Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
3

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Λοιπόν, συστηθείτε μας! Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από το Gigalize;

-Είμαστε τέσσερις φίλοι με κοινή αγάπη τη μουσική και τις συναυλίες. Ο Σεραφείμ, o Παναγιώτης, ο Γιώργος και ο Γιάννης, όλοι με τα συναυλιακά απωθημένα μας, με εκδρομές στο εξωτερικό και μεγάλη αγάπη για τη startup σκηνή. Όλα αυτά μαζί μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι "δεν μπορεί, υπάρχει τρόπος!" να φέρουμε καλλιτέχνες που αγαπάμε στην Ελλάδα. Έτσι φτιάξαμε το GIGALIZE.

-Και τι ακριβώς είναι το Gigalize;

-Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ξεκινάνε καμπάνιες για να φέρουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη στη πόλη τους. Στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμη της, δίνοντάς τους την ευκαιρία όχι μόνο να εκφράσουν τις επιλογές τους, αλλά και να μαζέψουν τους υπόλοιπους ομοϊδεάτές τους και να φωνάξουν παρών.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
To Gigalize στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμή της...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ωραία, και πώς ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό;

Πώς μπορεί δηλαδή κανείς να φέρει τον αγαπημένο του καλλιτέχνη στην Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα σας;

-Ο χρήστης μπαίνει στη σελίδα και αφού εγγραφεί εύκολα μέσω Facebook/Email μπορεί να δει τη λίστα με τις καμπάνιες που τρέχουν την εκάστοτε χρονική περίοδο. Όταν βρει εκείνη που τον ενδιαφέρει, την υποστηρίζει και αναλαμβάνει να τη προωθήσει σε όσο περισσότερο κόσμο μπορεί με σκοπό να φέρει κι άλλους υποστηρικτές.

Αυτό είναι το κλειδί για τις καμπάνιες του Gigalize, το ότι κάθε υποστηρικτής δεν αρκείται στο πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διαδίδει τον σκοπό και φέρνει και άλλους σε αυτόν. Έτσι, όλοι συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία. Όταν ο στόχος της καμπάνιας επιτευχθεί τότε το Gigalize χρησιμοποιεί το δίκτυό του για να επικοινωνήσει το ενδιαφέρον σε καλλιτέχνες και παραγωγούς με σκοπό τη διεξαγωγή της συναυλίας.

Σύντομα θα ανοίξει και η επιλογή της δημιουργίας καμπάνιας και τότε οι χρήστες θα μπορούν να ξεκινήσουν μια δική τους.

-Πώς ορίζεται κάθε φορά ο στόχος των απαιτούμενων υποστηρικτών (goal) κάθε καμπάνιας, και τι γίνεται όταν αυτός επιτευχθεί;

-Ο αριθμός των απαιτούμενων υποστηρικτών καθορίζεται από το μέσο όρο του κοινού στο οποίο παίζει συνήθως ο καλλιτέχνης αλλά και τα ρεαλιστικά αριθμητικά δεδομένα της χώρας μας. Αν είναι πολύ μικρός, δεν θα συγκινήσει τον καλλιτέχνη, αν είναι εξωπραγματικός, δεν θα συμπληρωθεί ποτέ.

Έπειτα το GIGALIZE βοηθά τους χρήστες να προωθήσουν με τον βέλτιστο τρόπο της καμπάνια που υποστηρίζουν, καθώς τους παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συμβουλές.

Όταν επιτευχθεί ο στόχος, ερχόμαστε σε επαφή με τους ατζέντηδες των καλλιτεχνών και φυσικά παραγωγούς συναυλιών στην Ελλάδα που ήδη γνωρίζουν για το GIGALIZE και περιμένουν τις πρώτες πετυχημένες καμπάνιες. Οι χρήστες έχουν ήδη, σε αυτό το σημείο, κάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της προώθησης και η συναυλία έχει αποκτήσει κοινό πριν καν ανακοινωθεί.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ποια είναι η μετέπειτα εμπλοκή του Gigalize στην πραγματοποίηση μιας συναυλίας;

-Το GIGALIZE δεν κάνει παραγωγή συναυλιών. Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι κατάλληλοι άνθρωποι, και εμείς τους ενισχύουμε με την δύναμη της κοινότητας μας που τους παρέχει το κοινό μειώνοντας τα πιθανά ρίσκα μιας συναυλίας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
O Hugh Laurie αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας για το Gigalize.

-Μιλήστε μας για την πρώτη καμπάνια με τον Hugh Laurie.

-Η καμπάνια για τον Hugh Laurie είναι η πρώτη που φιλοξενήθηκε στο Gigalize, όχι όμως η μόνη.

Ο καλλιτέχνης επιλέχτηκε αρχικά ως προσωπική επιλογή ενός μέλους της ομάδας, αλλά και γιατί η περίπτωσή του είναι ιδανική: Είναι ήδη σε περιοδεία και τον Ιούλιο έρχεται στην Ευρώπη.

Περνάει μάλιστα από τα Βαλκάνια, όπου παίζει σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες εκτός της Αθήνας. Ψάξαμε και βρήκαμε τις ημερομηνίες, ανακαλύψαμε πως υπάρχουν διαθέσιμες μέρες και καταλήξαμε πως αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter

-Υπάρχουν άλλες συναυλιακές καμπάνιες που τρέχουν ήδη αυτή τη στιγμή  στην πλατφόρμα; Μιλήστε μας γι' αυτές.

-Αρχικά θα υπάρχουν κάποιες περιορισμένες καμπάνιες, αυτό θα αλλάξει όμως με τον καιρό και σύντομα θα προστεθούν καινούριες.

Στη παρούσα φάση τρέχουν καμπάνιες από κάθε είδος μουσικής: Από τους Lamb of God και τους Archive, μέχρι τον Aloe Blacc αλλά και τους One Direction!

Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία.

 

Μουσική
3

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μουσική / Ο Αμαλία μάς ξανασυστήνεται χωρίς τους Architects

Μετά από τέσσερα χρόνια καθυστερήσεων και αρκετά σκαμπανεβάσματα, ο νεαρός δημιουργός που γνωρίσαμε με το πρότζεκτ Amalia and the Architects κυκλοφορεί το ντεμπούτο του άλμπουμ με τίτλο «Amalia???», ξανασυστήνεται στο κοινό μέσα από 10 τραγούδια με υπαρξιακές αναζητήσεις, που λειτουργούν πέρα από τα όρια του φύλου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Οι Αθηναίοι / Κρίστη Στασινοπούλου: «Έχω φάει τη νύχτα με το κουτάλι, προτιμώ πια να κάθομαι σπίτι»

Όλοι τη ρωτούν για τον Παύλο Σιδηρόπουλο όμως έχει ζήσει περισσότερα δίπλα στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision, αισθάνεται περήφανη που μεγαλώνοντας κατέληξε να κάνει μόνο πράγματα που της αρέσουν. Έχει γυρίσει τον κόσμο με τον Στάθη Καλυβιώτη και τη μουσική τους, μόλις κυκλοφόρησε ένα βιβλίο για τα ταξίδια τους που μετράνε πια 25 χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 πράγματα για τον KAS:ST

Μουσική / Ο Manuel Sene και άλλα 9 πράγματα που διαμόρφωσαν τη μελωδική technο των KAS:ST

Πρόσφατα παρουσίασε την πιλοτική έκδοση του νέου και εντυπωσιακού οπτικοακουστικού του live πρότζεκτ στην Κωνσταντινούπολη, μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό χιλιάδων ατόμων. Η πρώτη παρουσίαση του KAS:ST AV SHOW στην Ευρώπη θα γίνει σε λίγες μέρες στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι; 

Μουσική / Τι κρύβεται πίσω από τη στροφή της Beyoncé στην κάντρι;

Τα μοντέλα στην πασαρέλα του Louis Vuitton φορούν καουμπόικες μπότες από δέρμα φιδιού, η Prada πουλάει λαιμοδέτες τύπου γουέστερν, σειρές όπως το «Yellowstone» προσελκύουν εκατομμύρια θεατές: Το στυλ Americana ανθίζει στην ποπ κουλτούρα.
THE LIFO TEAM
Σεξ, ψέματα και ηρωίνη: Νέες αποκαλύψεις από τη μυστική ιστορία των Beatles

Μουσική / Σεξ, ψέματα και ηρωίνη: Νέες αποκαλύψεις από τη μυστική ιστορία των Beatles

Ο Πίτερ Μπράουν, ένας από τους πιο έμπιστους συνεργάτες των Beatles, κυκλοφορεί ένα νέο αποκαλυπτικό βιβλίο, βασισμένο σε συνεντεύξεις που είχε πάρει από τα μέλη του συγκροτήματος και από τον στενό τους κύκλο το 1980 και το 1981.
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια