Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter
5

 

Ο 38χρονος Ντέιβιντ Χολμς σκοτώθηκε τον Ιούνιο του 2013 όταν ενώ οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα ένα όχημα βρέθηκε στο δρόμο του.

Αν και στο σημείο το όριο ταχύτητας ήταν τα 90 χλμ/ώρα, ο Ντέιβιντ οδηγούσε τη μηχανή του με 156 χλμ./ώρα και ο θάνατός του από την σύγκρουση ήταν ακαριαίος. Η μητέρα του 38χρονου έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο από την κάμερα GoPro στο κράνος του γιου της  η οποία κατέγραψε τη στιγμή του ατυχήματος σε λίγα, μοιραία δευτερόλεπτα.

Η κίνηση αυτή γίνεται σύμφωνα με την ίδια σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει όλους τους μοτοσικλετιστές ώστε να υιοθετήσουν πιο υπεύθυνο και προσεκτικό τρόπο οδήγησης.

Bρετανίδα δημοσιοποιεί το θανατηφόρο τροχαίο του γιου της για να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς Facebook Twitter

Το βίντεο που μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει τις 7 εκατομμύρια προβολές στο Youtube είναι μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας για την ασφαλή οδήγηση στη Βρετανία. Η μητέρα του 38χρονου δηλώνει πως ελπίζει μέσα από το σοκαριστικό βίντεο με το θάνατο του παιδιού της θα μπορέσει ίσως να προβληματίσει και να αποτρέψει έστω και ένα δυστύχημα που μπορεί να βυθίσει σε πένθος μια ακόμη οικογένεια.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Διεθνή / Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Το πλήθος τήρησε 16 λεπτά σιγής, ενώ εκατοντάδες άνθρωποι τοποθέτησαν λουλούδια και κεριά γύρω από τα κιγκλιδώματα που εξακολουθούν να περιβάλλουν την είσοδο του σταθμού
LIFO NEWSROOM
Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Διεθνή / Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Τα έγγραφα της υπόθεσης φανερώνουν επίσης ότι η JP Morgan είχε προειδοποιήσει τις αμερικανικές αρχές για συναλλαγές που συνδέονταν με τον Έπσταϊν και ενδέχεται να σχετίζονταν με υποθέσεις εμπορίας ανθρώπων
LIFO NEWSROOM
«Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Διεθνή / «Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Οι διαδηλωτές κάλεσαν την κυβέρνηση να επανεξετάσει την πολιτική αστυνόμευσης που, όπως υποστηρίζουν, αντιμετωπίζει τις λαϊκές συνοικίες ως «ζώνες πολέμου»
LIFO NEWSROOM
Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Διεθνή / Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Οι διαδηλώσεις οδηγούνται κυρίως από νέους - Κατηγορούν την κυβέρνηση ότι υπονομεύει τη δημοκρατία καταστέλλοντας τους βασικούς ηγέτες της αντιπολίτευσης
LIFO NEWSROOM
Μαλδίβες: Η πρώτη χώρα που απαγορεύει το κάπνισμα σε όποιον γεννήθηκε μετά το 2007

Διεθνή / Μαλδίβες: Η πρώτη χώρα που απαγορεύει το κάπνισμα σε όποιον γεννήθηκε μετά το 2007

Οι Μαλδίβες πρωτοπορούν απαγορεύοντας σε όποιον γεννήθηκε μετά την 1η Ιανουαρίου του 2007 να αγοράζει ή να χρησιμοποιεί καπνό, με στόχο την «προώθηση μιας γενιάς χωρίς τσιγάρο»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Όπως πάντα, για να συμβεί το κακό πρέπει να συνδυαστούν αρκετά πράγματα.1) Υπερβολική ταχύτητα. Υπάρχει λόγος που δεν πρέπει να τρέχεις (υπερβολικά). Μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης και ο δικός σου και του άλλου που σε βλέπει (ή δε σε βλέπει όπως σε αυτή την περίπτωση)2) Υπερβολική σιγουριά. Πέρα του ότι αν φοράς μια GoPro στο κεφάλι, μπορεί να μπεις και στο "τριπάκι": ας κάνω και μια μ_λ_κί_ και αν πιάσει θα'χω κάτι να ανεβάσω στο Youtube, φαίνεται από το βίντεο πως ΔΕΝ πρέπει ποτέ να χαζεύουμε/είμαστε υπερβολικά σίγουροι για τον εαυτό μας και τον τρόπο αντίδρασης του άλλου. Στο 2.07 και στο 2.50 οδηγεί με το ένα χέρι, ίσως για να ξεμουδιάσει, ίσως για να ποζεριάσει, ίσως για να κάνει νόημα στα οχήματα που προσπερνάει να κάνουν στην άκρη (λες και ο καθένας είναι υποχρεωμένος να κοιτάει συνέχεια τον πλαϊνό καθρέφτη του για να δει πότε θα εμφανιστεί ένας "δαίμονας" που πηγαίνει σφαίρα ώστε να κάνει στην άκρη). Στο 2.51 είναι εμφανές ότι θα γίνει το κακό. Θα μου πεις: "μιλάς με τη σιγουριά του καναπέ και γνωρίζοντας ότι κάτι θα γίνει στο βίντεο". Μπορεί. Βλέπω όμως ένα αυτοκίνητο να έχει κάνει στην άκρη για να στρίψει, να έχει βγάλει φλας, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ (τσούλαγε το αυτοκίνητο) και τον οδηγό της μηχανής να προσεγγίζει τη διασταύρωση που συμβαίνουν όλα αυτά χωρίς να κόβει ταχύτητα ή να πηγαίνει λίγο αριστερά (ίσως δεν τον είχε δει;), ΟΥΤΕ ΚΑΝ βάζει δύο δάχτυλα πάνω στο φρένο για παν ενδεχόμενο. Στο 2.53 που παίρνει το χέρι από το γκάζι και βάζει τα δάχτυλα στο φρένο είναι πια πολύ αργά (1" πηγαίνοντας με 156χμ/ώρα είναι περίπου 43 μέτρα). Αν προσέξετε, χτυπάει το αυτοκίνητο με ακριβώς την ταχύτητα που πήγαινε, δεν πρόλαβε να φρενάρει καθόλου. Εννοείται πως ευθύνη φέρει ο οδηγός του αυτοκινήτου που κατά τα φαινόμενα δεν είδε καν τη μηχανή (αν την είχε δει, έστω και τελευταία στιγμή θα φρέναρε, είναι πολύ εύκολο να σταματήσεις αν πηγαίνεις με 20) ή νόμιζε πως προλάβαινε (οπότε θέλει οφθαλμίατρο).Δεν έκατσα και έγραψα όλο αυτό το κατεβατό για να trollάρω, ούτε για να φανώ ασεβής στη μνήμη του οδηγού. Το παληκάρι πάει, έφυγε. Συλληπητήρια στους δικούς του και μακάρι να ήταν το τελευταίο θύμα τροχαίου. Το θέμα είναι όπως ζητάει και η οικογένεια, να πάρουμε κάτι από αυτό το βίντεο.Και αυτό κατά την άποψή μου δεν είναι ένα απλό "μην τρέχετε". Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω. Η οδήγηση δεν είναι παιχνίδι, ούτε extreme sport. Έχουμε πάντα την προσοχή μας στο δρόμο, και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πρέπει να χαλαρώνουμε και να θεωρούμε ότι τα ξέρουμε πλέον όλα επειδή οδηγούμε x χρόνια.