Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
6

Τις τελευταίες ημέρες το Instagram της Κιμ Καρντάσιαν έχει γεμίσει από φωτογραφίες, τραβηγμένες υποτίθεται από παπαράτσι.

Η Κιμ απεικονίζεται σε διάφορες (και αδιάφορες) καθημερινές δραστηριότητες αλλάζοντας συνεχώς ρούχα, σε βαθμό που κάποια μέρα έφτασε να εμφανιστεί με έξι διαφορετικά σύνολα.

Επειδή όμως μιλάμε για την Κιμ, για αρχή ας πούμε πως τίποτα, μα τίποτα δεν ήταν τυχαίο σε όλο αυτό. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τεράστιο κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων που την ακολουθούν.

Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν πως πρόκειται απλώς για τα γνωστά ναρκισσιστικά καμώματα της διάσημης σταρ, η πραγματική εξήγηση όχι μόνο εκπλήσσει αλλά αποδεικνύει πως χωρίς αμφιβολία έχουμε πλέον να κάνουμε με μια πανέξυπνη γυναίκα που έχει τερματίσει την τέχνη της διαφήμισης.

Δηλαδή- όλες αυτές οι φωτογραφίες της να περπατά στο δρόμο, να πηγαίνει για παγωτό και γενικά να απλώς να ζει με στιλ την καθημερινότητά της, ήταν εντελώς στημένες. Όχι μόνο αισθητικά, αλλά κυρίως για τον σκοπό που εξυπηρετούσαν, το να διαφημίζει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία αλλά χωρίς να το πει, τα ρούχα της Season 6 του brand «Yeezy», του συζύγου της Κάνιε Γουέστ. 

Αν και οι περισσότεροι πείστηκαν πως την σταρ φωτογράφιζαν κάθε φορά σε ανύποπτο χρόνο οι παπαράτσι, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησαν πως όλες οι εμφανίσεις της ήταν επιμελημένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αφού είχε βάλει σε όλες το χέρι της η διάσημη στιλίστρια Καρίν Ρουατφέλντ, πρώην εκδότρια της γαλλικής Vogue. Το τελικό βήμα ήταν η Κιμ να προσθέτει σε κάθε φωτογραφία το hashtag #Yeezy, δίπλα από τη λεζάντα και voilà- είχαν έτοιμες και με ελάχιστο κόπο τις διαφημίσεις για τη νέα σειρά ρούχων. 

Και μπορεί ο Κάνιε Γουέστ να κρατά χαμηλό προφίλ τον τελευταίο καιρό -η συγκεκριμένη συλλογή δεν παρουσιάστηκε καν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όπως οι προηγούμενες- αλλά οπωσδήποτε κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με μια από τις πιο πρωτότυπες και έξυπνες ιδέες στη βιομηχανία της μόδας εδώ και πάρα πολύ καιρό. 

Ουσιαστικά η Κιμ έκανε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας σε ένα κοινό 105 εκατομμυρίων  ανθρώπων χωρίς κανένα έξοδο.

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM