Να τι συνέβη σε εστιατόριο που έκανε προσφορά «φάε όσο θες και μπορείς»

Να τι συνέβη σε εστιατόριο που έκανε προσφορά «φάε όσο θες και μπορείς» Facebook Twitter
3

Το επιχειρησιακό μοντέλο προσφοράς "all-you-can-eat" μπορεί να πάει πολύ λάθος και ένα εστιατόριο μόλις το βίωσε, με ολέθρια αποτελέσματα.

Το εστιατόριο Jiamener στην πόλη Chengdu στην Κίνα έπεσε έξω και έκλεισε σε μόλις δύο εβδομάδες από την έναρξη της προσφοράς σύμφωνα με την οποία οι πελάτες θα μπορούσαν να τρώνε με 19 δολάρια τα πάντα από το μενού του hot-pot (τεχνική μαγειρέματος). Η προσφορά ήταν για ένα μήνα, αλλά τελικά το εστιατόριο δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την περίοδο αυτή.

Ο ιδιοκτήτης έκλεισε την περασμένη Τρίτη με χρέος 78.000 δολάρια έχοντας όμως πρώτα καλέσει τον κόσμο να «φάει όσο θέλει και όσο αντέχει» με ελάχιστα χρήματα.

«Ξέραμε ότι θα χάναμε χρήματα ξεκινώντας την προώθηση των εκπτώσεων, αλλά δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο», δήλωσε ένας από τους ιδιοκτήτες, όπως μεταδίδει η South China Morning Post.

«Θέλαμε να προσελκύσουμε πιο πιστούς πελάτες μέσω αυτής της στρατηγικής», πρόσθεσε.

 

Να τι συνέβη σε εστιατόριο που έκανε προσφορά «φάε όσο θες και μπορείς» Facebook Twitter
To εστιατόριο Jiamener

Στην πράξη, το σχέδιο δεν λειτούργησε. Το εστιατόριο είχε 500 πελάτες την ημέρα καθώς πολλοί μοιράζονταν τις κάρτες μέλους με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους τους.

Κάποιοι πήγαιναν ακόμη και στις  8 το πρωί για να πάρουν ένα γεύμα αν και το εστιατόριο άνοιγε στις 11. Κάθε μέρα είχε ουρά στην είσοδο.

Στο διάστημα των 10 ημερών, 1.700 άτομα είχαν υπογράψει την προσφορά και επικράτησε πανδαιμόνιο.

Ωστόσο οι ιδιοκτήτες δεν κατηγορούν αποκλειστικά τους πελάτες και την ασυδοσία τους για το οικονομικό φιάσκο, αλλά παραδέχονται πως το πλαίσιο που είχαν σκεφτεί για την προσφορά είχε μεγάλα κενά και ήταν λάθος υπολογισμένο.

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Σε μια αντίστοιχη περίπτωση ένα fast food στην Αμερική, μήνυσε και κέρδισε τη δίκη εναντίον μιας πολυμελούς οικογένειας υπέρβαρων μαύρων οι οποίοι γέμιζαν τα πιάτα με απίστευτες ποσότητες φαγητού τις οποίες τελικά δεν μπορούσαν να καταναλώσουν και τελικά πετούσαν.Η ταμπέλα έλεγε ξεκάθαρα: "All you can eat" και όχι "All you can get".
Are you seeing ghosts?Με τη λογική σου και το αρχικό άρθρο είναι ρατσιστικό.Σε όλο τον κόσμο έχει "All you can eat" εστιατόρια τα οποία δουλεύουν μια χαρά.Μόνο οι "πεινασμένοι" Κινέζοι το φαλίρισαν όμως;Στο τέλος τα άρθρα θα αναφέρουν ότι... κάπου, κάποιοι έκαναν κάτι...μην τυχόν και χαρακτηριστούν politically incorrect.