Fukubukuro:Tι είναι οι «τυχερές τσάντες» που προκαλούν φρενίτιδα στην Ιαπωνία

Fukubukuro:Tι είναι οι «τυχερές τσάντες» που προκαλούν φρενίτιδα στην Ιαπωνία Facebook Twitter
EPA
0

Ονομάζονται τσάντες Fukubukuro και στην αρχή κάθε νέας χρονιάς, χιλιάδες άτομα στην Ιαπωνία περιμένουν σε ουρές για ώρες μέχρι να τις αποκτήσουν. 

Οι Fukubukuro, ή «τυχερές τσάντες», περιέχουν αγαθά- από ρούχα ως φαγητό- ανάλογα με τα μαγαζιά που τις πουλάνε. Το περιεχόμενο είναι άγνωστο στους καταναλωτές. 

Αρχικά αποτέλεσαν ένα μέσο ώστε τα καταστήματα στην Ιαπωνία να απαλλάσσονται από το στοκ που είχε ξεμείνει, αλλά πλέον έχουν γίνει η ετήσια εθνική παράκρουση. 

 

Η πώληση των Fukubukuro ξεκινάει την πρωτοχρονιά και συνήθως πωλούνται κατά την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου, ή μέχρι να εξαντληθούν. 

Για πολλούς ωστόσο η πρωτοχρονιά έχει ταυτιστεί με τις Fukubukuro. 

Υπάρχουν πολλές ιστορίες για το πώς ξεκίνησαν οι Fukubukuro. Σύμφωνα με μία από αυτές, οι «τυχερές τσάντες» ξεκίνησαν να πωλούνται γύρω στο 1900 όταν τα πολυκαταστήματα είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους στην Ιαπωνία. 

 

Λέγεται πως τα πολυκαταστήματα ήθελαν να απαλλαγούν από το παλιό τους στοκ πριν την έναρξη της νέας χρονιάς και έτσι άρχισαν να διαθέτουν τσάντες με μυστηριώδες περιεχόμενο, γεμάτες από απούλητα αγαθά, σε χαμηλή τιμή. 

Πλέον όχι μόνο τα πολυκαταστήματα στην χώρα αλλά και μεγάλες αλυσίδες όπως η Starbucks και η Armani διαθέτουν προς πώληση τις Fukubukuro. 

Στις μέρες μας όμως οι τσάντες δεν είναι γεμάτες με τυχαία προϊόντα που ξέμειναν, αλλά συνήθως, περιέχουν ακριβά προϊόντα που η τιμή τους θα ήταν πολύ υψηλότερη αν αγοράζονταν ξεχωριστά. 

Οι τιμές τους κυμαίνονται από μερικά δολάρια ως μερικές εκατοντάδες δολάρια. 


Πολλοί περιμένουν στις ουρές για ώρες, έξω από τα αγαπημένα τους καταστήματα, για να αποκτήσουν τη δική τους Fukubukuro, ο αριθμός των οποίων είναι συνήθως περιορισμένος. 

«[Η αγορά μιας Fukubukuro] είναι περίπου σαν να τζογάρεις», δήλωσε στο BBC ο Clark Lawton από την Ιαπωνία που έχει αγοράσει και εκείνος κάποιες τυχερές τσάντες.

«Υπάρχει ο ενθουσιασμός καθώς δεν ξέρεις τι βρίσκεται μέσα, και επίσης η ευκαιρία να αποκτήσεις κάτι σε χαμηλότερη τιμή από αυτή που θα κόστιζε.»

Πλέον οι κάτοχοι των Fukubukuro ανεβάζουν το περιεχόμενο τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ