Ο Valentino έγινε 90 και κυκλοφορεί limited edition φούτερ με διάσημη φράση του

Ο Valentino έγινε 90 και κυκλοφορεί limited edition φούτερ με διάσημη φράση του Facebook Twitter
0

O Βαλεντίνο Γκαραβάνι, ιδρυτής του οίκου μόδας Valentino, έγινε 90 ετών και γιόρτασε τα γενέθλια με την κυκλοφορία ενός limited edition φούτερ με κουκούλα προς τιμήν του.

Το hoodie "Valentino Happy Birthday Mr. V" περιλαμβάνει τη διάσημη φράση του «I love beauty, it's not my fault» (Αγαπώ την ομορφιά, δεν φταίω εγώ), που συνοψίζει απόλυτα τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τη μόδα και τη ζωή.

Όλα τα καθαρά κέρδη από τις πωλήσεις θα διατεθούν στο Fondazione Valentino Garavani και τον Τζιανκάρλο Τζαμέτι, συνιδρυτή του οίκου μόδας. 

Την ίδια στιγμή, συνεχίζεται η έκθεση «Abiti in scena» που είναι αφιερωμένη στο έργο του και φιλοξενείται στο Teatro Sociale στη γενέτειρά του, την ιταλική πόλη Βογκέρα.

Ο Valentino έγινε 90 και κυκλοφορεί limited edition φούτερ με διάσημη φράση του Facebook Twitter

Η έκθεση περιλαμβάνει δημιουργίες σχεδιασμένες από τον Valentino, από τη δεκαετία του 1960 έως ολόκληρη την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα με επίκεντρο μία επιλογή από εμβληματικά κόκκινα φορέματα: το πιο ισχυρό, αναγνωρίσιμο σύμβολο και χρώμα που πήρε το όνομα του δημιουργού του.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ