O Bob Ross «απέκτησε» τη δική του ψηφιακή γκαλερί τέχνης με 403 έργα του

O Bob Ross απέκτησε τη δική του Ψηφιακή γκαλερί τέχνης με 401 έργα Facebook Twitter
0

Όλοι θυμούνται ότι κάπου εκεί πίσω υπήρχε ένα βουνό, ίσως και ένα ποτάμι, στα έργα του Bob Ross

Πλέον όλα αυτά μπορεί να τα δει ο καθένας μέσα από την ψηφιακή αίθουσα τέχνης με έργα του δημιουργού.

Την ιδέα της αίθουσας τέχνης  Bob Ross Virtual Art, υλοποίησαν οι Connor Rothschild και Jared Wilber, δύο επιστήμονες στον τομέα των ψηφιακών δεδομένων.

Το σάιτ παρουσιάζει 403 πίνακες από τη σειρά Joy of Painting, η χαρά της ζωγραφικής, που μπορεί ο καθένας να δει με μία μόνο ψηφιακή επίσκεψη.

Εκτός από αυτό όμως υπάρχουν και άλλα ευχάριστα νέα. Αντί να εμφανίζονται απλά τα έργα τέχνης του Ross, το δίδυμο συνέλεξε δεδομένα από τους πίνακές του, προκειμένου να μάθει περισσότερα γι 'αυτούς. Μία από τις απορίες για παράδειγμα είναι πόσο συχνά χρησιμοποιήθηκαν τα ίδια χρώματα.

Αποδεικνύεται έτσι, ότι ο καλλιτέχνης αγαπούσε να χρησιμοποιεί ένα χρώμα που ονομάζεται «alizarin crimson».

Το γεγονός ότι κανείς δεν μπόρεσε να αγοράσει πίνακες ζωγραφικής του Ross κάνει αυτήν την εμπειρία ακόμη πιο πολύτιμη.

Με πληροφορίες του designTaxi 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ