Επιστροφή στη νοσταλγία

Επιστροφή στη νοσταλγία Facebook Twitter
0

» Τίποταδεν είναι πιο δυνατό από μιαγερή δόση νοσταλγίας. Τίποτα. Ούτε κανη ενοχλητική πραγματικότητα. Ο ΝτούσανΜπάγεβιτς το ξέρει. Και το εκμεταλλεύεται.Μοιάζει με δακρύβρεχτο επεισόδιο τηςποδοσφαιρικής μας «Κάντι Κάντι». Είναιόμως η αθλητική επικαιρότητα σερβιρισμένημε συναισθηματική γαρνιτούρα. Δενυπάρχει τίποτα καλύτερο.

»Τομακρινό και αθώο 1996, την εποχή που ο ΜπιλΚλίντον ήταν ο Ομπάμα της εποχής, τότεπου η δραχμή, τα Ίμια και οι Τρύπες στοΛυκαβηττό ήταν το πρόβλημα, ο Ντούσανείχε προτιμήσει μια συμφέρουσα οικονομικήπρόταση. Με επαγγελματικούς όρους, έφυγεαπό την ΑΕΚ για το εύφορο λιμάνι τουΠειραιά. Οικονομικά, έπραξε σωστά.Συναισθηματικά, όχι. Είχε κοροϊδέψεικόσμο, είχε προδώσει την εμπιστοσύνητους και την επιτομή της οπαδικής ζωής:το μίσος στον αντίπαλο, που δεν μετριέταιμε χρήμα αλλά με τοκισμένο μίσος.

»Πόσοπαρωχημένα ακούγονται όλα αυτά στονόμορφο καιρό του καιροσκοπισμού. Πλέον,αφού όλα τα πιθανά μοντέλα έχουνχρεωκοπήσει, ο Ντούσαν είναι το μέλλον,το παρελθόν και το παρόν στη συσκευασίατου ενός. Και η συναισθηματική ΑΕΚλικνίζεται με τις υπέρμετρες ευαισθησίεςτης.

»Ηνοσταλγία λειτούργησε την ώρα που οιπερισσότεροι βρέθηκαν μεταξύ του φετινούποδοσφαιρικού εκτρώματος και τηςαποκομμένης από τα αρνητικά μνήμης. Καιόσοι παλιότερα μιλούσαν για προδοσίες,πρόδωσαν το νεανικό πάθος τους και τονδέχθηκαν πίσω γιατί «μόνο αυτός μπορεί'.

»Ποδοσφαιρικάμπορεί να είναι η μόνη αλήθεια. Μόνοαυτός να μπορεί να ξυπνήσει ό,τιέχει απομείνει από αυτή την μπερδεμένηομάδα, να προκαλέσει φόβο και όχι οίκτο,να τσαμπουκαλευτεί στους πιο ισχυρούς.Μόνο που δεν μιλάμε μόνο για μπάλα.

»Ανμιλούσαμε μόνο γι'αυτή, δεν θα εμφανιζόταν αμήχανος σανσχολιαρόπαιδο στα 60 του να ζητάεισυγγνώμη για κάτι που έχει παραγραφείαπό το δικονομικό (και όχι οπαδικό)πολίτευμα. Δεν θα τσαλάκωνε τον τσιμεντένιοεγωκεντρισμό του μόνο και μόνο για νατον δεχθούν. Ξέρει όμως και αυτός πως ηνοσταλγία είναι ισχυρή. Το ίδιο και ηματαιοδοξία του να πετύχει εκεί πουαπέτυχαν όλοι οι άλλοι μέχρι να προαχθείστην αιώνια αγιοποίηση. Μόνο που πλέον,αφού τον δέχθηκαν, πρέπει να το ξέρει:Δεν είναι βάτραχος, ούτε πρίγκιπας.Είναι ένας εργάτης που κρίνεται αυστηρά.Σαν τον σύζυγο που επιστρέφει στο σπίτιμετά από ομολογημένη απιστία. Ο μήναςτου μέλιτος δεν τον σώζει. Μόνο το μέλλον.Ζόρικεςκαταστάσεις.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2026: Η Ελλάδα γίνεται ξανά το κέντρο του κόσμου

Αθλητισμός / Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2026: Η Ελλάδα γίνεται ξανά το κέντρο του κόσμου

Η Ολυμπιακή Φλόγα, το φως που δεν σβήνει ποτέ, θα ανάψει ξανά στην Αρχαία Ολυμπία στις 26 Νοεμβρίου και θα ακολουθήσει Λαμπαδηδρομία εννέα ημερών πριν καταλήξει στο Παναθηναϊκό Στάδιο και στη συνέχεια ταξιδέψει στην Ιταλία
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ

Αθλητισμός / Γιάννης Αντετοκούνμπο: «Εδώ ξεκίνησα, εδώ θέλω να τελειώσω» - Τι σκέφτεται να κάνει αφού αποσυρθεί

Η εξομολόγηση για τη σύζυγό του, Μαράϊα - «Όταν την είδα για πρώτη φορά, μου θύμισε τη μητέρα μου» - Όσα είπε για την καριέρα του, την οικογένειά του και τον ρατσιμό
LIFO NEWSROOM
Ιβάν Γιοβάνοβιτς: «Δεν είμαι άνθρωπος που παραιτείται και φεύγει»

Αθλητισμός / Ιβάν Γιοβάνοβιτς: «Δεν είμαι άνθρωπος που παραιτείται και φεύγει»

Ο έμπειρος τεχνικός ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για τον αποκλεισμό, τονίζοντας πως η αποτυχία δεν οφείλεται σε έλλειψη στήριξης, αλλά σε αγωνιστικά και ψυχολογικά λάθη που θα πρέπει να αναλυθούν
LIFO NEWSROOM
Αναστασία Ντραγκομίροβα: «Στήριξη δεν υπάρχει από πουθενά, αλλά έχω μάθει να μην γκρινιάζω»

Αθλητισμός / Αναστασία Ντραγκομίροβα: «Στήριξη δεν υπάρχει, αλλά έχω μάθει να μην γκρινιάζω»

H ανερχόμενη αθλήτρια του ελληνικού στίβου έχει μάθει να μην αφήνει το παρελθόν να την κρατά πίσω, τροφοδοτείται από το συναίσθημα, έχει στόχο τους Ολυμπιακούς και ζωγραφίζει παντού, ακόμα και στο δέρμα της.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ