Αντιδράσεις στο Μπάκιγχαμ: Η νονά του Ουίλιαμ ρωτούσε επίμονα μαύρη ακτιβίστρια «από πού κατάγεται πραγματικά»

Αντιδράσεις στο Μπάκιγχαμ: Η νονά του Ουίλιαμ ρωτούσε επίμονα μαύρη ακτιβίστρια «από πού κατάγεται πραγματικά» Facebook Twitter
0

H Λαίδη Σούζαν Χάσεϊ, πρώην κυρία των τιμών, απολογήθηκε προσωπικά στην Νγκόζι Φουλάνι, τη μαύρη επικεφαλής οργάνωσης, μετά τη ρατσιστική ερώτηση «από πού κατάγεται πραγματικά» σε εκδήλωση του Μπάκιγχαμ. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Παλάτι του Μπάκιγχαμ, «πρόσφερε την ειλικρινή συγγνώμη της για τα σχόλια... και την αναστάτωση που προκάλεσε. 

Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, η Φουλάνι, ιδρύτρια της οργάνωσης Sistah Space, αποδέχτηκε τη συγγνώμη, αναγνωρίζοντας πως τα σχόλια δεν ήταν κακοπροαίρετα. 

Η Φουλάνι ήταν καλεσμένη τον περασμένο μήνα σε εκδήλωση στο Μπάκιγχαμ όταν την προσέγγισε τη Λαίδη Σούζαν κι, αφού παραμέρισε τα μαλλιά της για να δει το όνομά της στην κονκάρδα που είχε στο πέτο, τη ρώτησε από πού καταγόταν. 

Παρότι η Φουλάνι της εξήγησε πως είχε γεννηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και δούλευε στο Λονδίνο, η Λαίδη που είναι νονά του πρίγκιπα Ουίλιαμ εξακολούθησε να ρωτά από ποιο μέρος της Αφρικής καταγόταν. 

Όπως περιέγραψε η Φουλάνι, ένιωσε σαν να «ανακρίνεται» στην εκδήλωση που οργάνωσε η βασιλική σύζυγος Καμίλα για τους εργαζόμενους σε δομές και οργανώσεις για την καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας. 

Μετά την διαμάχη που προκάλεσαν τα ατυχή σχόλια της 83χρονης λαίδης, η ίδια παραιτήθηκε από τον επίτιμο ρόλο της στο παλάτι. 

Ο εκπρόσωπος του βαφτισιμιού της Ουίλιαμ τοποθετήθηκε, σημειώνοντας πως «ο ρατσισμός δεν έχει θέση στην κοινωνία μας», ενώ σε κοινή ανακοίνωση με τη Φουλάνι, το Μπάκιγχαμ περιέγραψε τη συνάντηση «συμφιλίωσης» των δύο γυναικών «γεμάτη ζέση και κατανόηση». 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM