Το Facebook παρείχε προνομιακή πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών για ορισμένες εταιρείες

Το Facebook παρείχε προνομιακή πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών για ορισμένες εταιρείες Facebook Twitter
EPA
0

Το Facebook εξασφάλιζε σε ορισμένες εταιρείες, όπως το Netflix, η Lyft και το Airbnb, προνομιακή πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών του, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα επιτροπή της βρετανικής Βουλής. 

Όπως μεταδίδουν οι New York Times, «εσωτερικά έγγραφα» του Facebook καταδεικνύουν ότι από το 2012 έως το 2015, η εταιρεία από την Καλιφόρνια είχε συμφωνήσει με ορισμένες, «ευνοημένες εταιρείες» να τους παρέχει πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών που ήταν πλέον μη διαθέσιμα για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις, μετά τις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας. 

Επιπλέον, στελέχη της εταιρείας φαίνεται πως συζητούσαν, μέσω e-mail, το ενδεχόμενο προνομιακής πρόσβασης σε δεδομένα για εταιρείες με εξωτερικές εφαρμογές που διαφημίζονταν μέσω της δημοφιλέστερης σελίδας κοινωνικής δικτύωσης.

Παράλληλα, εξερευνούσαν το ενδεχόμενο να αποκλείσουν από τις ίδιες πληροφορίες, όσες εταιρείες θεωρούσαν ανταγωνιστικές. 

Η δημοσιοποίηση των επίμαχων εγγράφων έγινε αντικείμενο διαμάχης για περισσότερο από μία εβδομάδα, καθώς δικαστήριο από την Καλιφόρνια είχε ζητήσει τη μη δημοσιοποίησή τους, στο πλαίσιο μιας διαμάχης του Facebook με προγραμματιστές που είχαν σχεδιάσει μια εφαρμογή. 

Σε ανακοίνωσή του, το Facebook απαντά ότι τα συγκεκριμένα έγγραφα είναι μέρος μιας «αβάσιμης μήνυσης», κάνοντας λόγο για παραπλανητική παρουσίαση των στοιχείων χωρίς το απαραίτητο, ευρύτερο πλαίσιο. 

«Όπως κάθε επιχείρηση, είχαμε αρκετές κατ' ιδίαν συζητήσεις για τους τρόπους που θα μπορούσαμε να οικοδομήσουμε ένα βιώσιμο επιχειρησιακό μοντέλο στην πλατφόρμα μας», τονίζει το Facebook.

«Τα γεγονότα είναι ξεκάθαρα: ουδέποτε πουλήσαμε πληροφορίες των χρηστών μας», καταλήγει η ανακοίνωση. 

Με πληροφορίες από New York Times

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ