Μάικλ Μπλούμπεργκ: Πάνω από 500 εκατ. δολ. στη μάχη για το προεδρικό χρίσμα - «Εξαγοράζει την αναμέτρηση»

Μάικλ Μπλούμπεργκ: Πάνω από 500 εκατ. δολ. στη μάχη για το προεδρικό χρίσμα - «Εξαγοράζει την αναμέτρηση» Facebook Twitter
0

Πάνω από μισό δισεκατομμύριο δολάρια έχει ξοδέψει μέχρι τώρα την προεκλογική του εκστρατεία για το χρίσμα των Δημοκρατικών, ο υποψήφιος Μάικλ Μπλούμπερκ.

Τα ποσά που έχει επενδύσει στην κούρσα των Δημοκρατικών κάνουν τα έξοδα των συνυποψηφίων του - μεταξύ αυτών και του επίσης δισεκατομμυριούχου Τομ Στέιερ - να ωχριούν.

Ο πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης έχει δηλώσει πρόθυμος να επενδύσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο στην καμπάνια για το προεδρικό χρίσμα, ωστόσο, όπως δήλωσε προσφάτως «ευτυχώς δεν θα στοιχίσει τόσο».

Το πρώτο μεγάλο τεστ για τον μεγιστάνα θα έρθει κατά τη λεγόμενη Σούπερ Τρίτη, της 3ης Μαρτίου οπότε και θα διεξαχθούν προκριματικές εκλογές σε 14 Πολιτείες.

Ωστόσο, ο Μπλούμπεργκ δέχεται τα πυρά των συνυποψηφίων του που τον κατηγορούν πως με τα χρήματά του επιχειρεί να αγοράσει την αναμέτρηση.

To στοίχημα της Νότιας Καρολίνας 

 

Μετά το θρίαμβό του στη Νεβάδα, ο Μπέρνι Σάντερς επενδύει τώρα στη Νότια Καρολίνα όπου θα διεξαχθούν οι προκριματικές το ερχόμενο Σάββατο.

Και παρότι ο Τζον Μπάιντεν εξέφρασε την αυτοπεποίθησή του για την πολιτεία, λέγοντας πως έχει χτίσει εκεί ένα «τοίχος ασφαλείας», δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε χθες καταδεικνεύει μικρή διαφορά μόλις 5 μονάδων από τον Μπέρνι Σάντερς.

Ο Μπάιντεν εμφανίζεται πρώτος με 28%, με τον Σάντερς να ακολουθεί με 23%.

Πλέον, η νίκη στη Νότια Καρολίνα θεωρείται επιτακτική για τον πρώην αντιπρόεδρο των ΗΠΑ που άλλοτε εμφανιζόταν ως το φαβορί για το χρίσμα, ώστε να μπει στη μάχη της Σούπερ Τρίτης.

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM