νεκρός) βρέθηκε ψηλά στις τάσεις του Twitter τις προηγούμενες ώρες με πολλούς να ψάχνουν κάποια έγκυρη πηγή για να επιβεβαιώσουν τον «θάνατο» του πρώην Αμερικανού προέδρου. 

Φυσικά, ο Ντόναλντ Τραμπ είναι ζωντανός. Το χάσταγκ ήταν ακόμα μια περίπτωση fake news, από τις πολλές που έχουν υπάρξει κατά καιρούς σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. 

Στην προκειμένη περίπτωση, επρόκειτο για μια συντονισμένη προσπάθεια ορισμένων χρηστών ώστε να φανεί η αντίδραση της πλατφόρμας απέναντι στην παραπληροφόρηση, τώρα που ο Έλον Μασκ την εξαγόρασε. 

Τα πράγματα πήραν σύντομα τον «δρόμο» τους. Όπως πάντα, όταν κάτι ψευδές μπαίνει στις τάσεις, ένα μεγάλο μέρος της συζήτησης περιστρέφεται γύρω από χρήστες που αναρωτιούνται τι ακριβώς συμβαίνει και έτσι συνεχίζει να ανεβαίνει σε δημοτικότητα.  

«Το #TrumpIsDead είναι το καλύτερο αντίποινο στον Μασκ που λέει ότι η παραπληροφόρηση είναι ελευθερία λόγου», ανέφερε ένας χρήστης. 

Ένας άλλος χρήστης έγραψε: «Μπορεί να είναι ζωντανός, αλλά αφού προφανώς πηγαίνουμε προς μια νέα κατεύθυνση όσον αφορά το fact checking στον νέο κόσμο του Chief Twit [εννοεί τον Έλον Μασκ], υποθέτω ότι δεν θα το μάθουμε ποτέ». 

Αυτό λοιπόν που ξεκίνησε ως «τεστ» έφτασε να έχει δεκάδες χιλιάδες tweets με αποτέλεσμα το χάσταγκ να φτάσει στις κορυφαίες θέσεις των τάσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες. 

Επαληθευμένοι λογαριασμοί συμμετείχαν επίσης στη φάρσα, με τον κωμικό, Τιμ Χέιντεκερ να συγκεντρώνει σχεδόν 10.000 retweets σε ανάρτηση για το θέμα.

Με πληροφορίες από Sky News

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM