Ποιοι ξοδεύουν τα περισσότερα σε εστιατόρια και ξενοδοχεία της Ευρώπης- Η θέση της Ελλάδας

Ποιοι ξοδεύουν τα περισσότερα σε εστιατόρια και ξενοδοχεία της Ευρώπης- Η θέση της Ελλάδας Facebook Twitter
0

Οι Κύπριοι ξόδεψαν το 17.5% από το συνολικό εισόδημα τους σε εστιατόρια και ξενοδοχεία και σύμφωνα με την Eurostat είναι από τους πρώτους στην Ευρώπη, που επιλέγουν να ξοδέψουν μέρος των χρημάτων τους για να μείνουν σε ξενοδοχεία

Ειδικότερα, από το 2007 μέχρι το 2017 οι δαπάνες των κυπριακών νοικοκυριών για ξενοδοχεία και εστιατόρια αυξήθηκε κατά 2,7%.

Ο μέσος όρος δαπανών των ευρωπαϊκών νοικοκυριών για τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία ανέρχεται στο 8.8%. Αυτό αντιπροσωπεύει γύρω στα 740 δισ., ευρώ και ισοδυναμεί με το 4.8% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ, ή 1400 ευρώ για κάθε ευρωπαίο πολίτη.

Οι πολίτες της Κύπρου, της Μάλτας και της Ισπανίας ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, ενώ της Ρουμανίας, της Πολωνίας και της Λιθουανίας ξοδεύουν τα λιγότερα.

Τα στοιχεία αφορούν το 2017. Συγκεκριμένα τα νοικοκυριά στην Μάλτα δαπανούν κατά μέσο όρο το 20.2% των εισοδημάτων τους για να φάνε σε ένα εστιατόριο, ή να μείνουν σε ξενοδοχειακό κατάλυμα. Η Κύπρος έρχεται δεύτερη με ποσοστό 17.5% και η Ισπανία 16.8%. Η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται από την Ελλάδα που διατηρεί ποσοστό 15.4% και η Ιρλανδία με ποσοστό 14.8%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat οι Κύπριοι είναι πιο γενναιόδωροι στις αγορές τους, σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Με το 3.8% να αντιστοιχεί στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, και με οροφή το 8.3% του Λουξεμβούργου, το 5.6% που δαπανούν τα κυπριακά νοικοκυριά για καπνό και ποτό, δεν θεωρείται μικρό. Ειδικά όταν διαπιστώνεται ότι ξοδεύουν περισσότερα σε αυτά τα προϊόντα παρά για τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ τους, όπου το ποσοστό ανέρχεται στο 4.8%.

Υψηλό θεωρείται και το ποσοστό 3.4%,που δαπανάται για ταξίδια αεροπορικά ή με άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και το ποσό που πληρώνει το κυπριακό νοικοκυριό για τους λογαριασμούς τηλεφώνων, που αντιστοιχεί στο 3% του συνόλου των εισοδημάτων του. Το μικρότερο έξοδο είναι σύμφωνα με την Eurostat οι ασφάλειες ζωής, υγείας και οχημάτων που αντιστοιχεί στο 0.9% από το σύνολο των εισοδημάτων.

Σε χαμηλές θέσεις κατατάσσονται οι Κύπριοι για τον εξοπλισμό σπιτιού, όπως έπιπλα, χαλιά και είδη κήπου. Σύμφωνα με την Eurostat δαπανείται μόλις το 4.4% των εισοδημάτων τους.

Αντίθετα , δαπανούν περισσότερα στις αγορές τους σε τρόφιμα, φρούτα και λαχανικά. Συγκεκριμένα 12.4% του συνολικού οικογενειακού προϋπολογισμού, δαπανάται σε αυτές τις κατηγορίες.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η εγγονή του Τζον Κένεντι που έχει καρκίνο ξεσπά κατά του εξάδελφού της RFK Jr: «Είναι ντροπή για την οικογένεια»

Διεθνή / Η εγγονή του Τζον Κένεντι που έχει καρκίνο ξεσπά κατά του εξάδελφού της RFK Jr: «Είναι ντροπή για την οικογένεια»

Η κατάρρευση του συστήματος Υγείας στις ΗΠΑ μέσα από την εμπειρία της εξαδέλφης του ίδιου του υπουργού - Η Τατιάνα Σλόσμπεργκ έχει λιγότερο από ένα χρόνο ζωής
LIFO NEWSROOM
Το κρυμμένο στολίδι της Ευρώπης: Αυτή είναι η πιο αυθεντική χριστουγεννιάτικη αγορά

Διεθνή / Το κρυμμένο στολίδι της Ευρώπης: Αυτή είναι η πιο αυθεντική χριστουγεννιάτικη αγορά

Επτά χώρες, ένας νικητής. Μια οικογένεια που κουράστηκε από τις πολυσύχναστες χριστουγεννιάτικες αγορές της Ευρώπης είχε μία αναπάντεχη εμπειρία στο κρυμμένο «στολίδι» της ηπείρου.
LIFO NEWSROOM
ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΑΜΠ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ ΕΕ

Διεθνή / Ουκρανία: Ποιες χώρες ετοιμάζουν αντιπρόταση στο σχέδιο 28 σημείων του Τραμπ - Οι «κόκκινες γραμμές»

Τι λένε τρεις πηγές στο Reuters - Πίεση Τραμπ στον Ζελένσκι να υπογράψει - «Παρόμοιες εγγυήσεις ασφαλείας με αυτές στο Άρθρο 5 του ΝΑΤΟ» έχει το αμερικανικό σχέδιο
LIFO NEWSROOM
ΓΙΑ ΣΚ - Τι σημαίνει η νέα πολιτική της Ακτοφυλακής των ΗΠΑ για τη σβάστικα και τις θηλιές της Κου Κουξ Κλαν

Διεθνή / Τι σημαίνει η νέα πολιτική της Ακτοφυλακής των ΗΠΑ για τη σβάστικα και τις θηλιές της Κου Κουξ Κλαν

Η ηγεσία της Ακτοφυλακής έχει δεσμευτεί ότι τα σύμβολα «παραμένουν αντίθετα με τις αξίες του σώματος», όμως το πώς θα εφαρμόζεται στην πράξη το νέο καθεστώς παραμένει ανοιχτό
LIFO NEWSROOM