Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter
5

 

Ο 38χρονος Ντέιβιντ Χολμς σκοτώθηκε τον Ιούνιο του 2013 όταν ενώ οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα ένα όχημα βρέθηκε στο δρόμο του.

Αν και στο σημείο το όριο ταχύτητας ήταν τα 90 χλμ/ώρα, ο Ντέιβιντ οδηγούσε τη μηχανή του με 156 χλμ./ώρα και ο θάνατός του από την σύγκρουση ήταν ακαριαίος. Η μητέρα του 38χρονου έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο από την κάμερα GoPro στο κράνος του γιου της  η οποία κατέγραψε τη στιγμή του ατυχήματος σε λίγα, μοιραία δευτερόλεπτα.

Η κίνηση αυτή γίνεται σύμφωνα με την ίδια σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει όλους τους μοτοσικλετιστές ώστε να υιοθετήσουν πιο υπεύθυνο και προσεκτικό τρόπο οδήγησης.

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter

Το βίντεο που μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει τις 7 εκατομμύρια προβολές στο Youtube είναι μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας για την ασφαλή οδήγηση στη Βρετανία. Η μητέρα του 38χρονου δηλώνει πως ελπίζει μέσα από το σοκαριστικό βίντεο με το θάνατο του παιδιού της θα μπορέσει ίσως να προβληματίσει και να αποτρέψει έστω και ένα δυστύχημα που μπορεί να βυθίσει σε πένθος μια ακόμη οικογένεια.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η βρετανική δεξιά επιστρέφει στην εποχή Θάτσερ – Το νέο σχέδιο κατά του Μπλερισμού

Διεθνή / Η βρετανική δεξιά επιστρέφει στην εποχή Θάτσερ – Το νέο σχέδιο κατά του Μπλερισμού

50 χρόνια μετά την άνοδο της Θάτσερ, η βρετανική δεξιά βλέπει τον Μπλερισμό ως λάθος πορεία. Τόρις και Reform UK προγραμματίζουν αλλαγές στη νομοθεσία, πρόνοια και κοινωνική ατζέντα
LIFO NEWSROOM
Γιατί η επίσκεψη του υπουργού των Ταλιμπάν στην Ινδία είναι τόσο σημαντική

Διεθνή / Γιατί η επίσκεψη του υπουργού των Ταλιμπάν στην Ινδία είναι τόσο σημαντική

Ο υπουργός Εξωτερικών των Ταλιμπάν, Αμίρ Χαν Μουτάκι, πραγματοποιεί ιστορική επίσκεψη στην Ινδία, ενισχύοντας τις διπλωματικές, εμπορικές και πολιτικές σχέσεις μεταξύ Δελχί και Καμπούλ, ενώ παρακολουθεί στενά το Πακιστάν
LIFO NEWSROOM
Ρωσικές επιθέσεις «αχρηστεύουν» το 60% της παραγωγής αερίου στην Ουκρανία – Φόβοι για χειμερινή ενεργειακή κρίση

Διεθνή / Ρωσικές επιθέσεις «αχρηστεύουν» το 60% της παραγωγής αερίου στην Ουκρανία – Φόβοι για χειμερινή ενεργειακή κρίση

Μαζικές ρωσικές επιθέσεις σε υποδομές φυσικού αερίου της Ουκρανίας πλήττουν το 60% της παραγωγής, προκαλώντας φόβους για ελλείψεις το χειμώνα
LIFO NEWSROOM
Νόμπελ Ειρήνης: «Στηριζόμαστε στον πρόεδρο Τραμπ», δηλώνει η φετινή νικήτρια, Μαρία Κορίνα Ματσάδο

Διεθνή / Νόμπελ Ειρήνης: «Στηριζόμαστε στον πρόεδρο Τραμπ» δηλώνει η φετινή νικήτρια, Μαρία Κορίνα Ματσάδο

«Στηριζόμαστε στον πρόεδρο Τραμπ, στον λαό των Ηνωμένων Πολιτειών, στους λαούς της Λατινικής Αμερικής και στις δημοκρατικές χώρες του κόσμου ως τους κύριους συμμάχους μας για να πετύχουμε την Ελευθερία και τη δημοκρατία», έγραψε η Βενεζουελανή πολιτικός
LIFO NEWSROOM
Μαρίν Λεπέν: Η ακροδεξιά εκμεταλλεύεται την κρίση Μακρόν στη Γαλλία

Διεθνή / Μαρίν Λεπέν: Η ακροδεξιά εκμεταλλεύεται την κρίση Μακρόν στη Γαλλία

Καθώς η Γαλλία παραμένει σε πολιτική κρίση, η Μαρί Λεπέν και η «Εθνική Συσπείρωση» εκμεταλλεύονται το χάος για να ενισχύσουν την επιρροή τους και να προετοιμαστούν για πιθανές πρόωρες εκλογές
LIFO NEWSROOM
«Καρφιά» του Λευκού Οίκου προς την Επιτροπή Νόμπελ: «Απέδειξαν ότι βάζουν την πολιτική πάνω από την ειρήνη»

Διεθνή / «Καρφιά» του Λευκού Οίκου προς την Επιτροπή Νόμπελ: «Απέδειξαν ότι βάζουν την πολιτική πάνω από την ειρήνη»

Αφού η Επιτροπή Νόμπελ αγνόησε τον Ντόναλντ Τραμπ, ο διευθυντής επικοινωνίας του Λευκού Οίκου δήλωσε ότι δεν αναγνώρισαν «έναν ανθρωπιστή που κινεί βουνά με τη δύναμη της θέλησής του»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Όπως πάντα, για να συμβεί το κακό πρέπει να συνδυαστούν αρκετά πράγματα.1) Υπερβολική ταχύτητα. Υπάρχει λόγος που δεν πρέπει να τρέχεις (υπερβολικά). Μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης και ο δικός σου και του άλλου που σε βλέπει (ή δε σε βλέπει όπως σε αυτή την περίπτωση)2) Υπερβολική σιγουριά. Πέρα του ότι αν φοράς μια GoPro στο κεφάλι, μπορεί να μπεις και στο "τριπάκι": ας κάνω και μια μ_λ_κί_ και αν πιάσει θα'χω κάτι να ανεβάσω στο Youtube, φαίνεται από το βίντεο πως ΔΕΝ πρέπει ποτέ να χαζεύουμε/είμαστε υπερβολικά σίγουροι για τον εαυτό μας και τον τρόπο αντίδρασης του άλλου. Στο 2.07 και στο 2.50 οδηγεί με το ένα χέρι, ίσως για να ξεμουδιάσει, ίσως για να ποζεριάσει, ίσως για να κάνει νόημα στα οχήματα που προσπερνάει να κάνουν στην άκρη (λες και ο καθένας είναι υποχρεωμένος να κοιτάει συνέχεια τον πλαϊνό καθρέφτη του για να δει πότε θα εμφανιστεί ένας "δαίμονας" που πηγαίνει σφαίρα ώστε να κάνει στην άκρη). Στο 2.51 είναι εμφανές ότι θα γίνει το κακό. Θα μου πεις: "μιλάς με τη σιγουριά του καναπέ και γνωρίζοντας ότι κάτι θα γίνει στο βίντεο". Μπορεί. Βλέπω όμως ένα αυτοκίνητο να έχει κάνει στην άκρη για να στρίψει, να έχει βγάλει φλας, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ (τσούλαγε το αυτοκίνητο) και τον οδηγό της μηχανής να προσεγγίζει τη διασταύρωση που συμβαίνουν όλα αυτά χωρίς να κόβει ταχύτητα ή να πηγαίνει λίγο αριστερά (ίσως δεν τον είχε δει;), ΟΥΤΕ ΚΑΝ βάζει δύο δάχτυλα πάνω στο φρένο για παν ενδεχόμενο. Στο 2.53 που παίρνει το χέρι από το γκάζι και βάζει τα δάχτυλα στο φρένο είναι πια πολύ αργά (1" πηγαίνοντας με 156χμ/ώρα είναι περίπου 43 μέτρα). Αν προσέξετε, χτυπάει το αυτοκίνητο με ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε, δεν πρόλαβε να φρενάρει καθόλου. Εννοείται πως ευθύνη φέρει ο οδηγός του αυτοκινήτου που κατά τα φαινόμενα δεν είδε καν τη μηχανή (αν την είχε δει, έστω και τελευταία στιγμή θα φρέναρε, είναι πολύ εύκολο να σταματήσεις αν πηγαίνεις με 20) ή νόμιζε πως προλάβαινε (οπότε θέλει οφθαλμίατρο).Δεν έκατσα και έγραψα όλο αυτό το κατεβατό για να trollάρω, ούτε για να φανώ ασεβής στη μνήμη του οδηγού. Το παληκάρι πάει, έφυγε. Συλληπητήρια στους δικούς του και μακάρι να ήταν το τελευταίο θύμα τροχαίου. Το θέμα είναι όπως ζητάει και η οικογένεια, να πάρουμε κάτι από αυτό το βίντεο.Και αυτό κατά την άποψή μου δεν είναι ένα απλό "μην τρέχετε". Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω. Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι, ούτε extreme sport. Έχουμε πάντα την προσοχή μας στο δρόμο, και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πρέπει να χαλαρώνουμε και να θεωρούμε ότι τα ξέρουμε πλέον όλα επειδή οδηγούμε x χρόνια.