Γιατί οργιζόμαστε με το Pornhub, όταν υπάρχει ο Koursaros;

Γιατί οργιζόμαστε με το Pornhub, όταν υπάρχει ο Koursaros; Facebook Twitter
Η εποχή που πιστεύαμε ότι η τσόντα είναι ένα χαρωπό Στρουμφοχωριό για ενήλικες, φτιαγμένο από εσώρουχα που τρώγονται και αστείες ατάκες του Γκουσγκούνη έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
0



ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, οι αποκαλύψεις των New York Times για τη σκοτεινή πλευρά του Pornhub, κατάφεραν ένα σοβαρό πλήγμα στη τζαμαρία της πορνογραφικής πλατφόρμας, στη βιτρίνα της χαρωπής τσοντο-ανεμελιάς.

Άπειρα βίντεο πορνογραφίας ανηλίκων κατέβηκαν, βίντεο εκδικητικού πορνό, μη συναινετικού σεξ, αληθινών ομαδικών βιασμών... Η ζωή συνεχιζόταν, όσο οι μαρτυρίες θυμάτων, διαδέχονταν η μία μετά την άλλη και πλέον το hype της κλειδαρότρυπας, ο βασιλιάς της τσόντας στον πλανήτη, βρίσκεται μέρα με τη μέρα, όλο και πιο πολύ με την πλάτη στον τοίχο.

Βέβαια, ας είναι καλά το marketing. Μετά τον σάλο του πρώτου διαστήματος, τα ξεφτέρια του εν λόγω τομέα της πλατφόρμας, επέστρεψαν σ’ αυτό που γνώριζαν καλύτερα. Επιστράτευσαν ειλικρινείς συγνώμες, πήραν αποστάσεις για όσα δήλωναν τελεία άγνοια, ενίσχυσαν τα πακέτα προσφορών για τους πιστούς χρήστες του site και χρησιμοποίησαν ευφυώς το ισχυρότερο όπλο της πορνοβιομηχανίας, το χιούμορ. Το γνωστό, έξυπνο χιούμορ που τα πάει όλα παρακάτω, χωρίς πολλά πολλά, γιατί όλοι άνθρωποι είμαστε, πάνω κάτω τις ίδιες ανάγκες έχουμε, ε, σιγά μωρέ τι έγινε.

Η Τούνη και η κάθε Τούνη, που έλεγε το σύνθημα, η Χριστίνα του Big Brother δεν ήταν κορίτσια από τον πλανήτη Άρη. Εδώ δίπλα μας κάνανε τη ζωή τους, μέχρι που πατήθηκε το λάθος κουμπί, αυτό της εγγραφής και μετά του publish συνήθως, οπότε δεν είναι κακό πράμα οι απορίες για το revenge porn και τους «παραπόταμους» μέσα από τους οποίους ταξιδεύει.

Γενικότερα, η πορνογραφία ως οικουμενικό ανέκδοτο, η τσόντα ως πλάκα, δεν είναι καινούριο άλλοθι στη βιομηχανία παραγωγής πορνό. Από την εποχή του Λάρι Φλιντ, μέχρι τις πρώτες σοφτ πορνό τεκνικολόρ αφηγήσεις, πάντα υπάρχει ένα κλείσιμο του ματιού που ενώνει τα πιο ετερόκλητα πλήθη – από τον καλόγερο, μέχρι τον τορναδόρο, μέχρι τον γιάπη κάποιας πολυεθνικής και τον διανοούμενο.

Η διακωμώδηση σκεπάζει τη ντροπή, πολύ συχνά όμως –και στις άγριες διαδικτυακές μας μέρες- σκεπάζει και εγκλήματα, μικρά ή μεγάλα, αποσιωπημένα ή όχι.

Μιλώντας για τα ελληνικά διαδικτυακά ποταμάκια της ηδονοβλεψίας και της φαινομενικά άδολης τσοντοχαράς, μυημένοι και μη, γνωρίζουν, έχουν ακουστά ή συμμετέχουν διαδραστικά «ακουμπώντας» τη γνώμη τους για τις σεξεργάτριες σε site, όπως το Bourdela.com, λόγου χάριν.

Βαθμολογούν τα κορίτσια των οίκων ανοχής, αξιολογούν τις επιδόσεις τους με μακροσκελείς κριτικές, κλαίνε το 20άρικο ή το 50άρικο που πήγε χαμένο σε κάποια απρόθυμη να τους κάνει στοματικό, παραθέτουν φωτογραφίες, ονόματα, ηλικίες, κρίνουν, συγκρίνουν, κάνουν και την πλακίτσα τους και... «τα λέμε» μέχρι την επόμενη μπουρδελότσαρκα. Δεν ενδιαφέρει τον πελάτη αν η "απρόθυμη" κοπέλα είναι κρίκος κάποιου κυκλώματος. Εκείνος πλήρωσε, ταμπελώνει, βαθμολογεί, όπως θα βαθμολογούσε μία μπριζόλα σε κάποιο εστιατόριο.

Αλλού, στον cult πλέον Koursaro, βίντεο και φωτογραφίες γυναικών παρελαύνουν χρόνια τώρα, για το φτιάξιμο της μέρας του μερακλή επισκέπτη. Οι τίτλοι, ελάχιστα παραλλαγμένοι, καφρίζουν το adult περιεχόμενο που παρατίθεται: «Τρελό ξανθό μωράκι γ@@@ται στα όρθια σε τουαλέτα», «Καυτό ξεκωλάκι», «Ανυπότακτη milf-άρα» και πάει λέγοντας, πάνε κι έρχονται σε amateur, home video. Αν είσαι ψύχραιμος και όχι με το χέρι στο εσώρουχο, κάπως απορείς αν όλες αυτές οι γυναίκες είναι ενήμερες γι’ αυτό που συμβαίνει. Ναι, 9 στις 10, πρόσωπο δεν φαίνεται, αλλά αυτό δεν έχει να λέει και πολλά, σωστά;

Αυτές και το σώμα τους ταξιδεύει από τη δική τους κρεβατοκάμαρα στις κρεβατοκάμαρες άλλων, άγνωστων άλλων, πολλών άλλων, που έχουν άποψη για το σχήμα των οπισθίων τους και τα βογκητά τους, αλλά είναι τελείως ασαφής η άποψη των γυναικών, γι’ αυτό που συμβαίνει, ενδεχομένως ερήμην τους.

Και πέρα από την τσοντο-καλτίλα του Koursarou, ίσως δεν θα μάθουμε ποτέ, υπό ποιες συνθήκες αυτό το υλικό φτάνει σε τέτοια site. Ποιος ράθυμος γκόμενος δεν δέχθηκε το «όχι» για απάντηση, ποιος πήρε τον χωρισμό τόσο βαριά που αποφάσισε να τη διασύρει, πώς αξιολογείται η τελική δημοσίευση (εδώ γελάμε όλοι μαζί, αλλά θα είχε τρομερό ενδιαφέρον να μάς φώτιζε κάποιος για την behind the scenes διαδικασία)...

Βέβαια, η αντίδραση που επικρατούσε, όταν σε απασχολούσαν τέτοιες σημαντικές ανθυπολεπτομέρειες, ήταν αυτή που αξίζει σε έναν γνήσιο party pooper. «Ρωτάς πολλά», μου είχε πει κάποτε ένας συνάδελφος. «Όλοι αυτοί δεν είναι ηλίθιοι να θέλουν να μπλέξουν με ύποπτο υλικό. Όλοι γνωρίζουν τι παίζει. Και αυτές που πηδ@@@νται και αυτοί που πηδάνε και αυτός που παίρνει στα χεράκια του το τελικό αποτέλεσμα».

Η ελαφρότητα στην αντιμετώπιση μάς τέλειωσε, όταν άρχισαν να πηδάνε κορίτσια απ’ το παράθυρο. Όταν άρχιζαν να πυκνώνουν οι σπαρακτικές καταγγελίες γυναικών στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Όταν αποκαλύφθηκαν, έστω και με σποραδική συχνότητα, ιστορίες trafficking που ξεκίνησαν από ένα τέτοιο βιντεάκι σε μια ανέμελη στιγμή ερωτικού ξεφαντώματος.

Γιατί οργιζόμαστε με το Pornhub, όταν υπάρχει ο Koursaros; Facebook Twitter
Μια σκηνή αθώου, συναινετικού σεξ της Sirina Productions

Η ΤΟΥΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΤΟΥΝΗ, που έλεγε το σύνθημα, η Χριστίνα του Big Brother δεν ήταν κορίτσια από τον πλανήτη Άρη. Εδώ δίπλα μας κάνανε τη ζωή τους, μέχρι που πατήθηκε το λάθος κουμπί, αυτό της εγγραφής και μετά του publish συνήθως, οπότε δεν είναι κακό πράμα οι απορίες για το revenge porn και τους «παραπόταμους» μέσα από τους οποίους ταξιδεύει.

Η πρόσφατη φρίκη με τη σκλάβα 19χρονη στην Ηλιούπολη, που συνοδεύτηκε από τις συλλήψεις των «δήμιων» της, για κάποιους, είχε κι αυτή τα τραγελαφικά σημεία της. Ας πούμε τη μπλούζα “Sirina” που φορούσε ένας από τους συλληφθέντες.

Και τι φταίει το γνωστό ελληνικό brand πορνοταινιών, αναρωτήθηκαν πολλοί, αν ένας αλήτης συνελήφθη, φορώντας τέτοιο μπλουζάκι; Ναι, εντάξει, κανείς δεν περίμενε να συλληφθεί ο εν λόγω, φορώντας τήβεννο, αλλά και πάλι ένα hint για τη βιοθεωρία αυτού και των ομοίων του, έχουμε με το «καλημέρα σας».

Ο Σειρηνάκης είναι επιχειρηματίας και κάνει μια δουλειά. Κατά το παρελθόν, αυτή η δουλειά «εξυμνήθηκε» από τα ελληνικά media ως πρωτοπόρα, μοντέρνα, κινηματογραφικών προδιαγραφών για τα ελληνικά δεδομένα, στην Ελλαδίτσα που ήταν συνηθισμένη στην τσόντα με μονοκάμερο, στην τσόντα των 4 τοίχων και των ελάχιστων τετραγωνικών.

Όταν έσκασε μύτη ο Σειρηνάκης, όλοι κάτι πάθανε με τις παραγωγές του. Ήταν και η εποχή της Τζούλιας και η απομάγευση από αυτό το άγριο που συνέβαινε μπροστά στα μάτια μας αργούσε ακόμη πολύ.

Στο bourdela.com βαθμολογούν τα κορίτσια των οίκων ανοχής, αξιολογούν τις επιδόσεις τους με μακροσκελείς κριτικές, κλαίνε το 20άρικο ή το 50άρικο που πήγε χαμένο σε κάποια απρόθυμη να τους κάνει στοματικό, παραθέτουν φωτογραφίες, ονόματα, ηλικίες, κρίνουν, συγκρίνουν, κάνουν και την πλακίτσα τους και... «τα λέμε» μέχρι την επόμενη μπουρδελότσαρκα. Δεν ενδιαφέρει τον πελάτη αν η "απρόθυμη" κοπέλα είναι κρίκος κάποιου κυκλώματος.

Αστερίσκος: μιλώντας χθες με εξαιρετικά έμπειρη «κλείστρα» της ελληνικής τηλεόρασης, άκουσα και ακόμα μία ενδιαφέρουσα παράμετρο για όλη αυτή τη φρενίτιδα που πριν από κάποια χρόνια επικράτησε με τον Σειρηνάκη. Όπως μου εξήγησε, τα media ασχολήθηκαν γιατί το θέμα πουλούσε σαν ζεστό ψωμί, ήταν όμως και η πρώτη φορά που οι σεξεργάτες παρουσιάζονταν τίμια, απενοχοποιημένα, ως μία δουλειά κανονική με ένσημα και εργατο-ώρες και αυτό ήταν κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τον συγκεκριμένο κλάδο. Και έβγαζε και τίτλους στα δελτία ειδήσεων και τις σχετικές εκπομπές. Fair enough, δηλαδή.

Και πάλι, όμως, η απορία για την πνευματική κατάσταση της πρωταγωνίστριας στο cult πια «Η Τζούλια και οι δύο μαύροι», παραμένει. Η γυναίκα φαίνεται υπό την επήρεια και όσο και να μη θες να το δεις, στο πίσω μέρος του μυαλού σου αναβοσβήνει η ταμπέλα για το κατά πόσο όλο αυτό που συμβαίνει μπαίνει κάτω από την ομπρέλα του συναινετικού σεξ.

Και επιχειρηματίας είναι ο Σειρηνάκης, αλλά η αποκάλυψη ότι η 19χρονη της Ηλιούπολης είχε υπογράψει συμβόλαιο με την εταιρεία του, κατόπιν εκβιασμών του μαστροπού συντρόφου της, δείχνει ότι κάποια από τα ποιοτικά standards της εταιρείας του -πώς να το κάνουμε τώρα;- δεν δουλεύουν σωστά. Παιδί για το ψιλικατζίδικο ψάχνεις και το περνάς από χίλια κόσκινα. Πώς υπογράφει συμβόλαιο μια γυναίκα, χωρίς να περάσει από συνεντεύξεις, casting και λοιπούς ελέγχους. Η ιστορία μπάζει από παντού και φυσικά όχι εις βάρος της καταγγέλλουσας.

Όπως και να 'χει, τα χρόνια πέρασαν, οι business συνεχίζονται, το χιουμοράκι ως άλλοθι των σκοτεινών πρακτικών της βιομηχανίας εξακολουθεί να αποκοιμίζει τις ενοχλητικές ερωτήσεις. Το μόνο παρήγορο είναι η σταδιακή αλλαγή του τρόπου με την οποία ένα κομμάτι της κοινωνίας τουλάχιστον, αντιμετωπίζει την πορνοβιομηχανία, αλλά και τους δρόμους της μη νόμιμης πορνείας. Κριτικά, προσεκτικά, και σε μία σχετική επιφυλακή.

Φυσικά και δεν θα γίνουμε κοσμοκαλόγεροι. Όμως, η εποχή που πιστεύαμε –και ήταν πολύ βολικό- ότι η τσόντα είναι ένα χαρωπό Στρουμφοχωριό για ενήλικες, φτιαγμένο από εσώρουχα που τρώγονται και αστείες ατάκες του Γκουσγκούνη έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Καμιά μαγεία δεν υπάρχει εδώ, τίποτα να αποθεωθεί. 

Τιμή και δόξα στις σεξεργάτριες και τους σεξεργάτες που έχουν επιλέξει τον δρόμο τους και ζουν από αυτόν, αλλά, δυστυχώς, η βιομηχανία δεν τρέφεται μόνο από τη δική τους νόμιμη εργασία. Και ακριβώς επειδή «ταΐζεται» απ’ όλα τα προσφερόμενα βρώμικα νερά, οι επίμονες απορίες βοηθούν στο καθάρισμα. Ας μην τις φοβόμαστε, ας τις διατυπώνουμε και ας ενοχλούμε. Οι αναφορές –σε υλικό που μάς βάζει σε σκέψεις-, οι έγκαιρες καταγγελίες και η πίεση είναι η δική μας συνεισφορά στο να σωθεί μια γυναίκα σαν τη 19χρονη. Ή οποιαδήποτε άλλη παραμένει εκβιαστικά στη σιωπή.

Χρήσιμα τηλέφωνα

*15900 – Τηλεφωνική γραμμή SOS για τη βία κατά των γυναικών

*1109 – Γραμμή πληροφόρησης για την εμπορία ανθρώπων / 1109.gr

*+357 22808200 / [email protected] – Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Τμήμα καταγγελιών για εκδικητική πορνογραφία

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

astynomikos ilioupoli

Δημήτρης Πολιτάκης / Ρόδα, τσόντα και κοπάνα

Νόμιμη είναι η πορνογραφία, ενδεχομένως και ανίκητη από το ίντερνετ και μετά, όχι όμως και να μας μοστράρεται ως επιχειρηματικό και αισθητικό πρότυπο, ειδικά από κάποιον όπως ο αστυνομικός που κατηγορείται ότι κακοποιούσε και εξέδιδε την κοπέλα στην Ηλιούπολη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Παρασκευής: «Φέτος, έπειτα από καιρό, ο κορωνοϊός παρουσιάζει έξαρση»

Οπτική Γωνία / «Φέτος, έπειτα από καιρό, ο κορωνοϊός παρουσιάζει έξαρση»

Ο καθηγητής Επιδημιολογίας και Προληπτικής Ιατρικής του ΕΚΠΑ, Δημήτρης Παρασκευής, εξηγεί γιατί κάθε φθινόπωρο αυξάνονται οι ιώσεις του αναπνευστικού, ποια είναι η εικόνα του Covid-19 στην Ελλάδα και ποια μέτρα πρέπει να πάρουμε εν όψει του χειμώνα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Στέλιος Νέστωρ: «Ό,τι έκανα, δεν το έκανα για να ρίξω τη δικτατορία αλλά γιατί ντρεπόμουνα» 

Θεσσαλονίκη / Στέλιος Νέστωρ: «Δεν ήμουν από αυτούς που κάθονται σπίτι τους, βγάζουν λεφτά, τρώνε και πίνουνε» 

Μια πολιτική φυσιογνωμία που έδινε πάντα ηχηρό «παρών» στα πολιτικά και πολιτιστικά πράγματα της Θεσσαλονίκης. Μιλώντας στη LiFO, ζωντανεύει ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της πόλης, από την Κατοχή και τη χούντα μέχρι την ίδρυση του Μεγάρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κοινωνική κατοικία: Μπορεί το παράδειγμα της La Borda να εφαρμοστεί στην Αθήνα;

Συνεταιριστική κατοικία / Μπορούμε να αντιγράψουμε τη Βαρκελώνη και να λύσουμε το στεγαστικό;

Ενώ στην Ευρώπη παρατηρείται αναζωπύρωση των συνεταιριστικών στεγαστικών κινημάτων, στην Ελλάδα, ειδικά στην Αθήνα, η στεγαστική κρίση οξύνεται. Το παράδειγμα της La Borda στη Βαρκελώνη θα μπορούσε να δώσει τη λύση, χρειάζεται όμως πολιτική βούληση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Ο Άγνωστος Στρατιώτης στη μάχη της πολιτικής εικόνας»

Βασιλική Σιούτη / Ο Άγνωστος Στρατιώτης στη μάχη της πολιτικής εικόνας

Η κυβέρνηση αξιοποίησε τη ρύθμιση για τη φύλαξη του Μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη για να αλλάξει την πολιτική ατζέντα και να ενισχύσει την απήχησή της στο συντηρητικό κοινό, παρά τις διαφοροποιήσεις ακόμη και μέσα στην κυβερνητική παράταξη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
ΕΠΕΞ Στην εποχή του Οφθαλμού

Ιλεκτρίσιτυ / Στην εποχή του Οφθαλμού

Οι κρίσεις ευνοούν την εξουσία, διατηρώντας ένα επίπεδο φόβου μες στην κοινωνία, νομιμοποιώντας μέτρα που ανακουφίζουν τον φόβο αυξάνοντας τον έλεγχο, και δημιουργώντας ευκαιρίες για τη διοχέτευση του κεφαλαίου.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Μετά τα ερείπια της Γάζας: ποιος μπορεί να χτίσει ξανά την ελπίδα;;

Οπτική Γωνία / Η Γάζα μετά τον πόλεμο: Υπάρχει ελπίδα;

Η καθηγήτρια της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ και μέλος του Κέντρου Ερευνών για το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο, Μαρία Γαβουνέλη, αναλύει τις προκλήσεις της ανοικοδόμησης, τον ρόλο της Ευρώπης και της Ελλάδας και το αβέβαιο μέλλον μιας λύσης δύο κρατών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πόσοι ηλικιωμένοι ζουν μόνοι και κανείς δεν τους αναζητά;

Ακροβατώντας / Πόσοι ηλικιωμένοι ζουν μόνοι και κανείς δεν τους αναζητά;

Οι μοναχικοί θάνατοι ηλικιωμένων ανθρώπων είναι ένα φαινόμενο που ολοένα εντείνεται και στη χώρα μας, όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ας μπει στον δημόσιο διάλογο, μήπως πειστούν οι αρμόδιοι ότι πρόκειται για ένα σοβαρό θέμα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πελοπόννησος: Σιδηρόδρομος ή ποδηλατόδρομος;

Ρεπορτάζ / Πελοπόννησος: Σιδηρόδρομος ή ποδηλατόδρομος;

Η προκήρυξη διαγωνισμών για την εκπόνηση μελετών που αφορούν τη χρήση της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου ως ποδηλατοδρόμου έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Διατυπώνονται σοβαρές επιφυλάξεις για την οριστική απώλεια μιας εμβληματικής υποδομής με υψηλή ιστορική, τουριστική και συγκοινωνιακή αξία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Πολιτική κινητικότητα που δεν αλλάζει τίποτα 

Οπτική Γωνία / Πολιτική κινητικότητα που δεν αλλάζει τίποτα 

Οι δημοσκοπήσεις αποτυπώνουν ξανά τη φθορά εμπιστοσύνης προς το πολιτικό σύστημα, με κυβέρνηση και αντιπολίτευση να δείχνουν ανήμπορες να ανατρέψουν το κλίμα απαξίωσης, όπως και οι νέοι παίκτες – που είναι παλιοί. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
«Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζ. κάνει επίθεση στη δημόσια υγεία»

Υγεία / «Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζ. κάνει επίθεση στη δημόσια υγεία»

Δημήτρης Δασκαλάκης: Ο διακεκριμένος ελληνικής καταγωγής λοιμωξιολόγος, που παραιτήθηκε πρόσφατα από επιτελική θέση  καταγγέλλοντας το υπουργείο Υγείας των ΗΠΑ για εξωθεσμικές πιέσεις και αντιεπιστημονικές πρακτικές, μιλά για την απόφασή του, τη δημόσια υγεία στην Αμερική, τον Covid, τον HIV αλλά και την αφύπνιση του επικίνδυνου «ιού» του φασισμού.   
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη «φέτα ΠΟΠ»;

Ρεπορτάζ / Γιατί η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη «φέτα ΠΟΠ»;

Πάνω από 312.000 θανατώσεις ζώων, φόβοι για lockdown και απειλή για μείωση των εξαγωγών του εθνικού προϊόντος μας εξαιτίας της ευλογιάς των προβάτων. Εμβολιασμός ή εκρίζωση του ιού; Ειδικοί μιλούν στη LiFO για το τι διακυβεύεται πραγματικά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ