ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

H διαφήμιση για τους ποδηλάτες που ενόχλησε και δίχασε τη Γερμανία

H διαφήμιση για τους ποδηλάτες που ενόχλησε και δίχασε τη Γερμανία Facebook Twitter
4

Μια διαφήμιση που ενθαρρύνει τους νεαρούς ποδηλάτες να φορούν προστατευτικά κράνη όταν είναι στο δρόμο έχει διχάσει και ενοχλήσει την γερμανική κοινή γνώμη και πολλούς χρήστες των social media.

Η γερμανική διαφημιστική εκστρατεία, που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση, έχει για πρωταγωνιστές νεαρές γυναίκες και άνδρες που φορούν εσώρουχα και φέρουν κράνη. Το σύνθημα: «Δείχνει χάλια (η ακριβής έκφραση είναι shit), αλλά σώζει τη ζωή μου».

H διαφήμιση για τους ποδηλάτες που ενόχλησε και δίχασε τη Γερμανία Facebook Twitter

Μία από τις γυναίκες πρωταγωνίστριες η Αλίσια Κόλερ, είναι πολύ γνωστή καθώς συμμετέχει στο Next Top Model της Γερμανίας.

Ο τομέας γυναικών του SPD, του μικρού κυβερνητικού εταίρου στη γερμανική κυβέρνηση, καταγγέλλει ως σεξιστική τη διαφήμιση και ζητά την απόσυρσή της.

«Είναι ντροπιαστικό, ανόητο και σεξιστικό για το υπουργείο Μεταφορών να πουλά τις πολιτικές του χρησιμοποιώντας γυμνό» δήλωσε η επικεφαλής του τομέα γυναικών των Γερμανών Σοσιαλδημοκρατών.

H διαφήμιση για τους ποδηλάτες που ενόχλησε και δίχασε τη Γερμανία Facebook Twitter

Αντίδραση υπήρξε και από πλευράς της υπουργού οικογενειακών υποθέσεων της Γερμανίας που με μια φωτογραφία της πάνω σε ένα ποδήλατο γράφει «Αγαπητέ Andreas (σ.σ ο υπουργός μεταφορών), με το κράνος πάνε επίσης και τα ρούχα».

Η κυβέρνηση ωστόσο στηρίζει την καμπάνια και λέει πως στοχεύει με μοντέρνο τρόπο στους νέους που στατιστικά χρησιμοποιούν πολύ το ποδήλατο, αλλά όχι το κράνος. 432 πέθαναν σε δυστυχήματα μόνο το 2018 και αυτό ήταν ένα στατιστικό που συνόδευε την καμπάνια.

Για την ώρα, ο Andreas Scheuer, ο υπουργός που ενέκρινε την αμφιλεγόμενη εκστρατεία, λέει πως ο σάλος σημαίνει πως ο σκοπός επετεύχθη και δεν σχεδιάζει να αποσύρει τη διαφήμιση από τηλεοράσεις και δρόμους.

Διεθνή
4

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM
Ισραήλ: Διαμάχη μεταξύ Νετανιάχου και στρατιωτικών για την εισβολή στη Γάζα

Διεθνή / Ισραήλ: Διαμάχη μεταξύ Νετανιάχου και στρατιωτικών για την εισβολή στη Γάζα

Η απόφαση του Ισραήλ να εισβάλει στη Λωρίδα της Γάζας χωρίς πλήρη κατοχή αποκαλύπτει τις εσωτερικές συγκρούσεις μεταξύ του πρωθυπουργού Νετανιάχου και των στρατιωτικών ηγετών, σε μια κρίσιμη φάση του πολέμου
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: Το χωριό που απαγόρευσε τις δημόσιες μουσουλμανικές γιορτές έλαβε εντολή να ακυρώσει την απόφαση

Διεθνή / Ισπανία: Το χωριό που απαγόρευσε τις δημόσιες μουσουλμανικές γιορτές έλαβε εντολή να ακυρώσει την απόφαση

Η ισπανική κυβέρνηση διέταξε την άρση απαγόρευσης θρησκευτικών εκδηλώσεων σε δημοτικά αθλητικά κέντρα της πόλης Χουμίγια, χαρακτηρίζοντάς την αντίθετη με το δικαίωμα θρησκευτικής ελευθερίας
THE LIFO TEAM
Οι Μακρόν επιστράτευσαν ερευνητές για την υπόθεση της Κάντας Όουενς

Διεθνή / Οι Μακρόν επιστράτευσαν ερευνητές για την υπόθεση της Κάντας Όουενς

Στο στόχαστρο οι δεσμοί της με την άκρα δεξιά και τη ρωσική προπαγάνδα - Η θεωρία για το φύλο της Μπριζίτ Μακρόν εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2017 από Ισπανό blogger, αλλά έγινε γνωστή στη Γαλλία το 2021
LIFO NEWSROOM