Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter
5

 

Ο 38χρονος Ντέιβιντ Χολμς σκοτώθηκε τον Ιούνιο του 2013 όταν ενώ οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα ένα όχημα βρέθηκε στο δρόμο του.

Αν και στο σημείο το όριο ταχύτητας ήταν τα 90 χλμ/ώρα, ο Ντέιβιντ οδηγούσε τη μηχανή του με 156 χλμ./ώρα και ο θάνατός του από την σύγκρουση ήταν ακαριαίος. Η μητέρα του 38χρονου έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο από την κάμερα GoPro στο κράνος του γιου της  η οποία κατέγραψε τη στιγμή του ατυχήματος σε λίγα, μοιραία δευτερόλεπτα.

Η κίνηση αυτή γίνεται σύμφωνα με την ίδια σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει όλους τους μοτοσικλετιστές ώστε να υιοθετήσουν πιο υπεύθυνο και προσεκτικό τρόπο οδήγησης.

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter

Το βίντεο που μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει τις 7 εκατομμύρια προβολές στο Youtube είναι μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας για την ασφαλή οδήγηση στη Βρετανία. Η μητέρα του 38χρονου δηλώνει πως ελπίζει μέσα από το σοκαριστικό βίντεο με το θάνατο του παιδιού της θα μπορέσει ίσως να προβληματίσει και να αποτρέψει έστω και ένα δυστύχημα που μπορεί να βυθίσει σε πένθος μια ακόμη οικογένεια.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ακτοφυλακή των ΗΠΑ ανακοίνωσε πως δεν θα θεωρεί πλέον τη σβάστικα «σύμβολο μίσους», αλλά λίγο μετά άλλαξε γνώμη

Διεθνή / Η ακτοφυλακή των ΗΠΑ ανακοίνωσε πως δεν θα θεωρεί πλέον τη σβάστικα «σύμβολο μίσους», αλλά λίγο μετά άλλαξε γνώμη

«Αυτή δεν είναι μια ενημερωμένη πολιτική αλλά μια νέα πολιτική για την αντιμετώπιση τυχόν παραπληροφόρησης και για να επιβεβαιώσουμε εκ νέου ότι απαγορεύουμε αυτά τα σύμβολα», τονίζει σε δελτίο Τύπου η Ακτοφυλακή των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
ΜΑΜΝΤΑΝΙ ΤΡΑΜΠ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ

Διεθνή / Ζοχράν Μαμντάνι: Σήμερα η συνάντηση με Τραμπ - «Έτοιμος, ό,τι κι αν συμβεί» ο νέος δήμαρχος της Νέας Υόρκης

Ο Ζοχράν Μαμντάνι είναι ένας «αποφασισμένος αντίπαλος» του Ντόναλντ Τραμπ, τον οποίο κατηγορεί μεταξύ άλλων ότι υπερασπίζεται κατά προτεραιότητα τους πλέον εύπορους Αμερικανούς
LIFO NEWSROOM
BBC ΝΤΑΙΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

Διεθνή / Νέο βιβλίο κατηγορεί το BBC για συγκάλυψη μετά τη συνέντευξη της πριγκίπισσας Νταϊάνα το 1995

Μια ανεξάρτητη έρευνα που ζήτησε το BBC επιβεβαίωσε το 2021 πως πλαστά έγγραφα είχαν παρουσιαστεί στον αδελφό της πριγκίπισσας, Τσαρλς Σπένσερ, προκειμένου να την πείσει να παραχωρήσει αυτήν τη συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Η Μαρία Κορίνα Ματσάδο θα θεωρηθεί «φυγόδικη» εάν πάει στη Νορβηγία να παραλάβει το Νόμπελ Ειρήνης

Διεθνή / Νόμπελ Ειρήνης: Η Μαρία Κορίνα Ματσάδο θα θεωρηθεί «φυγόδικη» εάν πάει στη Νορβηγία να το παραλάβει

«Αν έβγαινε από την επικράτεια της Βενεζουέλας ενώ εκκρεμούν ποινικές έρευνες σε βάρος της, θα θεωρείτο φυγόδικη», δήλωσε ο γενικός εισαγγελέας της Βενεζουέλας, θυμίζοντας ότι η Ματσάδο ερευνάται για «συνωμοσία, υποκίνηση μίσους και τρομοκρατία»
LIFO NEWSROOM
Το πλήρες αρχείο από τις Δίκες της Νυρεμβέργης γίνεται διαθέσιμο διαδικτυακά

Διεθνή / Το πλήρες αρχείο από τις Δίκες της Νυρεμβέργης γίνεται διαθέσιμο διαδικτυακά

Η συλλογή περιλαμβάνει περισσότερες από 750.000 σελίδες από τα πρακτικά των συνεδριάσεων, τα υπομνήματα των νομικών ομάδων και τα αποδεικτικά στοιχεία των 13 δικών που διεξήχθησαν στη Νυρεμβέργη μεταξύ 1945 και 1949
LIFO NEWSROOM
ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΠΑΔΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Διεθνή / Τουρκία: Αντιμέτωπη με μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις στο ποδόσφαιρο - Πώς ξετυλίχθηκε η υπόθεση

Το σκάνδαλο στοιχηματισμού στην Τουρκία επιβεβαιώνει αυτό που ήδη πίστευαν αρκετοί φίλαθλοι, ότι διαιωνίζεται ένα σύστημα νεποτισμού και διαφθοράς στη χώρα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Όπως πάντα, για να συμβεί το κακό πρέπει να συνδυαστούν αρκετά πράγματα.1) Υπερβολική ταχύτητα. Υπάρχει λόγος που δεν πρέπει να τρέχεις (υπερβολικά). Μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης και ο δικός σου και του άλλου που σε βλέπει (ή δε σε βλέπει όπως σε αυτή την περίπτωση)2) Υπερβολική σιγουριά. Πέρα του ότι αν φοράς μια GoPro στο κεφάλι, μπορεί να μπεις και στο "τριπάκι": ας κάνω και μια μ_λ_κί_ και αν πιάσει θα'χω κάτι να ανεβάσω στο Youtube, φαίνεται από το βίντεο πως ΔΕΝ πρέπει ποτέ να χαζεύουμε/είμαστε υπερβολικά σίγουροι για τον εαυτό μας και τον τρόπο αντίδρασης του άλλου. Στο 2.07 και στο 2.50 οδηγεί με το ένα χέρι, ίσως για να ξεμουδιάσει, ίσως για να ποζεριάσει, ίσως για να κάνει νόημα στα οχήματα που προσπερνάει να κάνουν στην άκρη (λες και ο καθένας είναι υποχρεωμένος να κοιτάει συνέχεια τον πλαϊνό καθρέφτη του για να δει πότε θα εμφανιστεί ένας "δαίμονας" που πηγαίνει σφαίρα ώστε να κάνει στην άκρη). Στο 2.51 είναι εμφανές ότι θα γίνει το κακό. Θα μου πεις: "μιλάς με τη σιγουριά του καναπέ και γνωρίζοντας ότι κάτι θα γίνει στο βίντεο". Μπορεί. Βλέπω όμως ένα αυτοκίνητο να έχει κάνει στην άκρη για να στρίψει, να έχει βγάλει φλας, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ (τσούλαγε το αυτοκίνητο) και τον οδηγό της μηχανής να προσεγγίζει τη διασταύρωση που συμβαίνουν όλα αυτά χωρίς να κόβει ταχύτητα ή να πηγαίνει λίγο αριστερά (ίσως δεν τον είχε δει;), ΟΥΤΕ ΚΑΝ βάζει δύο δάχτυλα πάνω στο φρένο για παν ενδεχόμενο. Στο 2.53 που παίρνει το χέρι από το γκάζι και βάζει τα δάχτυλα στο φρένο είναι πια πολύ αργά (1" πηγαίνοντας με 156χμ/ώρα είναι περίπου 43 μέτρα). Αν προσέξετε, χτυπάει το αυτοκίνητο με ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε, δεν πρόλαβε να φρενάρει καθόλου. Εννοείται πως ευθύνη φέρει ο οδηγός του αυτοκινήτου που κατά τα φαινόμενα δεν είδε καν τη μηχανή (αν την είχε δει, έστω και τελευταία στιγμή θα φρέναρε, είναι πολύ εύκολο να σταματήσεις αν πηγαίνεις με 20) ή νόμιζε πως προλάβαινε (οπότε θέλει οφθαλμίατρο).Δεν έκατσα και έγραψα όλο αυτό το κατεβατό για να trollάρω, ούτε για να φανώ ασεβής στη μνήμη του οδηγού. Το παληκάρι πάει, έφυγε. Συλληπητήρια στους δικούς του και μακάρι να ήταν το τελευταίο θύμα τροχαίου. Το θέμα είναι όπως ζητάει και η οικογένεια, να πάρουμε κάτι από αυτό το βίντεο.Και αυτό κατά την άποψή μου δεν είναι ένα απλό "μην τρέχετε". Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω. Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι, ούτε extreme sport. Έχουμε πάντα την προσοχή μας στο δρόμο, και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πρέπει να χαλαρώνουμε και να θεωρούμε ότι τα ξέρουμε πλέον όλα επειδή οδηγούμε x χρόνια.