Τζέιμι Όλιβερ κατά Μπόρις Τζόνσον για τις διαφημίσεις junk food στο διαδίκτυο

Τζέιμι Όλιβερ κατά Μπόρις Τζόνσον για τα σχέδια να μην μπει «φρένο» στις διαφημίσεις junk food στο διαδίκτυο Facebook Twitter
0

Ο σεφ Τζέιμι Όλιβερ είναι ανάμεσα σε εκείνους που στράφηκαν κατά του Μπόρις Τζόνσον, για την υποχώρηση στο σχέδιο απαγόρευσης των διαφημίσεων για junk food στο διαδίκτυο.

 

Πέρυσι, η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει την απαγόρευση των διαφημίσεων στο διαδίκτυο και την τηλεόραση για τρόφιμα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, αλατιού ή λίπους πριν από τις 9 το βράδυ.

 

Η κίνηση αυτή ήταν στο ευρύτερο πλάνο του Μπόρις Τζόνσον για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Όμως, τώρα αναμένεται ότι ο Βρετανός πρωθυπουργός θα υπαναχωρήσει σε ό,τι αφορά στο σχέδιο για την απαγόρευση των διαφημίσεων για το πρόχειρο φαγητό στο διαδίκτυο, έπειτα από έρευνα.

 

Η έρευνα αυτή έδειξε πως η απαγόρευση θα είχε ως αποτέλεσμα τα παιδιά να καταναλώνουν μόλις 1.124 λιγότερες θερμίδες κάθε χρόνο, ενώ θα κόστιζε εκατοντάδες εκατομμύρια λίρες σε επιχειρήσεις.

 

Μία συμμαχία περισσοτέρων από 90 ανθρώπων- γιατροί, ακαδημαϊκοί και γνωστές προσωπικότητες όπως ο Τζέιμι Όλιβερ- αλλά και ΜΚΟ για ζητήματα υγείας έγραψαν επιστολή στον Τζόνσον εκφράζοντας τις ανησυχίες τους.

 


Στην επιστολή υπογραμμίζουν ότι αν επιτρέψει να συνεχίσει να κατακλύζεται το διαδίκτυο με διαφημίσεις για fast-food, πατατάκια και γλυκά, θα υπονομευθεί η προσπάθεια της κυβέρνησης για τη βελτίωση της δημόσιας υγείας.

 

«Τώρα είναι η ώρα για φιλόδοξες, πρωτοποριακές παγκοσμίως πολιτικές, που θα θέτουν ως προτεραιότητα την υγεία και δεν αποδυναμώνονται από κατοχυρωμένα συμφέροντα», υπογραμμίζουν στην επιστολή.

 

Η απόφαση να μην απαγορευθούν οι διαδικτυακές διαφημίσεις προκάλεσε την οργή των τηλεοπτικών δικτύων, λέγοντας ότι είναι άδικο επειδή στη δική τους περίπτωση θα παραμείνει η απαγόρευση.

 

Αυτή η υπαναχώρηση «θα υπονομεύσει ολόκληρη τη στρατηγική για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας και θα δείξει ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να βάλει μια ακμάζουσα βιομηχανία πρόχειρου φαγητού πάνω από την υγεία των παιδιών», υπογράμμισε η Καρολάιν Σέρνι του Obesity Health Alliance, μιας συμμαχίας οργανώσεων για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας.

 

Με πληροφορίες από Times

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ