Οι πωλήσεις των Bulgari και Hublot επέστρεψαν στα προ πανδημίας επίπεδα

Οι πωλήσεις των Bulgari και Hublot επέστρεψαν στα προ πανδημίας επίπεδα Facebook Twitter
Πηγή: Getty Images.
0

Οι πωλήσεις των εταιρειών ρολογιών πολυτελείας Hublot και Bulgari, οι οποίες ανήκουν στον γαλλικό όμιλο πολυτελών ειδών LVMH, επέστρεψαν στα επίπεδα του 2019, δηλαδή πριν το ξέσπασμα της πανδημίας

Οι πωλήσεις μειώθηκαν απότομα το 2020, όταν τα μέτρα τύπου lockdown έκλεισαν τα καταστήματα και περιόρισαν τον τουρισμό. Ωστόσο, πέρυσι ήταν μια χρονιά ανάκαμψης, με τις εξαγωγές ελβετικών ρολογιών από τα τέλη Νοεμβρίου να έχουν υπερβεί τα επίπεδα του 2019, εξαιτίας κυρίως της ισχυρής ζήτησης από τις ΗΠΑ και την Κίνα.

«Το 2021 ήταν μια καλή χρονιά, τα πήγαμε καλύτερα από το 2019», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hublot, Ρικάρντο Γκουανταλούπε σε συνέντευξή του τη Δευτέρα, τονίζοντας την αύξηση των πωλήσεων κατά 30% στις Ηνωμένες Πολιτείες και τους «εξαιρετικούς αριθμούς» στην Κίνα. «Προφανώς δε θα δούμε την ίδια ισχυρή ανάκαμψη μεταξύ 2021 και 2022, αλλά πιστεύουμε ότι θα έχουμε σταθερή ανάπτυξη» πρόσθεσε. 

Παράλληλα, ανέφερε ότι οι αγορές από τουρίστες εξακολουθούν σε μεγάλο βαθμό να είναι μειωμένες ενώ τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες κυρίως λόγω της διασποράς της μετάλλαξης Όμικρον έχουν προκαλέσει σημαντικές καθυστερήσεις στην παραγωγή, πράγμα που πιθανώς θα έχει επιλυθεί μέχρι το καλοκαίρι. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Ζαν-Κριστόφ Μπαμπίν δήλωσε επίσης ότι η εταιρεία τα πήγε καλύτερα όσον αφορά τα κέρδη. 

«Θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτή τη θετική τάση το 2022», είπε, προσθέτοντας ότι τα νέα μοντέλα χρυσού κίτρινου χρώματος θα συμβάλουν στην προσέλκυση Αμερικανών καταναλωτών που είναι λάτρεις αυτού του τύπου χρυσού, ενώ οι Ασιάτες τείνουν να προτιμούν τον ροζ χρυσό.

Με πληροφορίες από Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ