Το Facebook θα «μοιράζει λιγότερο» αναρτήσεις χρηστών που αναρτούν επανειλημμένα fake news

Facebook: Νέες δράσεις κατά χρηστών που επανειλημμένα μοιράζονται ψευδείς ειδήσεις Facebook Twitter
Unsplash
0

Το Facebook ανακοίνωσε νέα μέτρα κατά της διάδοσης των fake news, όχι μόνο απέναντι σε σελίδες αλλά και σε μεμονωμένους χρήστες της πλατφόρμας. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, σκοπός της αρχικά είναι να ενημερώνει τον χρήστη για το εάν αλληλοεπιδρά με περιεχόμενο, που έχει αξιολογηθεί από έναν υπεύθυνο ελέγχου, αλλά και να σταθεί πιο δυναμικά απέναντι σε χρήστες που μοιράζονται επανειλημμένα ειδήσεις παραπληροφόρησης.

Επίσης, το Facebook επεκτείνει την επιβολή κυρώσεων σε μεμονωμένους λογαριασμούς. «Από την έναρξη του προγράμματος ελέγχου των γεγονότων στα τέλη του 2016, εστιάσαμε στη μείωση της viral παραπληροφόρησης» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.

Πλέον, το Facebook μειώνει τη διανομή όλων των αναρτήσεων στη ροή ειδήσεων από τον λογαριασμό Facebook ενός χρήστη, στην περίπτωση που από εκεί μοιράζεται επανειλημμένα περιεχόμενο, που έχει αξιολογηθεί από συνεργάτες της πλατφόρμας, που κάνουν τον σχετικό έλεγχο για την επαλήθευση των γεγονότων. 

Επιπλέον, ο χρήστης πλέον θα λαμβάνει ειδοποίηση από το Facebook ότι ακολουθεί σελίδα, που αναρτά συχνά ψευδείς ειδήσεις. Ο χρήστης θα μπορεί και πάλι να ακολουθεί οποιαδήποτε σελίδα θέλει χωρίς κανένα περιορισμό, απλά στο εξής θα έχει περισσότερες διαθέσιμες πληροφορίες για τη δραστηριότητα της σελίδας που παρακολουθεί.

Είτε πρόκειται για ψευδές ή παραπλανητικό περιεχόμενο σχετικά με τον κορωνοϊό και εμβόλια, την κλιματική αλλαγή, τις εκλογές ή άλλα θέματα, «διασφαλίζουμε ότι λιγότεροι άνθρωποι βλέπουν τέτοιο περιεχόμενο παραπληροφόρησης στις εφαρμογές μας», αναφέρει η πλατφόρμα.

Μεταξύ των νέων δράσεων, το Facebook δεσμεύεται στην παροχή μεγαλύτερου όγκου πληροφορίας σχετικά με σελίδες, που μοιράζονται επανειλημμένα ψευδείς ειδήσεις/δηλώσεις κ.λπ

«Θέλουμε να δώσουμε στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες προτού κάνουν like σε μία σελίδα που έχει μοιράσει επανειλημμένα περιεχόμενο, το οποίο έχει ελεγχθεί (ως ψευδές ή παραπλανητικό) από τους υπεύθυνους». Στην περίπτωση αυτή θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο, με ερώτηση προς τον χρήστη για την συγκεκριμένη σελίδα, όπως ενημερώνει η εταιρεία.

Ο χρήστης μπορεί επίσης να κλικάρει για να μάθει περισσότερα, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σχετικά με τις αναφορές ελεγκτών για αναδημοσίευση ψευδών ειδήσεων από την συγκεκριμένη σελίδα. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να λάβουν μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το αν θέλουν να ακολουθήσουν τη σελίδα.

Mε πληροφορίες του Facebook

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ