H Amazon βγάζει δισεκατομμύρια δολάρια από «μεθυσμένους» αγοραστές

H Amazon βγάζει δισεκατομμύρια δολάρια από «μεθυσμένους» αγοραστές Facebook Twitter
0

Η Amazon έχει έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων, ετησίως, από ηλεκτρονικές αγορές που κάνουν πελάτες υπό την επήρεια του αλκοόλ, σύμφωνα με νέα έρευνα του τεχνολογικού και οικονομικού περιοδικού The Hustle. 

Όπως προέκυψε από τις απαντήσεις που έδωσαν 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, ο καθένας από αυτούς ξοδεύει κάθε χρόνο τουλάχιστον 440 δολάρια, αγοράζοντας προϊόντα από το Amazon υπό την επήρεια του αλκοόλ. 

Το 79% παραδέχεται πως κάνει τουλάχιστον μία «μεθυσμένη αγορά» τον χρόνο και, με βάση τους υπολογισμούς των αναλυτών επί του συνόλου, ο συνδυασμός αλκοόλ και ηλεκτρονικών αγορών έχει σαν αποτέλεσμα κέρδη δεκάδων δισεκατομμυρίων για την Amazon, που ενδέχεται να αγγίζουν τα 48 δισεκατομμύρια ευρώ. 

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι περισσότερες αγορές υπό την επήρεια αλκοόλ στην πλατφόρμα της Amazon (85%) ενώ ακολουθούν το Ebay και το Etsy. Όπως φαίνεται, μετά από ένα ποτήρι μπύρα, κρασί ή λικέρ, το κλικ για κάποια αγορά με χρεωστική πιστωτική κάρτα γίνεται πιο εύκολα. 

Οι γυναίκες φαίνεται πως έχουν βραχεία κεφαλή στις αγορές με «ένα ποτηράκι» (80%) έναντι των ανδρών (78%). Οι millennials παραδέχονται πως θα κάνουν επίσης μία τέτοια αγορά τον χρόνο (82%) ενώ ακολουθούν όσοι ανήκουν ηλικιακά στην Generation X (79%) και στους baby boomers (69%). 

Οι άνθρωποι με εισόδημα άνω των 100.000 δολαρίων ετησίως είναι πιθανότερο να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες υπό την επήρεια του αλκοόλ συγκριτικά με όσους έχουν χαμηλότερα εισοδήματα. 

Συγγραφείς (60%), καλλιτέχνες (64%) και δάσκαλοι (68%) αγοράζουν συχνότερα έχοντας πιει, ενώ τα προϊόντα που προτιμούν κάτω από αυτές τις περιστάσεις είναι ρούχα, παπούτσια, εισιτήρια για ταινίες, παιχνίδια, προϊόντα τεχνολογίας και βιβλία. 
 

Την Τρίτη, το CNBC μετέδωσε ότι η Amazon οδεύει ολοταχώς στο να κατακτήσει το 50% της παγκόσμιας αγοράς.

Το 2018, ο ηλεκτρονικός κολοσσός ήταν υπεύθυνος για το 48% των ηλεκτρονικών αγορών παγκοσμίως και κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων διακοπών, έκανε ρεκόρ πωλήσεων, αποστέλλοντας ένα δισεκατομμύριο προϊόντα σε δεκάδες χώρες του κόσμου. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ