Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
6

Τις τελευταίες ημέρες το Instagram της Κιμ Καρντάσιαν έχει γεμίσει από φωτογραφίες, τραβηγμένες υποτίθεται από παπαράτσι.

Η Κιμ απεικονίζεται σε διάφορες (και αδιάφορες) καθημερινές δραστηριότητες αλλάζοντας συνεχώς ρούχα, σε βαθμό που κάποια μέρα έφτασε να εμφανιστεί με έξι διαφορετικά σύνολα.

Επειδή όμως μιλάμε για την Κιμ, για αρχή ας πούμε πως τίποτα, μα τίποτα δεν ήταν τυχαίο σε όλο αυτό. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τεράστιο κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων που την ακολουθούν.

Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν πως πρόκειται απλώς για τα γνωστά ναρκισσιστικά καμώματα της διάσημης σταρ, η πραγματική εξήγηση όχι μόνο εκπλήσσει αλλά αποδεικνύει πως χωρίς αμφιβολία έχουμε πλέον να κάνουμε με μια πανέξυπνη γυναίκα που έχει τερματίσει την τέχνη της διαφήμισης.

Δηλαδή- όλες αυτές οι φωτογραφίες της να περπατά στο δρόμο, να πηγαίνει για παγωτό και γενικά να απλώς να ζει με στιλ την καθημερινότητά της, ήταν εντελώς στημένες. Όχι μόνο αισθητικά, αλλά κυρίως για τον σκοπό που εξυπηρετούσαν, το να διαφημίζει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία αλλά χωρίς να το πει, τα ρούχα της Season 6 του brand «Yeezy», του συζύγου της Κάνιε Γουέστ. 

Αν και οι περισσότεροι πείστηκαν πως την σταρ φωτογράφιζαν κάθε φορά σε ανύποπτο χρόνο οι παπαράτσι, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησαν πως όλες οι εμφανίσεις της ήταν επιμελημένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αφού είχε βάλει σε όλες το χέρι της η διάσημη στιλίστρια Καρίν Ρουατφέλντ, πρώην εκδότρια της γαλλικής Vogue. Το τελικό βήμα ήταν η Κιμ να προσθέτει σε κάθε φωτογραφία το hashtag #Yeezy, δίπλα από τη λεζάντα και voilà- είχαν έτοιμες και με ελάχιστο κόπο τις διαφημίσεις για τη νέα σειρά ρούχων. 

Και μπορεί ο Κάνιε Γουέστ να κρατά χαμηλό προφίλ τον τελευταίο καιρό -η συγκεκριμένη συλλογή δεν παρουσιάστηκε καν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όπως οι προηγούμενες- αλλά οπωσδήποτε κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με μια από τις πιο πρωτότυπες και έξυπνες ιδέες στη βιομηχανία της μόδας εδώ και πάρα πολύ καιρό. 

Ουσιαστικά η Κιμ έκανε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας σε ένα κοινό 105 εκατομμυρίων  ανθρώπων χωρίς κανένα έξοδο.

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Βίλα Γκέτι: Παρουσίαση για την παραγωγή αρώματος στην Πύλο στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού

Πολιτισμός / Μια αρχαιολόγος έχει βρει πώς μύριζαν τα αρώματα στην Ύστερη Εποχή του Χαλκού. Θα μιλήσει για αυτό σε μια διάλεξη

Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί στο Μουσείο - Βίλα Γκέτυ και αποτελεί μέρος της περιοδικής έκθεσης «The Kingdom of Pylos», την πρώτη μεγάλη έκθεση στη Βόρεια Αμερική αφιερωμένη στον Μυκηναϊκό πολιτισμό.
LIFO NEWSROOM
Ο Γούντι Άλεν θυμάται τη Νταϊάν Κίτον

Πολιτισμός / Ο Γούντι Άλεν αποχαιρετά τη Νταϊάν Κίτον

«Με την πάροδο του χρόνου έκανα ταινίες για ένα μόνο κοινό, τη Νταϊάν Κίτον. Δεν διάβασα ποτέ καμία κριτική για τη δουλειά μου και με ενδιέφερε μόνο η γνώμη της Κίτον», γράφει ο Άλεν σε κείμενό του, αφιερωμένο στην Αμερικανίδα ηθοποιό
LIFO NEWSROOM