Δεν ήταν διαθέσιμο το γεύμα που ζήτησε και προκάλεσε έκτακτη προσγείωση

Δεν ήταν διαθέσιμο το γεύμα που ζήτησε και διέκοψε την πτήση Facebook Twitter
Φωτ.: Αρχείου / Unsplash
0

Μία πτήση της United Airlines από το Χιούστον προς το Άμστερνταμ εκτράπηκε στο Σικάγο, εξαιτίας ενός επιβάτη της business class, ο οποίος διέκοψε την πτήση διότι το γεύμα που είχε αρχικά επιλέξει δεν ήταν διαθέσιμο.

Η πτήση απογειώθηκε στις 4.20 μ.μ. τοπική ώρα στο Χιούστον την Κυριακή και βρισκόταν στον εναέριο χώρο του Σικάγο ύστερα από δύο ώρες πτήσης. Ο ιστότοπος παρακολούθησης πτήσεων Flightradar24 έδειξε ότι το αεροπλάνο έκανε κύκλους γύρω από το αεροδρόμιο O'Hare του Σικάγο, καθώς έπρεπε να καταναλώσει καύσιμα, μία διαδικασία γνωστή ως dumping fuel, διότι σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν πολύ βαρύ για να προσγειωθεί.

Ο XJonNYC, ειδικός σε θέματα αεροπορίας, δημοσίευσε ανακοινώσεις της United Airlines στο Twitter, στις οποίες γινόταν λόγος για έναν «απείθαρχο επιβάτη στο αεροσκάφος» και για «επίπεδο απειλής ένα», πρόκειται για το χαμηλότερο επίπεδο απειλής. Ενώ σ’ άλλο tweet, ανέφερε ότι ο επιβάτης φαινόταν να είναι εξοργισμένος για την επιλογή γεύματος.

Σε δήλωση στον Guardian η United Airlines ανέφερε: «Η πτήση 20 της United Airlines από το αεροδρόμιο Τζορτζ Μπους προς το Άμστερνταμ εκτράπηκε στο διεθνές αεροδρόμιο O'Hare και προσγειώθηκε με ασφάλεια ύστερα από αναστάτωση επιβατών. Συνοδεία αστυνομικών ο επιβάτης βγήκε από το αεροπλάνο. Στη συνέχεια, η πτήση συνεχίστηκε προς το Άμστερνταμ». Σύμφωνα με το Flightrader24, η πτήση τελικά προσγειώθηκε περίπου στις 12.30 μ.μ. τοπική ώρα στο Άμστερνταμ, με καθυστέρηση τριών ωρών από την προγραμματισμένη ώρα της άφιξή της.

Το κόστος για μία θέση στη business class, με απλή μετάβαση, με την εταιρεία United Airlines από το Χιούστον στο Άμστερνταμ υπολογίζεται περίπου στα 6.927 δολάρια. Στους επιβάτες της business class της United Airlines προσφέρεται συνήθως ένα πλήρες γεύμα τριών πιάτων, καθώς και αρκετά επιμέρους γεύματα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Ο ιστότοπος Live and Let's Fly, στον οποίο φιλοξενούνται ταξιδιωτικές κριτικές ανέφερε ότι οι επιβάτες της business class που πετούσαν από το Νιούαρκ στο Άμστερνταμ είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ως κύριο γεύμα ανάμεσα σε ψητό μοσχάρι, ψητό σολομό με λεμονόχορτο ή ρικότα σαλάτα και μανιτάρια με άγριο μέλι. Ωστόσο δεν είναι ξεκάθαρο για ποιο ακριβώς γεύμα είχε εκνευριστεί ο συγκεκριμένος επιβάτης.

Να σημειωθεί πως η αεροπορική εταιρεία έχει δεχθεί επικρίσεις σχετικά με τα γεύματά της, καθώς αυτά έχουν επιστρέψει στα προ της πανδημίας πρότυπα. Σχετικά μ’ αυτό, η ίδια η εταιρεία ανακοίνωσε πέρυσι ότι αναβαθμίζει τον ναύλο της business class.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μπορεί να επιβάλει πρόστιμα στους επιβάτες για απείθαρχη συμπεριφορά, έως και 37.000 δολάρια για κάθε παράβαση, με κάθε περιστατικό να έχει τη δυνατότητα πολλαπλών παραβάσεων. Οι επιβάτες υπόκεινται επίσης σε ποινική δίωξη. Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών ανέφερε πριν από λίγο καιρό ότι τα περιστατικά απείθαρχων επιβατών αυξήθηκαν κατά 47% το 2022 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με ένα περιστατικό να συμβαίνει μία φορά ανά 568 πτήσεις.

Με πληροφορίες από Guardian

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ