Η νέα διαφήμιση των Beats by Dr. Dre

Η νέα διαφήμιση των Beats by Dr. Dre Facebook Twitter
1

Χωρίς να έχει κλείσει καλά-καλά η συμφωνία εξαγοράς - μαμούθ μεταξύ της Apple και της εταιρείας ηχητικών συστημάτων Beats by Dr. Dre, η επίδραση της πρώτης γίνεται ήδη ορατή σε αυτό το αριστουργηματικό διαφημιστικό με τίτλο "The Game before the Game", που μόλις κυκλοφόρησε.

Σε αυτό, πρωταγωνιστεί εκτός από το ζευγάρι ακουστικών Beats, ο βραζιλιάνος σούπερ-σταρ του ποδοσφαίρου Νεϊμάρ ντα Σίλβα Σάντος Τζούνιορ ή απλώς Νεϊμάρ (Neymar), και μια πλειάδα celebrities (αθλητές και μή) όπως:

Bacaray Sagna, Bastian Schweinsteiger, Blaise Matudi, Cesc Fabrigas, Daniel Sturridge, Chicharito, Jozy Altidore, Luis Suarez, Mario Gotze, Robin Van Persi, καθώς και οι:

Lebron James, Lil Wayne, Nicki Minaj, Rafaella Beckran, Rio Ferdinand, Serena Williams, Sydney Leroux, Stuart Scott, Thierry Henry, Neymar Da Silva Sr.

Όλα ξεκινούν με το τηλεφώνημα του θρυλικού Neymar Da Silva Sr. προς τον γιο του, Neymar, και μέσω αυτού ξετυλίγεται μια ιστορία με θέμα το πάθος για το ποδόσφαιρο, στην πιο εξιδανικευμένη του μορφή.

Απολάυστε το:

[AdWeek]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Τech & Science / Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Ο νέος Κώδικας Ασφάλειας Διαδικτύου της Ιρλανδίας περιλαμβάνει αυστηρές διατάξεις για τον έλεγχο ηλικίας, με σκοπό να αποτραπεί η πρόσβαση ανηλίκων σε επιβλαβές περιεχόμενο, όπως πορνογραφία και βίαιο υλικό
LIFO NEWSROOM
Aeneas: Η Google και ο Έλληνας Γιάννης Ασσαέλ δίνουν νέα ζωή στις ρωμαϊκές επιγραφές με εργαλείο AI

Τech & Science / Aeneas: Η Google και ο Έλληνας Γιάννης Ασσαέλ δίνουν νέα ζωή στις ρωμαϊκές επιγραφές με εργαλείο AI

Το σύστημα, που ονομάζεται Aeneas από τον μυθικό Τρωικό ήρωα, βοηθά τους ιστορικούς να ερμηνεύσουν, να αποδώσουν και να αποκαταστήσουν αρχαίες ρωμαϊκές επιγραφές
LIFO NEWSROOM
«Η ανθρωπότητα νίκησε»: Ποια είναι η ιδιοφυΐα που κέρδισε το ChatGPT στον κορυφαίο διαγωνισμό προγραμματισμού

Τech & Science / «Η ανθρωπότητα νίκησε»: Ποια είναι η ιδιοφυΐα που κέρδισε το ChatGPT στον κορυφαίο διαγωνισμό προγραμματισμού

Όπως λέει, «δεν είχε ποτέ πραγματικό σχέδιο για τη ζωή» και τυπικά έχει μόνο δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς δεν ολοκλήρωσε τις πανεπιστημιακές του σπουδές
LIFO NEWSROOM
Στέλεχος βακτηρίου ανθεκτικό στα αντιβιοτικά εξαπλώνεται στην Ευρώπη, προειδοποιούν επιστήμονες

Τech & Science / Στέλεχος βακτηρίου ανθεκτικό στα αντιβιοτικά εξαπλώνεται στην Ευρώπη, προειδοποιούν επιστήμονες

Εντοπίστηκε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν μια δεκαετία στην Ολλανδία και τη Γερμανία, και έκτοτε έχει εξαπλωθεί σε τουλάχιστον εννέα ακόμη ευρωπαϊκές χώρες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα κι ωραίο μουσικό κομμάτι, κι ας έγινε αισθητό σε ποιες χώρες δίνουμε σημασία, αλλά τέσπα...(Και πιπέρι σε όποιον πει ότι μας εκβιάζει συναισθηματικά το spot...!)